Dat had ik de vorige keer bij bijna allemaalPommer wrote:Die raad je nog wel denk ik, en als je het niet raadt en je ziet de uitslag denk je zeker: oja tuurlijk!Oxbow wrote:Heb ze allemaal behalve 5, kut hij klinkt zo vreselijk bekend![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
3 en 6 moet je toch wel echt weten, haha. Wat voelde ik me dom toen ik net pas achter 6 kwam.Pommer wrote:Die raad je nog wel denk ik, en als je het niet raadt en je ziet de uitslag denk je zeker: oja tuurlijk!Oxbow wrote:Heb ze allemaal behalve 5, kut hij klinkt zo vreselijk bekend![]()
Ik kom maar niet op 6 & 8, en 3 ligt op het puntje van m'n tong (ken hem ook 100000% zeker, is ook superbekend) maar ik kom maar niet op de naam
Haha jah 3 is echt zo'n track die ik vroeger vaak heb geluisterd, maar volgens mij zit ik op de verkeerde artiest te zoeken 
8 en 9 nog..
Het is wel weer bijna allemaal post 2006 en de early die erin zit is zo makkelijk als MMA en Just As Easy
Het is wel weer bijna allemaal post 2006 en de early die erin zit is zo makkelijk als MMA en Just As Easy
Last edited by Lyst on 06 Feb 2012 16:35, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Daar kom ik ook maar niet achterLyst wrote:8 en 9 nog..
Moet 6 & 9 nog, 6 kom ik waarschijnlijk nog wel achter, 9 wordt lastig... (Hardstyle)
Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Omdat ik jouw hardbass kaartje heb geregeld, eis ik dat je mij de info van nummer 8 en 10 geefMr Lellebel wrote:Moet 6 & 9 nog, 6 kom ik waarschijnlijk nog wel achter, 9 wordt lastig... (Hardstyle)
Hahaha thats a no can doJurheinen wrote:Omdat ik jouw hardbass kaartje heb geregeld, eis ik dat je mij de info van nummer 8 en 10 geefMr Lellebel wrote:Moet 6 & 9 nog, 6 kom ik waarschijnlijk nog wel achter, 9 wordt lastig... (Hardstyle)
Heb m'n lijstje al weer verzonden hoor. 
Mijne is ook een uurtje geleden verzonden, was weer piece of cake.Dakpan wrote:Heb m'n lijstje al weer verzonden hoor.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Jullie zullen je moeten schamen dat je 9 kent!katamaran wrote:Mijne is ook een uurtje geleden verzonden, was weer piece of cake.Dakpan wrote:Heb m'n lijstje al weer verzonden hoor.
grapjeuh
Van de Hardcore weet ik er 2 op het eerste gehoor. :')
Schaam me al iets minderDakpan wrote:Van de Hardcore weet ik er 2 op het eerste gehoor. :')
Ik heb er nu 4, maar herken er toch minimaal 8..
Anders geef je even een hele zieke hint ofzo.Lyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
Mooi, kan ik uitlopenDakpan wrote:Van de Hardcore weet ik er 2 op het eerste gehoor. :')
Op de laatste kom ik nog wel, dus ik ga zeker uit van 20
HS kom ik niet verder dan 5 tracks, maar wel inclusief de zo gehaatte nummer 9
Inderdaad hahaha, als mensen hem nu nog niet radenOxbow wrote:Anders geef je even een hele zieke hint ofzo.Lyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
Eindelijk kwam 5 naar boven, schande dat ik die pas als laatste wist.
Lijstje maar meteen verstuurd.
Lijstje maar meteen verstuurd.
Alleen 6 nog, dat stukje is ook echt maar 6 seconden 
Meer heb je ook niet nodig.Pommer wrote:Alleen 6 nog, dat stukje is ook echt maar 6 seconden
Hoe kan ik een hint geven als ik de track zelf nog niet hebOxbow wrote:Anders geef je even een hele zieke hint ofzo.Lyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
Ik bedoel, iedereen kan de jump invloeden toch wel horen in die track. Als je dat al niet kunt, kun je beter direct stoppen met deze competitie
Haha niet op die fietsLyst wrote:Hoe kan ik een hint geven als ik de track zelf nog niet hebOxbow wrote:Anders geef je even een hele zieke hint ofzo.Lyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..![]()
Ik bedoel, iedereen kan de jump invloeden toch wel horen in die track. Als je dat al niet kunt, kun je beter direct stoppen met deze competitie