Gvd heb dit vergeten
Nu ja, winnen zat er sowieso al niet in... Volgende x wel weer gewoon proberen
Maar ik heb volgens mij alles goed ingevuld, alleen ik krijg maar 19 punten ipv 20
Maar als je hem eenmaal verwart met die ik noem, dan weet je even niet beter.Lyst wrote:Infinity is toch echt een klassiekerDe track staat zelfs op 70 in de TMS top500
Maar ik heb de Ruff Mix bijna nooit geluisterd, was meer van het origineelLyst wrote:Infinity is toch echt een klassiekerDe track staat zelfs op 70 in de TMS top500
Ik had dat met 10, heb echt alle tracks van Slime Shore en Pitcher afgestruind. Maar geen resultaat, zelfs nog een aantal dozer-tracks. Maar deze heb ik niet gevondenwootum wrote:Godver, sta niet meer eersteIk wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt
Oh, 9 & 10 wist ik echt meteenJurheinen wrote:Ik had dat met 10, heb echt alle tracks van Slime Shore en Pitcher afgestruind. Maar geen resultaat, zelfs nog een aantal dozer-tracks. Maar deze heb ik niet gevondenwootum wrote:Godver, sta niet meer eersteIk wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt
Dan had ik dus met 7wootum wrote: Oh, 9 & 10 wist ik echt meteen
Jij zit wel in een vies makkelijke poule hoorSTAN- wrote:Break en Headbangers' Theme niet.. Achja, 16 puntjes voor op Lellebel, doe ik het voor
Even kijken wat we hier van gaan brouwen
Ja ik eigenlijk ook. Maar zit ook nog niet zo lang in de hardcore scene, mischien dat het daar aan ligt.STAN- wrote:Ja Steven, ik had jou toch iets beter ingeschat tbh
Ja oké, ik nu zo ongeveer 8 jaarDraidy wrote:Ja ik eigenlijk ook. Maar zit ook nog niet zo lang in de hardcore scene, mischien dat het daar aan ligt.STAN- wrote:Ja Steven, ik had jou toch iets beter ingeschat tbh
Ik ongeveer hetzelfde hoorSTAN- wrote:Ja oké, ik nu zo ongeveer 8 jaarDraidy wrote:Ja ik eigenlijk ook. Maar zit ook nog niet zo lang in de hardcore scene, mischien dat het daar aan ligt.STAN- wrote:Ja Steven, ik had jou toch iets beter ingeschat tbhWaarvan sowieso de eerste 5 jaar puur en alleen limewire downloads enzo
Dus pas 3 jaar serieus
Dat had ik dus ook. Heb heel zn discography doorzocht, uiteindelijk wel gevonden, als 1 van de laatstenwootum wrote:Godver, sta niet meer eersteIk wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt
Ja maar jij kan dat ook gewoon.Steffnov wrote: Ik ongeveer hetzelfde hoormisschien jaartje meer, maar that's it.
Maar jij zit gewoon in een ziek makkelijke poule, terwijl ik sowieso 8/10 goed moet hebben om zeker te zijn
Niet als er meer Dead End Streetjes in zittenDraidy wrote:Ja maar jij kan dat ook gewoon.Steffnov wrote: Ik ongeveer hetzelfde hoormisschien jaartje meer, maar that's it.
Maar jij zit gewoon in een ziek makkelijke poule, terwijl ik sowieso 8/10 goed moet hebben om zeker te zijn
De eerste.Steffnov wrote:Niet als er meer Dead End Streetjes in zittenDraidy wrote:Ja maar jij kan dat ook gewoon.Steffnov wrote: Ik ongeveer hetzelfde hoormisschien jaartje meer, maar that's it.
Maar jij zit gewoon in een ziek makkelijke poule, terwijl ik sowieso 8/10 goed moet hebben om zeker te zijnhoewel dat hopelijk een uitzondering was. Benieuwd welke Dakpan fout had.
pb maar even voor foutenRawbin wrote:Dat had ik dus ook. Heb heel zn discography doorzocht, uiteindelijk wel gevonden, als 1 van de laatstenwootum wrote:Godver, sta niet meer eersteIk wist dat die ene een The Pitcher track was, maar kwam er niet op. Toen maar een van z'n album gegokt
![]()
En volgens mij moet ik 33,5 punt hebben