Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

Gvd heb dit vergeten xd Nu ja, winnen zat er sowieso al niet in... Volgende x wel weer gewoon proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:28 

Bierkoning

Kataraman als dat nummer 6 zou zijn had ik hem idd wel wat sneller gevonden ja xd
Maar ik heb volgens mij alles goed ingevuld, alleen ik krijg maar 19 punten ipv 20 :P Het enige verschil wat ik met die uitslag heb is dat ik (Original Mix) achter Pounding Senses heb gezet, maar dat is toch niet fout neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:34 

Aan het typen...

Infinity is toch echt een klassieker :whistle: De track staat zelfs op 70 in de TMS top500 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Infinity is toch echt een klassieker :whistle: De track staat zelfs op 70 in de TMS top500 :P

Maar als je hem eenmaal verwart met die ik noem, dan weet je even niet beter. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:14 

Hardtraxx Addict

Mijn score is helemaal niet bijgewerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Maar ik heb de Ruff Mix bijna nooit geluisterd, was meer van het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:54 

Hardtraxx Crew

Godver, sta niet meer eerste :P Ik wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:59 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Godver, sta niet meer eerste :P Ik wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt :P

Ik had dat met 10, heb echt alle tracks van Slime Shore en Pitcher afgestruind. Maar geen resultaat, zelfs nog een aantal dozer-tracks. Maar deze heb ik niet gevonden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:03 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:
wootum schreef:

Ik had dat met 10, heb echt alle tracks van Slime Shore en Pitcher afgestruind. Maar geen resultaat, zelfs nog een aantal dozer-tracks. Maar deze heb ik niet gevonden :cry:

Oh, 9 & 10 wist ik echt meteen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

Break en Headbangers' Theme niet.. Achja, 16 puntjes voor op Lellebel, doe ik het voor :P
Even kijken wat we hier van gaan brouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Poule 2
34 - STAN-
18 - Mr Lellebel
14 - _theon_
14 - Draidy
0 - mrazura

Van Stan winnen gaat moeilijk worden. Maar ik ga er voor zorgen dat ik doorga :D
Hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:09 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Oh, 9 & 10 wist ik echt meteen :P

Dan had ik dus met 7 :P Heb uiteindelijk 6,9 en 10 niet ingevuld. 7 is echt zon track wie je 1 keer hebt geluisterd, je vond het niks. en luistert hem nooit meer, vandaar dat ik er maar niet op kon komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Break en Headbangers' Theme niet.. Achja, 16 puntjes voor op Lellebel, doe ik het voor :P
Even kijken wat we hier van gaan brouwen

Jij zit wel in een vies makkelijke poule hoor xd bij ons was je verre van zeker geweest om door te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ja Steven, ik had jou toch iets beter ingeschat tbh :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Ja ik eigenlijk ook. Maar zit ook nog niet zo lang in de hardcore scene, mischien dat het daar aan ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
STAN- schreef:

Ja ik eigenlijk ook. Maar zit ook nog niet zo lang in de hardcore scene, mischien dat het daar aan ligt.

Ja oké, ik nu zo ongeveer 8 jaar :P Waarvan sowieso de eerste 5 jaar puur en alleen limewire downloads enzo :P Dus pas 3 jaar serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ong 2 jaar geleden begonnen met verzamel CDtjes enzo en sinds 1,5 jaar echt serieus gaan bijhouden en pas sinds een half jaar echt alle industrial ook meenemen.

en daarvoor ook wel angerfist etc via limewire :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Draidy schreef:
STAN- schreef:

Ja oké, ik nu zo ongeveer 8 jaar :P Waarvan sowieso de eerste 5 jaar puur en alleen limewire downloads enzo :P Dus pas 3 jaar serieus

Ik ongeveer hetzelfde hoor :P misschien jaartje meer, maar that's it.

Maar jij zit gewoon in een ziek makkelijke poule, terwijl ik sowieso 8/10 goed moet hebben om zeker te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Dat had ik dus ook. Heb heel zn discography doorzocht, uiteindelijk wel gevonden, als 1 van de laatsten :P

En volgens mij moet ik 33,5 punt hebben :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Maar jij zit gewoon in een ziek makkelijke poule, terwijl ik sowieso 8/10 goed moet hebben om zeker te zijn :P

Ja maar jij kan dat ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Steffnov schreef:

Niet als er meer Dead End Streetjes in zitten xd hoewel dat hopelijk een uitzondering was. Benieuwd welke Dakpan fout had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is wel echt een facepalm ja. Al heb ik hierover geen recht van spreken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Draidy schreef:
Steffnov schreef:

Niet als er meer Dead End Streetjes in zitten xd hoewel dat hopelijk een uitzondering was. Benieuwd welke Dakpan fout had.

De eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:47 

Kraak... Piep...

Rawbin schreef:
wootum schreef:

Dat had ik dus ook. Heb heel zn discography doorzocht, uiteindelijk wel gevonden, als 1 van de laatsten :P

En volgens mij moet ik 33,5 punt hebben :nono:

pb maar even voor fouten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:49 

Kraak... Piep...

Klos schreef:
Mijn score is helemaal niet bijgewerkt?

opgelost
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic