Die blik ook naar Curry, zo van: wtf hoe durf jij op hetzelfde veld als ik te staan. Fuck outta here.

Dat is een tik van hem met dat bitje. Het kan hem echt wel schelen, maar zijn spelletje wilde gewoon niet lukken. Tijdens het reguliere seizoen raakt hij al die belachelijke schoten, maar als dat tijdens de playoffs niet lukt dan blijft er niet zoveel over van zijn spel.Pommer wrote:Loopt ie de hele tijd met dat bitje uit z'n waffel zo van kijk mij awesome zijn, zelfs op een fucking belangrijk moment (weet even niet meer welke maar hij stond er echt bij als een halve tamme). Dat is toch ook geen uitstraling van wij gaan hier winnen (zoals James en Green die wel hebben).
Ik weet precies welk moment je bedoelde. Ik dacht bij mezelf ook van jonge zo ga je het nooit winnen. Vond hem arrogant overkomen, met zijn behind the back pass op zo'n moment.Pommer wrote:Ik ben maar een leek, maar als ik die Curry zie lopen lijkt het ook alsof het hem allemaal ook geen reet kan schelen, zolang ie maar in de schijnwerpers staat. Loopt ie de hele tijd met dat bitje uit z'n waffel zo van kijk mij awesome zijn, zelfs op een fucking belangrijk moment (weet even niet meer welke maar hij stond er echt bij als een halve tamme). Dat is toch ook geen uitstraling van wij gaan hier winnen (zoals James en Green die wel hebben).
Ben oprecht boos. Wat een mietje.Steffnov wrote:Kevin Durant naar Golden State. Het seizoen is bij deze vast voorbij
Baas! Welke wedstrijden heb je gezien?Pipa wrote:Afgelopen maand in Amerika geweest en 3 wedstrijden meegepakt. Zo vet om dat te ervaren in Amerika. Ben al een keer geweest bij Nets - Raptors in London. Het is tot nu toe best een leuk seizoen en mooi dat de Warriors gewoon nog wat wedstrijden verliezen