Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

God wat zou het heerlijk zijn als ze even 3-1 wegzetten om te beginnen zeg. In die eerste game was hij ook zo gestaag aan het gooien, niet normaal. Er zaten een paar achteloze hookshots tussen, waarbij hij zelf al gewoon weet dat hij hem gaat maken zodat hij het er zo nonchalant mogelijk uit kan laten zien.

Mozgov ook een zeer goeie eerste game. Wat een power komt daar uit zeg. Thompson (cavs) ook een genot om te zien. Constant bezig met rebounden/uitboxen, ook offensive. Mooi team staat er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trouwens. Die 3Dmapping dingen op het veld voorafgaand aan elke wedstrijd zijn zo vet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik druk heb met leren anders zou ik zeker wedstrijdje meepakken weer. Jammer dat de wedstrijden allemaal erg laat zijn. Had ik maar eindexamens, weet nog goed toen. Alle wedstrijden gekeken toen ik klaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kunt ze toch gewoon downloaden en dag erop ff kijken? Beetje skippen en 't duurt niet langer dan 1,5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn laptop is al een tijdje niet meer van top kwaliteit en staat goed vol, ook weet ik de download sites niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Cavs verdiend gewonnen, heel de wedstrijd de betere. Op het einde was de run van Warriors niet goed genoeg, maar ziek hoe Curry in laatste minuten nog die 3 punters schoot. Goede game van Dellavadova veel belangrijke punten, vooral die circus shot and 1 tegen Curry
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yeah! Gister bijna game 2 afgezien. Die drives van James af en toe zijn zo ziek. Cavs deden ook goeie zaken in de defence (hoi Davey). Lust om te zien in ieder geval deze finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Goede game van Dellavadova veel belangrijke punten, vooral die circus shot and 1 tegen Curry


En toch ook wéér een smerige actie op iemands knieën (deze play-offs ook al met Lawson, Korver en Horford), in dit geval Draymond Green.

Verder opvallend dat wanneer het erop aankomt, de Warriors met gemak van 20 punten achter tot 3 punten achter komen, maar het dan niet af kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xd waar de fuck is die body check in transition ook voor nodig? Hij gaat niet echt voor z'n meniscus verder toch? Meer elleboogje en hij raakt hem ergens op z'n kuit of wellicht knieholte ofzo? Die andere waren wel viezer vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
xd waar de fuck is die body check in transition ook voor nodig? Hij gaat niet echt voor z'n meniscus verder toch? Meer elleboogje en hij raakt hem ergens op z'n kuit of wellicht knieholte ofzo? Die andere waren wel viezer vond ik.


Valt me trouwens nu pas op dat het in de eerste fase is gebeurd, je ziet GSW nog op 0 punten staan ook xd zeg ook niet dat het maar van 1 kant komt, maar hij gaat toch wel heel duidelijk voor de knieholte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar goed wel 3e game dus al zat onderonsjes geweest natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Yeah! Gister bijna game 2 afgezien. Die drives van James af en toe zijn zo ziek. Cavs deden ook goeie zaken in de defence (hoi Davey). Lust om te zien in ieder geval deze finale.

Haha, hoezo hoi Davey?

Zojuist game 3 ook weer helemaal terug gekeken. Wedstrijd begon aanvallend erg mat, onbegrijpelijk hoe de Cavs Curry zo kunnen verdedigen dat Curry z'n schoten niet kan raken.
Heerlijke 2e helft wel, Curry die ze weer ouderwets raak staat te gooien en Dellavedova die het team bijna net zo op sleeptouw nam als LeBron. Fantastisch.

LeBron, Dellavedova, T. Thompson, K. Thompson & Iguodala speelden de gehele wedstrijd erg goed. Rest viel wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ik dacht dat jij over die D van Warriors, maar was Steffnov. :P

Zit nu trouwens einde van G2 nog even te kijken. Lelijke halve turnover van Lebron daar zeg, en dan die kermisbal omdat hij hem niet kwijt kan. Vervolgens slechte foul van Smith. Als je die goed uitspeelt pak je ze gewoon in regular time al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 07:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, Cavs goed onderuit zeg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeBron valt weg, en direct is het niks meer met de Cavs. Typisch. Wel opvallend trouwens dat hij niet door het concussion protocol heen hoefde, leek me toch een vrij duidelijk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is denk ik het grootste verschil. Als lebron weg valt slecht speelt verliezen cavs met 20 punten als curry off game heeft verliezen de warriors met 5 punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Cavs zijn alle andere belangrijke kopstukken inmiddels ook al weggevallen hè dus vind dat op zich niet een heel eerlijke vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar Kevin Love heeft dit jaar ook toen hij wel speelde al niks laten zien. Kyrie Irving is wel absoluut een gemis, al denk ik niet dat hij dit team wél in zijn eentje zou kunnen dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daarmee probeer ik te zeggen dat Warriors in het algemeen een beter team heeft. Als Curry het niet doet zijn er altijd een paar die opstaan. Bij Cavs is dat minder, als Lebron het niet doet dan wordt het erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer LeBron niet geweldig presteert blijft er inderdaad weinig over van de Cavs.
Iguodala was weer goed zeg! Topspeler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd wel fan geweest van Iggy zeker in zn Sixers tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Steph Curry :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen zat het seizoen er alweer op. Warriors duidelijke, verdiende winnaar, ook precies goed door mij voorspeld :P (Warriors in 6). De Cavs leken het op het laatst nog spannend te maken, maar dat was snel genoeg weer voorbij. Tot oktober weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warriors idd de terechte kampioen. Ontzettend jammer voor LeBron, maar ik gun dit de Warriors wel.

Wordt een spannende off-season voor de Warriors, ze gaan waarschijnlijk over de salary cap heen.
Klay Thompson heeft een contract van 17 miljoen, Lee en Iggy hebben een contract van respectievelijk 15,5 miljoen en 12 miljoen, Bogut heeft een contract van 11 miljoen, Draymond wil blijven indien flinke salarisverhoging (zijn huidige salaris is 900k) en Curry staat op dit moment op 11,3 voor volgend seizoen. Als Curry salarisverhoging wil (wat logisch is gezien zijn mvp award), ben ik bang dat Iggy en Lee gaan vertrekken. Diepte van de bank neemt daarmee af en ik moet nog maar zien hoe ze dit op gaan pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is Lee ook absoluut geen 15.5 mln waard. Denk eerder dat hij gaat vertrekken, en Green ergens anders een groter contract aangeboden krijgt dan de Warriors hem kunnen aanbieden. Wat er weer toe leidt dat Iggy wel eens zou kunnen blijven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic