Ai zuur....Pommer wrote:heb een herexamen, had een 5.7 voor wiskunde en ik moest een 5.9 halen
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
C
Waarom bellen die trolls jou pas zo laat?Pommer wrote:heb een herexamen, had een 5.7 voor wiskunde en ik moest een 5.9 halen
-
Mijn broertje is geslaagd
Ook ik ben geslaagd 
Ga nederlands nog wel herkansen denk ik om van een 6 een 7 te maken, kom ik hopelijk in een hogere lotingsklasse terecht
Ga nederlands nog wel herkansen denk ik om van een 6 een 7 te maken, kom ik hopelijk in een hogere lotingsklasse terecht
Gefeliciteerd iedereen
Gelukkig heb ik mijn HAVO diploma al een jaar binnen
In september weer studeren!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
pecola-tje wrote:KSwoosh wrote:6 jaar geleden al BAM!
Gefeliciteerd iedereen! Voor mij inmiddels alweer 2jaar geleden, wat gaat de tijd snel :O
Voor alle geslaagden, proficiat. Voor alle niet-geslaagden, ook proficiat.
Niet geslaagd, maar wel over naar laatste jaar 
Succes met je her, pompommerrobkuh1990 wrote:Ai zuur....Pommer wrote:heb een herexamen, had een 5.7 voor wiskunde en ik moest een 5.9 halen
Geslaagd, 2 zessen - 2 achten en de rest zevens. Hoogste punt voor m'n eindexamen was economie; 8.9. Ben de dag er zelf mee begonnen.. best wel kut dat ik HAVO heb dus gedaan want OF die examens zijn dom of ik had hogerop gekunnen..
Achja, next step is HBO
Achja, next step is HBO
Ben 8 April geslaagd voor Marketing & Communicatie. Na 4 jaar niet te hoeven leren, zo eindelijk er weer tegenaan op HBO heuj.
Join the club, had exact t zelfde 2 jaar geledenwvd wrote:Geslaagd, 2 zessen - 2 achten en de rest zevens. Hoogste punt voor m'n eindexamen was economie; 8.9. Ben de dag er zelf mee begonnen.. best wel kut dat ik HAVO heb dus gedaan want OF die examens zijn dom of ik had hogerop gekunnen..
Achja, next step is HBO
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Gefeliciteerd mannen 
waar is dat feestje, hier is dat feestje! Geslaagd jongs, en wat ben ik er blij mee 
Gefeliciteerd kerel!Project 141 wrote:HIER IS EEN FEESTJELowrenz wrote:Waar is een feestje?![]()
Heb mijn examens echt goed gemaakt, boven verwachting. 8.4 voor economie, 8.2 voor nederlands, 7.7 voor wiskunde, allemaal boven verwachting.. Natuurkunde 6.9 terwijl ik er een slecht gevoel over had. Laagste cijfer was een 6.8 voor geschiedenis![]()
Dus nu geslaagd met een 6, drie 8en en voor de rest 7's
Mijn school heeft dit jaar maar een slagingspercentage van 81% voor de Havo
Normaal altijd rond de 90%, of komt dat omdat de herkansers nog niet zijn meegeteld? Wel apart anders
-
D
iedereen die geslaagd is Gefeliciteerd 
DarkestSymphony wrote:iedereen die geslaagd is Gefeliciteerd
gefeliciteerd mannen! nu kan het echte werk beginnen onie 
Ik heb m'n herkansing gehaald, dus nog een geslaagde erbij !!!!!!!!!