Komop zeg RikRik wrote:Ik mag toch nog wel even denken over 10D-Nemacyst wrote:Er is nog tot vrijdag, misschien dat ik iedereen donderdag even pb die nog niet verstuurd heeft, anders pech.?
Zo frustrerend
Active topics in Off-Topic
Moderators
Klinkt als een nummer dat ik niet leuk vindMr Lellebel wrote:Komop zeg RikRik wrote:Ik mag toch nog wel even denken over 10D-Nemacyst wrote:Er is nog tot vrijdag, misschien dat ik iedereen donderdag even pb die nog niet verstuurd heeft, anders pech.?
Zo frustrerend
Ik vind ´m best vet 
Wel best schandalig dat je die niet kent
Wel best schandalig dat je die niet kent
Die vond ik ook heel makkelijk inderdaad 
Volgende keer wil ik ook wel mee doen. Hoe werkt dit precies?
te lui om de openingspost te lezen
Mij kan je alvast wegstrepenmark-feyenoord wrote:0 - Kai
0 - _dp_
0 - _theon_
0 - martin
0 - Gangsterdwerg
0 - mark-feyenoord
0 - teupie
0 - p-stylez
Hoe staat het met de concurrentie?!
Nou, als je minder lui zou zijn, zou je lezen dat volgende keer pas volgend jaar isNando wrote:Volgende keer wil ik ook wel mee doen. Hoe werkt dit precies?
Maar je kunt leuk voor jezelf meedoen natuurlijk. Gewoon de 10 tracks per keer proberen te raden.
Dat's Me!
Je kunt gewoon nog raden hoor, maar ik tel je niet mee in de poule. Achteraf kun je best je score hier posten want de puntentelling staat ook in de OP
Je kunt gewoon nog raden hoor, maar ik tel je niet mee in de poule. Achteraf kun je best je score hier posten want de puntentelling staat ook in de OP
Hardcore: Alleen #6 moet ik nog.. Damn waarom kan ik daar niet op komen 
Dat vind ik van jou wel een schande ja...STAN- wrote:Hardcore: Alleen #6 moet ik nog.. Damn waarom kan ik daar niet op komen
8 van de 10mark-feyenoord wrote:0 - Kai
0 - _dp_
0 - _theon_
0 - martin
0 - Gangsterdwerg
0 - mark-feyenoord
0 - teupie
0 - p-stylez
Hoe staat het met de concurrentie?!
Kom gewoon niet verder dan 5/10, terwijl ze zo bekend klinken 
Pffff waarom ben ik hier aan begonnen, ik haat mezelf nu
Om over de hardstyle maar te zwijgen
Blij dat je bij mij in de poule zitSTAN- wrote:Pffff waarom ben ik hier aan begonnen, ik haat mezelf nu![]()
Haha heb er maar 3 ingevuld waar ik meteen op kwam, nummertje 2 weet ik toevallig ook kom ik nou net achter.. De rest had ik niet heel veel zin om moeite voor te doennielstil wrote:Blij dat je bij mij in de poule zitSTAN- wrote:Pffff waarom ben ik hier aan begonnen, ik haat mezelf nu![]()
Om over de hardstyle maar te zwijgenGeen laatste plek dan
Laatste dag voor de antwoorden mensen en ik heb nog lang niet alles 
Stuur 't zo op.D-Nemacyst wrote:Laatste dag voor de antwoorden mensen en ik heb nog lang niet alles
Weet 10 nog steeds niet zeker
Van wie heb je nog niet dan?D-Nemacyst wrote:Laatste dag voor de antwoorden mensen en ik heb nog lang niet alles
Maximumkatamaran wrote:Van wie heb je nog niet dan?D-Nemacyst wrote:Laatste dag voor de antwoorden mensen en ik heb nog lang niet alles
SkiggyRapz18
W0ut3r
Velocity
Stinkjanus
Wesskej
Zenda
Dysphoria
Zygoma
Mr Azura
Vincejuuh
Rawbin
Kay
_dp_
Gangsterdwerg
p-stylez
teupie
forbidden kick
mr azura
is #2 van hardstyle echt zo bekend of zo
? Want ben er nog steeds niet achter
Vind het maar klinken als een gare softe kuttrack. Lijkt qua melodie erg op JDX - Wan Taim, alleen is dat wel een goed nummer