Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:44 
 

Fijn met de voeding onderin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:04 
 

Almighty schreef:
Fijn met de voeding onderin :loving:

zit in die van mij ook, echt veel handiger is dat :P

mijne btw:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
verkoop em dan :lol:

Haha nee ik laat hm nog ff staan :P Mss ga ik binnenkort nog is wat hardware kopen om mee te gamen, MacBook gaat niet meer zo lekker met de nieuwste games!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:45 
 

TakkU schreef:
KSwoosh schreef:
verkoop em dan :lol:

Haha nee ik laat hm nog ff staan :P Mss ga ik binnenkort nog is wat hardware kopen om mee te gamen, MacBook gaat niet meer zo lekker met de nieuwste games!

Via bootcamp dan oid?
Want macbooks zijn ook niet echt gemaakt voor gaming volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, de bovenste fan kan niet om gedraait om een intake te worden. Dan maar de zijkanten modden voor intake fans :D

En gisteren ook de laatste dingen besteld voor de pc, hopelijk ergens volgende week binnen. Kan ik hem in elkaar gaan zetten.

+ een 22 inch monitor besteld als kado voor mij vader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb even een vraag :$

Ik wil een laptop kopen (max 500) en deze ziet er wel aardig uit.
http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en ... 0M/1231882

Ik vroeg me alleen af hoe goed de videokaart is. Zouden jullie dat mij kunnen vertellen?

Er staat namelijk het volgende, maar ik weet niet hoeveel MB de videokaart nu heeft (er staat MAX 1966 mb. Neem niet aan dat er in zit?)

Maximum geheugen grafische adapter 1966 MB
Graphics adapter family Intel
Discrete graphics adapter model Nee
On-board graphics adapter model HD Graphic
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is een onboard videokaart, stellen meestal niet zoveel voor :p

Kan je beter voor:

http://www.laptopshop.nl/product/145604 ... g50mn.html

http://www.laptopshop.nl/product/145621 ... g64mn.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien een paar tientjes meer uitgeven waardoor het geheugen ook iets sneller is.

tnx! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:50 
 

Ik ben asus fanboi, dus voor jou:
http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en ... 0M/1234074
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:37 
 

Almighty schreef:

Core i3 Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Misschien een paar tientjes meer uitgeven waardoor het geheugen ook iets sneller is.

tnx! :thumbup:


1e link van robert heeft wel een betere videokaart geloof ik. 8 gb geheugen heb je toch niks aan je heb er zelf kans op dat je pc langzamer wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FF een leuk vraagje :D

Ik heb een NVIDIA Geforce GT 435M in me laptop en had driver 280.nogiets, hier geen problemen mee gehad. Alleen voor spelen als Battlefield en NFS: The Run, heb je een driver nodig van minimaal 285.38. Heb dus een maandje geleden die geinstalleerd en had geen problemen. Dit was een beta en even later kwam de 285.62 Driver, dit was geen beta en heb deze vervolgens geinstalleerd. Daarna had ik elke keer als ik opstart het probleem dat ik, zeg maar, het windows starten ding zie en vervolgens blijft het zwart. Als ik me wachtwoord invoer, met zwart beeld, hoor ik hem gewoon inloggen en het opstart geluid hoor ik ook. Als ik dan de laptop dicht en open doe, doet hij het weer en blijft hij het doen. Tot ik weer opnieuw opstart. Dan komt weer hetzelfde probleem naar voren.

Toen heb ik nog een rollback gedaan naar 280.** en hij deed het weer goed, even later maar weer geprobeerd om 285.** erop te zetten maar weer hetzelfde probleem (Zowel bij de beta, 285.38, als bij de laatste versie, 285.62).

Nou heb ik vandaag op school even in veilige modus opgestart en met Driver Sweeper alles van Nvidia eraf gegooid en de nieuwste opnieuw geinstalleerd. De 1e keer starte hij normaal op, maar net startte ik weer op en weer hetzelfde probleem.

Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Hardware-matig verwacht ik niet, omdat ik bij 280.** er geen last van heb. Alleen bij de 285.** serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:02 
 

ik denk dat het eerder aan je scherm ligt, dat of je scherm niet aan wil of je backlight niet
je moet es proberen met een hele felle lamp op je scherm te schijnen als ie zwart is
als je dan iets ziet is je backlight uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik denk dat het eerder aan je scherm ligt, dat of je scherm niet aan wil of je backlight niet
je moet es proberen met een hele felle lamp op je scherm te schijnen als ie zwart is
als je dan iets ziet is je backlight uit


De backlight is wel aan :)
En het is echt het enige probleem dat ik heb, alleen bij het opstarten, naar 'Windows starten'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:42 
 

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
ik denk dat het eerder aan je scherm ligt, dat of je scherm niet aan wil of je backlight niet
je moet es proberen met een hele felle lamp op je scherm te schijnen als ie zwart is
als je dan iets ziet is je backlight uit


De backlight is wel aan :)
En het is echt het enige probleem dat ik heb, alleen bij het opstarten, naar 'Windows starten'

en na het inloggen gaat je scherm pas aan dan?
ik zou MS ff contacten:
http://answers.microsoft.com/nl-nl
maar de engelse is beter: http://answers.microsoft.com/en-us

helaas liggen ze beide er uit xd
anders ff nVidia contacten: http://www.nvidia.com/page/support.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ook niet, alleen als ik de klep dicht en open doet, als die dicht gaat gaat het beeld natuurlijk uit, en als ik de aan/uit knop doe dan gaat hij in slaapstand en bij aanzetten doet hij het ook, het is echt die ene keer :D
Maar zal het wel ff aan nvidia vragen, omdat ik denk dat het toch daaraan ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een XFX HD5970 Black Edition met een Arctic koeler op de kop getikt voor 270 euro. :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 11:47 
 

Jolle schreef:
Heb een XFX HD5970 Black Edition met een Arctic koeler op de kop getikt voor 270 euro. :D :D

netjes ^^ die andere lag er dus snel uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik bood en toen zei die voor zoveel haal ik m der af en is ie voor jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
FF een leuk vraagje :D

Ik heb een NVIDIA Geforce GT 435M in me laptop en had driver 280.nogiets, hier geen problemen mee gehad. Alleen voor spelen als Battlefield en NFS: The Run, heb je een driver nodig van minimaal 285.38. Heb dus een maandje geleden die geinstalleerd en had geen problemen. Dit was een beta en even later kwam de 285.62 Driver, dit was geen beta en heb deze vervolgens geinstalleerd. Daarna had ik elke keer als ik opstart het probleem dat ik, zeg maar, het windows starten ding zie en vervolgens blijft het zwart. Als ik me wachtwoord invoer, met zwart beeld, hoor ik hem gewoon inloggen en het opstart geluid hoor ik ook. Als ik dan de laptop dicht en open doe, doet hij het weer en blijft hij het doen. Tot ik weer opnieuw opstart. Dan komt weer hetzelfde probleem naar voren.

Toen heb ik nog een rollback gedaan naar 280.** en hij deed het weer goed, even later maar weer geprobeerd om 285.** erop te zetten maar weer hetzelfde probleem (Zowel bij de beta, 285.38, als bij de laatste versie, 285.62).

Nou heb ik vandaag op school even in veilige modus opgestart en met Driver Sweeper alles van Nvidia eraf gegooid en de nieuwste opnieuw geinstalleerd. De 1e keer starte hij normaal op, maar net startte ik weer op en weer hetzelfde probleem.

Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Hardware-matig verwacht ik niet, omdat ik bij 280.** er geen last van heb. Alleen bij de 285.** serie.

Bekend probleem, ik heb hetzelfde bij mn MacBook Pro in Bootcamp... Wat t precies is, geen idee, het ligt in ieder geval aan je drivers, niet aan je hardware ;) Denk dat nVidia ergens een fuckup heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kast is done, alleen de raptors zijn eruit, voor iets meer airflow na procc koeler.
Booten is retesnel zeg. Wereld van verschil met me oude pc.

Alleen de temps zitten me niet zo van de proccesor, zie ze geregeld richting de 35 graad gaan zonder enige zware toepassing, zelfs nu terwijl ik zit te typen :/

Burn stress test gedaan, op 5x ingesteld, na de 2e burn stopte hij al. Miss meer koeling erin proppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:27 
 

Danny H schreef:
Kast is done, alleen de raptors zijn eruit, voor iets meer airflow na procc koeler.
Booten is retesnel zeg. Wereld van verschil met me oude pc.

Alleen de temps zitten me niet zo van de proccesor, zie ze geregeld richting de 35 graad gaan zonder enige zware toepassing, zelfs nu terwijl ik zit te typen :/

Burn stress test gedaan, op 5x ingesteld, na de 2e burn stopte hij al. Miss meer koeling erin proppen?

35 graden en dat bevalt je niet?
xd wtf xd veel koeler zal je het echt niet krijgen man xd 35 is niks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

blegh, ik dacht dat het gemiddeld tot slecht was. Had mijn q9400 op ong 26/28 bij normaal gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als je aan de onderkant nog een intake maakt, bovenop een of twee uitgaande en dan aan de zijkant nog een intake? En natuurlijk zorgen dat er niet te veel in de weg zit wat de airflow belemmert ;)
of heb je dit al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:10 
 

Danny H schreef:
blegh, ik dacht dat het gemiddeld tot slecht was. Had mijn q9400 op ong 26/28 bij normaal gebruik.

mijn i7 heeft idle cores met temps van 33, 35, 40 en 34 graden, en een packet temp van 39 graden :P

SpaceRazr schreef:
En als je aan de onderkant nog een intake maakt, bovenop een of twee uitgaande en dan aan de zijkant nog een intake? En natuurlijk zorgen dat er niet te veel in de weg zit wat de airflow belemmert ;)
of heb je dit al?

fans aan de zijkant raad ik af, die verneuken je airflow echt erg.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic