Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meh, denk er wel over om een fan aan de zijkant als extra intake te maken, die zit dan heerlijk dicht bij de proc.
Ook het plan is om de koelpasta te vervangen voor een liquid metal spul van coollink, schijnt 1 van de beste te zijn in de koelpasta, verder wordt de fan op de procc vervangen voor 1 wie meer airflow creert en meer druk waardoor de lucht makkelijker door de finnen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 21:51 
 

Je moet je wel bedenken dat als je een verticale airflow van onder naar boven hebt, en daar ineens een horizontale stroom ingebeukt wordt, dat dat de airflow alles behalve ten goede komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar bij mij is het merendeel van de airflow horizontaal ingesteld. Mijn nivo hangt niet aan een zijkant maar ligt plat op de grond zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:31 
 
Hardtraxx Addict

Vanmorgen crashte mijn Grafische kaart, oververhit steeds, denk dat die ventilator niet fatsoenlijk meer draait en niet meer soepel genoeg is.
Is het mogelijk die ventilator te vervangen i.p.v. een volledig nieuwe grafische kaart te kopen ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:35 
 

Ox_Ite schreef:
Vanmorgen crashte mijn Grafische kaart, oververhit steeds, denk dat die ventilator niet fatsoenlijk meer draait en niet meer soepel genoeg is.
Is het mogelijk die ventilator te vervangen i.p.v. een volledig nieuwe grafische kaart te kopen ??

kan wel ja, hangt er vanaf welke kaart je hebt.
maar mss zit ie helemaal vol met stof, je koeler? daar zou ik eerst eens naar kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ox_Ite schreef:
Vanmorgen crashte mijn Grafische kaart, oververhit steeds, denk dat die ventilator niet fatsoenlijk meer draait en niet meer soepel genoeg is.
Is het mogelijk die ventilator te vervangen i.p.v. een volledig nieuwe grafische kaart te kopen ??

kan wel ja, hangt er vanaf welke kaart je hebt.
maar mss zit ie helemaal vol met stof, je koeler? daar zou ik eerst eens naar kijken ;)

Zou kunnen dat hij de fan niet meer goed is, om wat voor kaart gaat het dan? En heb je er nog garantie op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:44 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ox_Ite schreef:
Vanmorgen crashte mijn Grafische kaart, oververhit steeds, denk dat die ventilator niet fatsoenlijk meer draait en niet meer soepel genoeg is.
Is het mogelijk die ventilator te vervangen i.p.v. een volledig nieuwe grafische kaart te kopen ??

kan wel ja, hangt er vanaf welke kaart je hebt.
maar mss zit ie helemaal vol met stof, je koeler? daar zou ik eerst eens naar kijken ;)

Lol vergeten zeggen, maar ik had hem al is helemaal schongemaakt met perslucht. Dus denk niet dat het aan stof ligt

Danny H schreef:
Zou kunnen dat hij de fan niet meer goed is, om wat voor kaart gaat het dan? En heb je er nog garantie op?

Uhm, een Nvidia Ge-Force 9600 GS(O), best een goeie geweest (voor enkele grafische kaart toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is wel verouderde kaart, weet niet wat voor dingen je allemaal met je pc doet?
Miss is de koelpasta wellicht te oud geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:10 
 

Danny H schreef:
Het is wel verouderde kaart, weet niet wat voor dingen je allemaal met je pc doet?
Miss is de koelpasta wellicht te oud geworden.

Zou kunnen, maar zo oud is ie nou ook weer niet.
zou je mss iets specifieker kunnen zijn qua model? er zijn er namelijk heel erg veel

het zou overigens ook aan je kaart kunnen liggen dat ie defect is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zou je mss iets specifieker kunnen zijn qua model? er zijn er namelijk heel erg veel

het zou overigens ook aan je kaart kunnen liggen dat ie defect is geworden

Nou, 2 generaties oud iig, en de gso chip is een model van 8 generatie, dus eigenlijk nog iets ouders zelfs.
Maar kan natuurlijk ook ja, dat hij het begeven heeft. Heb je ook nog artifacts gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:10 
 

Danny H schreef:
KSwoosh schreef:
zou je mss iets specifieker kunnen zijn qua model? er zijn er namelijk heel erg veel

het zou overigens ook aan je kaart kunnen liggen dat ie defect is geworden

Nou, 2 generaties oud iig, en de gso chip is een model van 8 generatie, dus eigenlijk nog iets ouders zelfs.

true true true :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes! 2.5 hdd gevonden voor me pc, 6 mnd oude seagate van een mede tweaker.
http://tweakers.net/pricewatch/278067/s ... s-1tb.html
Vroeg er maar 115 voor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:36 
 

Danny H schreef:
Yes! 2.5 hdd gevonden voor me pc, 6 mnd oude seagate van een mede tweaker.
http://tweakers.net/pricewatch/278067/s ... s-1tb.html
Vroeg er maar 115 voor. :)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whut in vergelijking met als ik een nieuwe zou kopen van dit model was ik meer dan het dubbele kwijt, en dan nog maar te zeggen over de levertijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:40 
 

dat komt meer omdat er op het moment weinig tot geen hardeschijven meer geproduceerd kunnen worden omdat meerdere fabrieken van Western Digital (en andere grote leveranciers van hardeschijven) in Thailand zijn overstroomd.
Wat dacht jij dan, dat zonder reden alle hardeschijven ineens 3x zo duur zijn geworden? :lol: :lol:
voor dat dit was gebeurd betaalde je 60 voor zon schijf ofzo man :lol: :lol: :lol: :lol:

had je em 3 maanden eerder gekocht had je er geen last van :P
en wss over 2 maanden fzo ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dat komt meer omdat er op het moment weinig tot geen hardeschijven meer geproduceerd kunnen worden omdat meerdere fabrieken van Western Digital (en andere grote leveranciers van hardeschijven) in Thailand zijn overstroomd.
Wat dacht jij dan, dat zonder reden alle hardeschijven ineens 3x zo duur zijn geworden? :lol: :lol:
voor dat dit was gebeurd betaalde je 60 voor zon schijf ofzo man :lol: :lol: :lol: :lol:

had je em 3 maanden eerder gekocht had je er geen last van :P
en wss over 2 maanden fzo ook niet

Euh, dacht je dat ik een iq van 30 had ofzo? Dat weet ik ook wel hoor. Maar aangezien ik nu een harde schijf nodig heb en niet 3 mnd geleden of 3 mnd in de toekomst is dit een gunstige prijs op dit moment. Ik wil gewoon gamen weer, teveel spellen wie ik nog moet proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 09:21 
 

Oh, neehoor ;) Maar niet iedereen weet dat, en ik vind het wel grappig dat die ene overstroming zon grote invloed heeft op de hele markt enzo.
Maar hoeveel GB opslag had je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje duur idd maar dan heb je wel een 2,5 inch 1TB schijf. Waarom geen 3,5 inch? Past dat niet in dat kleine kut kastje van je? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Beetje duur idd maar dan heb je wel een 2,5 inch 1TB schijf. Waarom geen 3,5 inch? Past dat niet in dat kleine kut kastje van je? xd

Sterf jij :mad:
En ja dat zou de airflow aardig verneuken, dus maak ik gebruik ik van 2 2.5's. 1 ssd wie ik al heb en nu deze erbij naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:

en wss over 2 maanden fzo ook niet

Gaat wss nog wel wat langer duren dan 2 maanden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:50 
 

Jorann schreef:
KSwoosh schreef:

en wss over 2 maanden fzo ook niet

Gaat wss nog wel wat langer duren dan 2 maanden ;)

dunno, maar ik vind het wel echt raar dat ze alleen een fabriek in thailand hadden xd voor zon groot bedrijf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeuj vandaag gaf mijn accu ineens melding dat ik hem moet vervangen... hij raakt binnen een half uur leeg dusja niet zo gek xD.

heb nu gewoon de laptop aan de netstroom zonder accu erin, dit is toch niet schadelijk voor je pc ofso??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Voor je pc niet en voor je laptop ook niet. Hij valt wel uit als de stekker er uit getrokken wordt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Voor je pc niet en voor je laptop ook niet. Hij valt wel uit als de stekker er uit getrokken wordt. :thumbup:


zo ver was ik idd ook haha. :thumbup: thx
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic