Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 17:03 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 17:05 

Bierkoning

Dat schijten was meer een uitdaging, niet dat ik het verschil tussen een wc en een prullenbak niet meer weet :P . Verder tja, soms gaat er een knopje om bij me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 18:21 

Hardtraxx Veteran

Wakker worden in een huis vol Polen, man man man. Wat gaat er dan door je heen als je wakker wordt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 18:26 

Hardtraxx Veteran

Wakker worden in een onbekend huis is al vreemd genoeg, maar dan ook nog es met polen idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 18:40 

Hardtraxx Veteran

Ik wil mijn vdk-award bij deze graag doorgeven aan Pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2016, 19:16 

Hardtraxx Veteran

Siema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-01-2016, 10:43 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Siema.

Praat Nederlands jung.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-01-2016, 21:39 

Hardtraxx Veteran

Een paar jaar terug helemaal van de kaart alleen naar huis gefietst. Ik viel vervolgens in de greppel naast de weg en ging knock out. Ben toen door een jong stel wakker gemaakt en in hun auto gezet en naar huis gebracht. Volgende dag hebben ze mijn fiets achter mijn huis gezet, zodat mijn ouders er niks van af zouden weten. Geen idee wie het waren, maar ik weet nog dat ze mij op Twitter vonden om zo in contact te komen.

Ook een paar jaar terug besloot ik om in mijn dronken bui tijdens een verjaardag naar de tuin te gaan. Ging bijna over mijn nek dus ging ik maar liggen. Viel toen in slaap in de buitenlucht. Tegenwoordig gebeuren dit soort dingen niet meer zo vaak :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-01-2016, 23:14 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Geen idee wie het waren, maar ik weet nog dat ze mij op Twitter vonden om zo in contact te komen.

Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-01-2016, 11:13 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
. Geen idee wie het waren, maar ik weet nog dat ze mij op Twitter vonden om zo in contact te komen.:

Weet je zeker dat ze je niet hebben aangerand toen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-01-2016, 15:20 

Bierkoning

Chroman schreef:
Wakker worden in een huis vol Polen, man man man. Wat gaat er dan door je heen als je wakker wordt? :lol:

Nouja bij mij in het dorp wonen er nogal veel, dus in dat opzicht is het niet super verrassend dat je daar een keer belandt, maar het was wel ff een vaag moment ja :P Ik was dus met een maat mee gegaan, die met een paar van die Polen werkt, alleen die was naar huis gegaan toen ik al in slaap was gevallen. Gelukkig herkende ik de buurt wel waar ik was en kon ik gewoon rustig op m'n fietsje naar huis :cool:

Fuzzylogic schreef:
Ik wil mijn vdk-award bij deze graag doorgeven aan Pommer.

Ho ff het jaar is pas net begonnen. Nieuw jaar nieuwe kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-01-2016, 21:52 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
klapstoel schreef:
. Geen idee wie het waren, maar ik weet nog dat ze mij op Twitter vonden om zo in contact te komen.:

Weet je zeker dat ze je niet hebben aangerand toen? :lol:

Ik kan de terugreis in de auto nog wel voor de geest halen haha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-03-2016, 17:58 

Hardtraxx Elite

Ben ooit zondagochtend om half 8 wakker geworden in de voortuin van mijn huisdokter.
Ik en niemand van mijn vrienden weten hoe dat komt.
Dat huis ligt ook helemaal niet op de route van de kroeg naar mijn huis. Vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-03-2016, 22:08 

Hardtraxx Elite

nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-03-2016, 22:26 

Hardtraxx Elite

DL22 schreef:
Ben ooit zondagochtend om half 8 wakker geworden in de voortuin van mijn huisdokter.
Ik en niemand van mijn vrienden weten hoe dat komt.
Dat huis ligt ook helemaal niet op de route van de kroeg naar mijn huis. Vaag.

Tom ga nu eens van zijn account af :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2016, 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen huisdokter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2016, 15:22 

Hardtraxx Veteran

Ik moest vannacht gruwelijk nodig pissen, dus ik naar de wc toe, was 'ie bezet door een vriend van me, dus ik in volle sprint de poort door, de straat over naar de bosjes aan de overkant, ren ik verdomme keihard tegen de stoeprand aan. Resultaat een of andere gare flikflak waarvoor ik bij turnen sowieso de maximale score had behaald, afsprong was helaas minder, vol met m'n kop de struiken in xd M'n grote teen voelt ook aardig fucked up aan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2016, 15:53 

Hardtraxx Veteran

Wel nog lekker kunnen plassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2016, 16:20 

Hardtraxx Veteran

Dat wel! Gelukkig had er nog niemand voor me gepist daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-05-2016, 19:29 

Hardtraxx Veteran

Vannacht na een feestje het voor elkaar gekregen om op de korte 500 meter die ik moest fietsen de brandnetels in te fietsen, over m'n stuur te vliegen en vervolgens daar in slaap te vallen. Ook nog 91538375 mensen uitgenodigd voor m'n eigen feest en ik heb geen flauw idee meer wie allemaal, een boel hele vage bekenden of mensen die ik niet ken in ieder geval. Project X incoming... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-05-2016, 20:37 

Bierkoning

Ook al zo vaak gehad, 2 jaar terug liep er meer dan 70 man op m'n verjaardag in de niet al te grote tuin, lekker knus :P Ook een keer een afterparty na het stappen gehouden bij mij thuis toen m'n ma een weekend weg was, godver liep ook het halve dorp er. Totale chaos toen, hele buurt boos, 100 glazen kapot, gat in de muur, stoel kapot, m'n ma die me nooit meer alleen durft te laten in het weekend. Ze hebben het er nu nog over als ik mensen tegen kom die er toen waren xd Maar helpen opruimen ho maar natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-05-2016, 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ik had dus al 50/60 man uitgenodigd via Facebook... en nu nog megaveel dus gisteravond, ik zit niet te wachten op 100 man in m'n tuin of zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-05-2016, 15:12 

Hardtraxx Veteran

Tot voor kort geloofde ik er niet in, maar het kan. Tijdens een avondje stappen al ontzettend moe, dus de fiets gepakt naar huis. Bijna thuis aangekomen gebeurde het dan toch, de ogen gingen dicht en 2 seconden later kwam de klappert, paaltje en op mn smoel op de stoep in een border. Snel achter me kijken of niemand het had gezien en snel verder gefietst. doeiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-05-2016, 15:36 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Tot voor kort geloofde ik er niet in, maar het kan. Tijdens een avondje stappen al ontzettend moe, dus de fiets gepakt naar huis. Bijna thuis aangekomen gebeurde het dan toch, de ogen gingen dicht en 2 seconden later kwam de klappert, paaltje en op mn smoel op de stoep in een border. Snel achter me kijken of niemand het had gezien en snel verder gefietst. doeiiiii

Laatst ook voor het eerst meegemaakt, zo ontzettend moe dat ik tijdens het fietsen gewoon omviel (wel in het gras tho). Was ook na een avondje stappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-05-2016, 18:44 

Hardtraxx Veteran

Hier ook vorige week xd
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic