20 punten, like a boss 
idd, hoogste score in totaal, word nog lastig winnenJ9_ wrote:Goeie poule heb ik zeghaha!
idd, hoogste score in totaal, word nog lastig winnenJ9_ wrote:Goeie poule heb ik zeghaha!
Ik zelf wist het verschil niet eens lijst, dus mijn fout, kwam er later ook pas achter dus ik tel ze allebij goedLyst wrote:Naja de tool is gereleased door middel van een album, dus waar trek je de grens van wel/geen release.
Geeft niks! Heb je lekker 20 punten achterstandMaximum wrote:Echt super dom, ben gewoon me andwoorden vergeten in te sturen. Sorry jongens!
Same hereMaximum wrote:Echt super dom, ben gewoon me andwoorden vergeten in te sturen. Sorry jongens!
Maximum wrote:Echt super dom, ben gewoon me andwoorden vergeten in te sturen. Sorry jongens!
No offence natuurlijk, maar deze moest gewoonMaximum wrote:Echt super dom, ik schrijf antwoorden met een d!
Kun je het nu niet doen?D-Nemacyst wrote:Opgelet mensen, vanavond om 00:00 worden de nieuwe tracks upgeload.
Heb waarschijnlijk de komende 3 dagen geen tijd voor hulp, of uploaden omdat ik op terschelling zit.
Oxbow wrote:Heb ze allemaal behalve 5, kut hij klinkt zo vreselijk bekend
Das 1 van de 2 die ik tot nu toe wel hebmark-feyenoord wrote:Oxbow wrote:Heb ze allemaal behalve 5, kut hij klinkt zo vreselijk bekend![]()
![]()
Jezus, en nu natuurlijk binnen 10 seconden weten. Met de artiest zat ik inderdaad goed, haha, wat zwak dit.katamaran wrote:Heb er 9... bij de meest simpele en bekendste deun gaat het mis... fuck fuck fuck. Nummer 6... Ik moet hem binnen nu en 10 minuten hebben, anders doe ik mezelf wat aan. Alleen de artiest denk ik al te weten.
Edit: Nah, kom er echt niet op.Jezus. Morgen met frisse energie nog maar een keer proberen.
Die raad je nog wel denk ik, en als je het niet raadt en je ziet de uitslag denk je zeker: oja tuurlijk!Oxbow wrote:Heb ze allemaal behalve 5, kut hij klinkt zo vreselijk bekend