Heb van de hardstyle alles
Zaten toch een aantal zeer lastige tussen. Hardcore ook nog maar is goed beluisteren, hopen dat ik er in ieder geval 3 kan raden

Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik wist wel dat ik de artiest aan de hand van de sounds goed had, ik moet er nog 1.. heb er zoiezo 9 goed! 
Als alles goed gaat heb ik ze alle 10, straks maar eens verzenden 
Kloten, jij zit bij mij in de poule hahaha!Roebén wrote:Als alles goed gaat heb ik ze alle 10, straks maar eens verzenden
Haha, al vond ik ronde 1 toch niet echt héél simpelMaximum wrote:Kloten, jij zit bij mij in de poule hahaha!Roebén wrote:Als alles goed gaat heb ik ze alle 10, straks maar eens verzenden
Heb em alD-Nemacyst wrote:
Als je de naam hoort dan facepalm je wel ja.
Edit: lijstje ingestuurd, 99.9% zeker van alle nummers
kommop mensen ik moet nog van 22 mensen antwoord 
Moet zaterdag pas binne zijn toch?
Heb er 6 en ken er 9 dus ik ga nog ff denke 
Ken het. Maar ach, nog behoorlijk veel tijd. Maar hoe later ze het doen, hoe kleiner de kans wordt dat ze het onthouden.D-Nemacyst wrote:kommop mensen ik moet nog van 22 mensen antwoord
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Bring it on!Roebén wrote:Haha, al vond ik ronde 1 toch niet echt héél simpelMaximum wrote:Kloten, jij zit bij mij in de poule hahaha!Roebén wrote:Als alles goed gaat heb ik ze alle 10, straks maar eens verzenden
Nog steeds op zoek naar #2 #3 en #4. Echt tergend dat ik van #4 niet op de naam kom 
2 moet pijn doen, haha. Die moet je toch wel weten.Rawbin wrote:Nog steeds op zoek naar #2 #3 en #4. Echt tergend dat ik van #4 niet op de naam kom
Nee niet echt, nummer zegt me niet echt wat. Dan zou ik nog eerder op 3 en 4 moeten komenkatamaran wrote:2 moet pijn doen, haha. Die moet je toch wel weten.Rawbin wrote:Nog steeds op zoek naar #2 #3 en #4. Echt tergend dat ik van #4 niet op de naam kom
Jaaaa ik heb nummer 3. Toch de hele tijd bij de juiste artiest zitten zoeken 
Edit: Jaaaa, nummer 4 heb ik ook. En moet me echt kapot schamen, want ik heb dat nummer kapot geluisterd
maar kon niet op de naam komen, en daarnaast zat ik ook nog bij de verkeerde artiest te zoeken.
Nu alleen nog 2, maar betwijfel of ik die kan vinden.
Edit: Jaaaa, nummer 4 heb ik ook. En moet me echt kapot schamen, want ik heb dat nummer kapot geluisterd
Nu alleen nog 2, maar betwijfel of ik die kan vinden.
Dat is er ook eentje die bij mij gelijk een belletje deed rinkelen hahakatamaran wrote:2 moet pijn doen, haha. Die moet je toch wel weten.Rawbin wrote:Nog steeds op zoek naar #2 #3 en #4. Echt tergend dat ik van #4 niet op de naam kom
Vind het maar een random kutdeuntje, dus vind het ook niet gek dat ik em niet ken. 
Edit: heb al een idee van wie dit is
Edit: heb al een idee van wie dit is
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
Pfft.. Ik kom maar niet op 3.. Terwijl ik haast zeker weet wie de producer is 
Informatie ruilen voor #2Uberhout wrote:Pfft.. Ik kom maar niet op 3.. Terwijl ik haast zeker weet wie de producer is
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
Ik doe niet 'officieel' meeRawbin wrote:Informatie ruilen voor #2Uberhout wrote:Pfft.. Ik kom maar niet op 3.. Terwijl ik haast zeker weet wie de producer is?
0 - Kai
0 - _dp_
0 - _theon_
0 - martin
0 - Gangsterdwerg
0 - mark-feyenoord
0 - teupie
0 - p-stylez
Hoe staat het met de concurrentie?!
0 - _dp_
0 - _theon_
0 - martin
0 - Gangsterdwerg
0 - mark-feyenoord
0 - teupie
0 - p-stylez
Hoe staat het met de concurrentie?!
Er is nog tot vrijdag, misschien dat ik iedereen donderdag even pb die nog niet verstuurd heeft, anders pech.