Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 15:22 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Poule 2 zit wel vol met killers he. :cool:

Holy shit :lol:
Ik had alleen een remix verkeerd volgens mij :/

Is iedereen van groep 2 door? :lol: (behalve die met 0 punten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 15:24 

Kraak... Piep...

Iedereen is altijd door tot het 2e gedeelte.

Na 5 rondes pak ik de hoogste 3 van elke poule en die gaan door, als de stand van de 3e + 4e gelijk is gaan ze beide door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

waarom doe ik niet mee, ziet er enorm simpel uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

My god wat voel ik me ongelooflijk kut nou.. Why de neuk heb ik Ophidian's Angel niet kunnen herkennen.. Pff ik voel me zo dom :P

Achja, 18 van de 20.. Doe ik het maar voor :P Had van Steven toch wat beter verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

18 p :) en was idd niet op Killer Clown - Silentium gekomen. Vind het ook geen geweldig nummer, dan hoor ik toch echt liever Tormented :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

ah fuck, net te laat :lol: had deze ronde goed kunnen scoren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Fuck ik ben dit helemaal vergeten xd Ach maar ff compenseren in volgende ronde dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

kut, dacht dat ik 12 punten ging hebben ipv 10 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Welke had je echt fout dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
nielstil schreef:

Welke had je echt fout dan?

gewoon niet op de namen kunnen komen xd Ik herkende 9 tracks maar namen is niet echt men ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Ik ben zo dom ipv Struggle for Existence Under Attack op te schrijven en er te laat achter te komen. De strenge D liet me niet meer wijzigen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:06 

Aan het typen...

Hebben echt al die mensen die 20 punten hebben de (Start of The Acid War) mix genoemd? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hebben echt al die mensen die 20 punten hebben de (Start of The Acid War) mix genoemd? :oh:

Op Discogs staat het released als "Blademasterz - Masterblade". Ik ken die Start of The Acid War Mix van de Scantraxx Unreleased CD. Wat is het nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Lyst schreef:

Op Discogs staat het released als "Blademasterz - Masterblade". Ik ken die Start of The Acid War Mix van de Scantraxx Unreleased CD. Wat is het nou?

gvd das al 1 van de namen waar ik niet op kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ja dit vraag ik me ook af want dat is naast de Struggle For Existence faal mijn enige fout denk ik? Heb er iig 18 punten aan overgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:53 

Aan het typen...

Klos schreef:
Lyst schreef:

Zijn twee verschillende tracks, start the acid war is denk ik een soort van nooit uitgebrachte remix/edit/tool.
Vandaar dat ik het ook vraag, want ik heb het idee dat de meeste mensen op het "origineel" hebben gestemd. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:04 

Hardtraxxer

Kutzooi te laat xD Ik dacht dat ik vandaag ook nog hele dag kon. Achja eigen schuld. Gelukkig ben ik niet de enige in mijn pool
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:11 

Hardtraxxer

Je kon uit het stukje dat je hoorde niet uitmaken of het de 'start of the acid war mix' was of het origineel volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:17 

Aan het typen...

1min45 van het id-contest, die bas zit niet in het origineel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:19 

Hardtraxx Addict

Ik vind dat dan de afspraak nu moet staan dat er alleen released tracks in de quiz mogen voorkomen. Geen edits, tools of wat dan ook :) Het grappige is wel dat ik die Start of the Acid War had beluisterd om tot het antwoord te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:20 

Aan het typen...

Naja de tool is gereleased door middel van een album, dus waar trek je de grens van wel/geen release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:25 

Hardtraxx Addict

Oké, goeie. Laten we het er dan op houden dat het origineel in de quiz gebruikt wordt. Tools of edits van dat origineel die later zijn gereleased in welke vorm dan ook, moeten dan niet gebruikt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Oké, goeie. Laten we het er dan op houden dat het origineel in de quiz gebruikt wordt. Tools of edits van dat origineel die later zijn gereleased in welke vorm dan ook, moeten dan niet gebruikt worden

Tenzij het een duidelijk hoorbaar verschil is, een kenmerkende aanpassing of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:55 

Hardtraxxer

Goeie poule heb ik zeg :D haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

GVD, ik was vergeten dat die dikke 't gejat had.

Citaat:
"Master Blade" is a mix of the two songs "Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)" from New Order - also known as the theme of Blade - and "Mix The Master" from the Potatoheads.

Ik had dus Potatoheads - Mix The Master. :/

Bij tien dacht ik meteen aan een Wildstylez track en kreeg een "anthem gevoel". Ik heb ook alle Alpha2 tracks geluisterd, maar het probleem is dat ik die Lost In Dreams (Alpha2 Remix) niet heb, omdat ik het een waardeloze remix vond omdat je het geweldige origineel er zo slecht in terug hoort. (daarom herkende ik m ook niet als Q-Base anthem zijnde).

Vond 't ook aardig wat op Zatox lijken, vooral Madhouse met DBSTF leek er veel op. Toen dacht ik verder aan dat anthem gevoel en ik vond Hard Bass (2011 Anthem) er ook aardig op lijken en daar dus maar op gegokt. (terwijl ik dus wel wist dat 't m niet was :P)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic