Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die blik ook naar Curry, zo van: wtf hoe durf jij op hetzelfde veld als ik te staan. Fuck outta here.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optyfuh gauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga de finale denk ik wel kijken vannacht. Hoop zo dat de Cavs winnen, gun het LeBron ontzettend. Hoop dat ie niet gaat choken.
Als de Warriors winnen, hebben ze het uiteraard verdiend.

Ben heel benieuwd wie er gaat winnen. Als Iguodala niet fit is, wordt het heel moeilijk voor de Warriors. Dan hebben ze niemand die de basket goed kan verdedigen en hebben ze niemand die LeBron goed kan verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd wat het vannacht wordt! Ik zal de samenvatting morgen op ziggo kijken, niet wetend wie heeft gewonnen. Ik zou echt niet weten wie gaat winnen, hoop alleen op een geweldig spannende pot met veel lead changes en streaks van beide teams. Curry en Lebron on fire en dan wordt het een geweldig game 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet toegeven dat de Cavs mij hebben verbaasd met de comeback, ondanks de schorsing van Green had ik verwacht dat het na game 5 over zou zijn. Toch denk ik nog dat de Warriors het gaan halen vannacht, ik ga hem iig live kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 06:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck. Wat waren de laatste minuten gru-we-lijk spannend hey.
Cavs hebben uiteindelijk 93-89 gewonnen. Super blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeBron is fucking legit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb je zitten kijken ook DTL? Zeg je niet even ook!

Die block wéér. Holy fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet alles gekeken. Vanaf rond kwart voor 4 denk ik of zo.
Dit betekent ook zo veel voor Lebron's legacy. Volgens velen nu dan echt in de top 2-3 spelers ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol:

Maar ik moet toch op mijn woorden terugkomen. Had niet verwacht dat de Cavs op deze manier terug konden komen. Sowieso een erg spannende pot die beide kanten op had kunnen gaan. En voor Lebron is dit natuurlijk een legacy game geworden, waarbij The Block nu al een iconisch moment is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je zei was niet gek. Vooral na 2-0 en 3-1 voor de Warriors kan ik me voorstellen dat velen dachten dat het al over was. Wie weet hoe het was gelopen als Green Game 5 wel mocht spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je het achteraf bekijkt zou je ook kunnen stellen dat Curry in G6 al aardig gebroken werd. In G7 kan ik me eigenlijk alleen die lange 3 vanaf de top herinneren. Was ook z'n eerste foul-out in z'n carriere ofzo? Ik vond James vooral de eerste helft ook vrij slecht spelen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Die block, ongelooflijk wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Game 7 niet Lebron zijn beste wedstrijd. Vooral in de eerste helft veel turnovers. JR Smith erg belangrijk in de eerste helft met zijn 3punters waardoor de Warriors niet verder uit konden lopen. Green was echt geweldig goed, maar Cavs game 7 gewonnen door die belangrijke 3 punters van JR Smith en Irving in het algemeen, paar heerlijk and ones van hem gezien en natuurlijk zijn clutch 3 punter. Splash brothers mag je meer van verwachten in zo'n belangrijke game. Zie je maar weer dat Lebron gewoon duidelijk de beste is en terecht MVP.

Zegt ook iets over Curry en druk wanneer de GSW zouden winnen dat Green waarschijnlijk finals MVP zou worden. Dan zou Curry dus 2 jaar achter elkaar niet de belangrijkste man zijn voor GSW in de finals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben maar een leek, maar als ik die Curry zie lopen lijkt het ook alsof het hem allemaal ook geen reet kan schelen, zolang ie maar in de schijnwerpers staat. Loopt ie de hele tijd met dat bitje uit z'n waffel zo van kijk mij awesome zijn, zelfs op een fucking belangrijk moment (weet even niet meer welke maar hij stond er echt bij als een halve tamme). Dat is toch ook geen uitstraling van wij gaan hier winnen (zoals James en Green die wel hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He Leek!

Ja maar goed, James overbluffen en kapot trashtalken gaat hem toch never nooit lukken met z'n schooljongens gezichtje. Dat kan die dan indd beter aan Green overlaten. Daarnaast: zo'n speler is het ook niet echt. Hij creeert liever afstaand zodat ie lekker drietjes kan laten vallen. Daar helpt dat gebeuren verder allemaal niet zo bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Loopt ie de hele tijd met dat bitje uit z'n waffel zo van kijk mij awesome zijn, zelfs op een fucking belangrijk moment (weet even niet meer welke maar hij stond er echt bij als een halve tamme). Dat is toch ook geen uitstraling van wij gaan hier winnen (zoals James en Green die wel hebben).

Dat is een tik van hem met dat bitje. Het kan hem echt wel schelen, maar zijn spelletje wilde gewoon niet lukken. Tijdens het reguliere seizoen raakt hij al die belachelijke schoten, maar als dat tijdens de playoffs niet lukt dan blijft er niet zoveel over van zijn spel.

Dat ie ballen achter zijn rug om gaat gooien en bovenhands achter zijn hoofd is wel vreselijk laks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ben maar een leek, maar als ik die Curry zie lopen lijkt het ook alsof het hem allemaal ook geen reet kan schelen, zolang ie maar in de schijnwerpers staat. Loopt ie de hele tijd met dat bitje uit z'n waffel zo van kijk mij awesome zijn, zelfs op een fucking belangrijk moment (weet even niet meer welke maar hij stond er echt bij als een halve tamme). Dat is toch ook geen uitstraling van wij gaan hier winnen (zoals James en Green die wel hebben).

Ik weet precies welk moment je bedoelde. Ik dacht bij mezelf ook van jonge zo ga je het nooit winnen. Vond hem arrogant overkomen, met zijn behind the back pass op zo'n moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 07:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich kun je wel een keer zo'n behind the back pass proberen te geven vind ik. Het was meer dat de uitvoering ervan alles behalve G7 waardig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derrick Rose getrade naar de Knicks. WTF.
Thunder doen Ibaka weg voor Oladipo. Ongelooflijke trade van de Thunder, tenzij Durant weg gaat.

Ben heel benieuwd wat Durant gaat doen. De geruchten gaan dat de Warriors en de Spurs alles in gaan zetten om Durant te krijgen. Ben zelf van mening dat de NBA die trade moet gaan blokkeren mocht die plaatsvinden. Ik hoop en denk dat hij wel blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin Durant naar Golden State. Het seizoen is bij deze vast voorbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kevin Durant naar Golden State. Het seizoen is bij deze vast voorbij :lol:

Ben oprecht boos. Wat een mietje.
Dit verneukt de hele balans van de NBA. Hoop dat iemand ze afmaakt volgend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen maand in Amerika geweest en 3 wedstrijden meegepakt. Zo vet om dat te ervaren in Amerika. Ben al een keer geweest bij Nets - Raptors in London. Het is tot nu toe best een leuk seizoen en mooi dat de Warriors gewoon nog wat wedstrijden verliezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Afgelopen maand in Amerika geweest en 3 wedstrijden meegepakt. Zo vet om dat te ervaren in Amerika. Ben al een keer geweest bij Nets - Raptors in London. Het is tot nu toe best een leuk seizoen en mooi dat de Warriors gewoon nog wat wedstrijden verliezen

Baas! Welke wedstrijden heb je gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben in New York & Boston gewest. Toen ik in NY was kwamen de Cavs op bezoek in het MSG. Deze wedstrijd wilde ik graag zien, maar de goedkoopste tickets waren 160 dollar echt bizar duur. 2 wedstrijden geweest bij de Brooklyn Nets tegen Wizards en de Nuggets. Tegen de Wizards voor 65 dollar zat je echt dicht op het veld. John Wall was echt belachelijk goed :worship: mijn pa is helemaal fan van hem. Was echt een hele goede wedstrijd. Tegen de Nuggets was ook vet.

In Bosten zijn we naar de Celtics vs Raptors geweest. Kyle Lowry stal de show. Was echt een geweldige ervaring
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic