Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
Ik hoor het wel als ie niet gelukt is
Als hij in je postvak uit staat, heeft hij hem wel binnen. Alleen nog niet gelezen. Zodra hij hem gezien heeft verdwijnt hij uit jouw postvak uitZenda wrote:Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
Ga je mond spoelen jongenRawbin wrote:Vind het maar klinken als een gare softe kuttrack.
Maakt niet uit, ik vind hem ook totaal niet bijzonderRawbin wrote:Bedankt jongens. Ik voel me gedegradeerd van veteraan naar newbie![]()
Oke, weer wat geleerd vandaag. ThanksDraidy wrote:Als hij in je postvak uit staat, heeft hij hem wel binnen. Alleen nog niet gelezen. Zodra hij hem gezien heeft verdwijnt hij uit jouw postvak uitZenda wrote:Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
mark-feyenoord wrote:Deadline voorbij toch??
Sorry moest 19 zijnPommer wrote:God nondeju iuk twijfelde bij Vertias of ik voor edit moets gaan of niet. Verkeerde keuze dusmaar gelijk 2 punten minder?
OpeningspostDraidy wrote:Waar zien jullie hoeveel punten je hebt
Of tellen jullie het gewoon zelf op?
5Project 141 wrote:Moest wel ff goed denken toen ik hem hoordePromo wist ik meteen, maar ff het nummer verder denken op op de titel te komen
Nummer is 2 jaar oud denk ik?