Leuk idee 
GolferZ
GolferZ
dan ga je maar lekker in je 1tje spelenLenny wrote:Snitchkickerz is ook van de partij. Ik ben in te huren om mensen hun score te verneuken door ze in het gif te rammen. Elke slag gaat volgas.
Dat je het maar ff weet.
Gr.
Lenny wrote:Snitchkickerz is ook van de partij. Ik ben in te huren om mensen hun score te verneuken door ze in het gif te rammen. Elke slag gaat volgas.
Dat je het maar ff weet.
Gr.
Bij 1v1 games heeft dat niet veel zin hè.Lenny wrote:Snitchkickerz is ook van de partij. Ik ben in te huren om mensen hun score te verneuken door ze in het gif te rammen. Elke slag gaat volgas.
Dat je het maar ff weet.
Gr.
Misschien als het beslist gaat worden op putsaldoStan wrote:Bij 1v1 games heeft dat niet veel zin hè.Lenny wrote:Snitchkickerz is ook van de partij. Ik ben in te huren om mensen hun score te verneuken door ze in het gif te rammen. Elke slag gaat volgas.
Dat je het maar ff weet.
Gr.
trollers mogen alleen tegen elkaarBeHa wrote:Zijn trolls ook welkom? Dan doet BeHaard ook meewel graag tegen kees
1v1 is trouwens best kut
Een mijn, wel vaker gezien toch?Stan wrote:Ja, wij zijn vandaag blijkbaar een mijn tegen gekomen, ineens veranderde er een stuk van de baan.