Bedankt voor de hint, ik heb ze nu allemaalLyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Na 1x luisteren heb ik van 4 tracks de naam. 4 andere herken ik. Maar 9 & 10 
Nu snap je hem denk ik ookLyst wrote:Bedankt voor de hint, ik heb ze nu allemaalLyst wrote:Yup, ik moet ook alleen dat veredelde jump nummer nog..
Heb er al 6, 2 en 10 liggen echt op het puntje van m'n tong 
Alleen gingen mensen het pas als een hint zien na jouw reactie 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik kan echt niet op 10 komen, en 8 en 9 heb ik de hoop al bij opgegeven die vind ik toch nooit. Heb echt geen flauw idee namelijkmark-feyenoord wrote:Heb er al 6, 2 en 10 liggen echt op het puntje van m'n tong
Ik kan maar niet op namen komen
1, 4 en 7 zijn zo herkenbaar. 9 snap ik de hint denk ik wel van, maar heb em nog steeds niet
6 en 10 ga ik zeer waarschijnlijk niet op komen
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Klaar
die 9, wat een struikelblok zeg 
FFFFFUUUU nr 3
Hoe kan het nu dat ik niet op die naam kom 
edit: hetzelfde voor 4, 5 en 9
Ik ben hier slecht in 
edit: hetzelfde voor 4, 5 en 9
Hardstyle is echt een ramp voor mij deze ronde. Hardcore heb ik nog wel vertrouwen in 
Yes!nielstil wrote:FFFFFUUUU nr 3Hoe kan het nu dat ik niet op die naam kom
edit: hetzelfde voor 4, 5 en 9Ik ben hier slecht in
Dat zoveel mensen daar zoveel moeite mee hebben haha. Wist hem gelijk terwijl ik die plaat echt niet vaak geluisterd hebJ9_ wrote:Klaardie 9, wat een struikelblok zeg
Ik zit zelf nog steeds met 6 in de knoop.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
En 8 en 9. Owhja en 10Pommer wrote: Ik zit zelf nog steeds met 6 in de knoop.
EDIT: Ga er een deze dagen nog een keer voor zitten. Dan maar een ronde later proberen in te halen ofzo. Ik word gek!
Heb ze gisteravond alle 10 ingestuurdkatamaran wrote:Hoe doet Jolle het?
Ook ingestuurd, Kataraman ik heb die 6 bijna nooit geluisterd dus zo raar vind ik het niet dat ik die niet gelijk wist 
-
D
Het is maar een spelletje. 
Project 141 wrote:Fuck you hardcore nummer 8!!!!![]()
![]()
Project 141 wrote:Ja maar fucking frusterend, kan heel die track dromen maar weet niet hoe ie heet.
Daarom is het nog kutterProject 141 wrote:Ach komop die is 3x makkelijker
Vond 8 ook vrij lastig. Het stukje wat je hoort is totaal niet waar je aan denkt als je de naam van t nr hoort. Wist hem pas toen ik via artiest ging denken.
Oke, naja, je hebt hem dus wel.Pommer wrote:Ook ingestuurd, Kataraman ik heb die 6 bijna nooit geluisterd dus zo raar vind ik het niet dat ik die niet gelijk wist
Jolle wrote:Heb ze gisteravond alle 10 ingestuurdkatamaran wrote:Hoe doet Jolle het?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Kan maar niet op 6 en 10 komen, vooral 10 vind ik erg frustrerend. 9 heb ik al de hoop voor opgegeven