Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
Ik hoor het wel als ie niet gelukt is
Als hij in je postvak uit staat, heeft hij hem wel binnen. Alleen nog niet gelezen. Zodra hij hem gezien heeft verdwijnt hij uit jouw postvak uitwrote:Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
Ga je mond spoelen jongenwrote:Vind het maar klinken als een gare softe kuttrack.
Maakt niet uit, ik vind hem ook totaal niet bijzonderwrote:Bedankt jongens. Ik voel me gedegradeerd van veteraan naar newbie![]()
Oke, weer wat geleerd vandaag. Thankswrote:Als hij in je postvak uit staat, heeft hij hem wel binnen. Alleen nog niet gelezen. Zodra hij hem gezien heeft verdwijnt hij uit jouw postvak uitwrote:Ik heb het verstuurd, weet alleen niet of ie binnen is, aangezien hij bij mij in "Postvak Uit" blijft staan...
wrote:Deadline voorbij toch??
Sorry moest 19 zijnwrote:God nondeju iuk twijfelde bij Vertias of ik voor edit moets gaan of niet. Verkeerde keuze dusmaar gelijk 2 punten minder?
Openingspostwrote:Waar zien jullie hoeveel punten je hebt
Of tellen jullie het gewoon zelf op?
5wrote:Moest wel ff goed denken toen ik hem hoordePromo wist ik meteen, maar ff het nummer verder denken op op de titel te komen
Nummer is 2 jaar oud denk ik?