gefelciteerd,, was het maar zo'n feest dat ik me examen gehaald had.. heb dit jaar een beetje weg gegooitPommer wrote:Ik heb m'n herkansing gehaald, dus nog een geslaagde erbij !!!!!!!!!![]()
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
D
Ik heb hetzelfdeDarkestSymphony wrote:gefelciteerd,, was het maar zo'n feest dat ik me examen gehaald had.. heb dit jaar een beetje weg gegooitachteraf erg dom maarja! niks aan te doen
Maar gefeliciteerd iedereen!
GefeliciteerdPommer wrote:Ik heb m'n herkansing gehaald, dus nog een geslaagde erbij !!!!!!!!!![]()
Gratz jonge!!Pommer wrote:Ik heb m'n herkansing gehaald, dus nog een geslaagde erbij !!!!!!!!!![]()
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik kreeg vandaag te horen dat ik geslaagd ben voor me Medewerker-ICT niv.2 opleiding 
GefeliciflapstaartBlazed wrote:Ik kreeg vandaag te horen dat ik geslaagd ben voor me Medewerker-ICT niv.2 opleiding
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Kom ik ook maar even zeggen dat ik geslaagd ben in het middelbaar 
Gefeliciteerd
vanavond party bij pommer dus
Haha nee kan helaas niet, heb zaalvoetbaltoernooiMartin wrote:Gefeliciteerd![]()
Maar volgende week zaterdag (09/07) mag iedereen langskomen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dus toch wel, gefeliciteerdPommer wrote:Ik heb m'n herkansing gehaald, dus nog een geslaagde erbij !!!!!!!!!![]()
Net diplomatje opgehaald is voor de verandering ik flink voor lul gezet 
Heb volgende week diplomauitreiking.
Ben benieuwd wat er in mijn praatje komt haha
Enige wat ze doen is je voor schut zettenIris93 wrote:Heb volgende week diplomauitreiking.
Waar is het?Pommer wrote:Haha nee kan helaas niet, heb zaalvoetbaltoernooiMartin wrote:Gefeliciteerd![]()
vanavond party bij pommer dus![]()
Maar volgende week zaterdag (09/07) mag iedereen langskomen
Bedankt mensen!

Spakenburg, bier & hardstyle in overvloed, 15/16 jarige chickies denk ik niet, iets ouder zijn ze welmrazura wrote:Waar is het?Pommer wrote:Haha nee kan helaas niet, heb zaalvoetbaltoernooiMartin wrote:Gefeliciteerd![]()
vanavond party bij pommer dus![]()
Maar volgende week zaterdag (09/07) mag iedereen langskomen15/16 jarige chickies en bier zeker aanwezig!
Ik heb het eigenlijk morgen maar ik heb finaleavond met zaalvoetbal dus ik ga niet, ze gaan toch alleen maar zeggen dat ik meer niet op school was dan wel ofzoIris93 wrote:Heb volgende week diplomauitreiking.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jij gaat niet je diploma ophalen... beetje apart, dan krijg je hem dus ook niet mee. Kan je een andere dag terug komen.
Saai
Saai