Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jorann schreef:
KSwoosh schreef:

en wss over 2 maanden fzo ook niet

Gaat wss nog wel wat langer duren dan 2 maanden ;)

dunno, maar ik vind het wel echt raar dat ze alleen een fabriek in thailand hadden xd voor zon groot bedrijf :P

Haha ja snap ik ook niet :P
al hoe wel, die thaithai poppetjes zullen vast niet veel loon vragen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:43 
 

ja inderdaad, die krijgen daar echt een kwart cent per uur ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Van alle HDD fabrikanten, is Seagate juist het minst benadeeld, Western Digital heeft een paar grote volume fabriken volledig onder water. En het NAND geheugen heeft ook geen probleem, en door de gigantische produktie verhoging van alle SSD fabrikanten is de prijs daarvan ook flink gezakt.

Het enigste probleem is dat sommige leveranciers van de mechanische onderdelen die Seagate samen met andere HDD fabrikanten gebruikt wel onder water staan. Vele assemblage machines zijn echter al met Chinook helicopters via het dak naar andere panden verplaatst en vele leveranciers hebben hun produktie hervat.

De zwaarste dreun bijvoorbeeld kwam van de leverancier die bijna 70% van de motoren wereldwijd levert. De leveranciers normaal verantwoordelijk voor de resterende 30% zullen vast hun kans schoon hebben gezien en hebben meteen de produktie opgeschroeft.

Dus zo'n slechte tijd is het niet, en volgens Samsung zijn de totale produktiekosten voor hun maar met 8% gestegen. De woekerwinsten die gemaakt worden op dit moment zijn voor het meerendeel distribiteurs en resellers die er een leuke slag mee hopen te slaan.

Echter er zijn talloze deals links en rechts te vinden die de hardeschijf prijzen naar een normaal niveau hebben getilt de afgelopen dagen (Black Friday en Cyber Monday). Tevens zijn de consumenten er niet ingetrapt om $200+ voor een 2TB drive te betalen die paar maanden terug $60 was, waardoor de distribiteurs momenteel hun woeker voorraden aan het dumpen zijn.


Stukje van tweakers.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 02:02 
 

Danny H schreef:
Tevens zijn de consumenten er niet ingetrapt om $200+ voor een 2TB drive te betalen die paar maanden terug $60 was

maar dus wel 115 voor 1 TB :P
haha, just kidding he danny ;)

btw: $200 is €150, dus zat je er niet eens zo heel veel naast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff ben allang blij met me hdd, als ik die nu meteen zou willen kopen bij een webwinkel en direct wil hebben kost het me meer dan 1100 euro. Maarja ik heb hem nu nodig dus geef ik het geld er graag voor uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 11:38 
 

true. en op sich is 115 niet eens absurd veel voor 1TB 2.5 inch
maar wel meer als normaal

wel 7200rpm hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
true. en op sich is 115 niet eens absurd veel voor 1TB 2.5 inch
maar wel meer als normaal

wel 7200rpm hoop ik?

7200rpm idd en 64mb cache. Het is ook het topmodel van hun 2.5 inch hdd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:28 
 

Danny H schreef:
KSwoosh schreef:
true. en op sich is 115 niet eens absurd veel voor 1TB 2.5 inch
maar wel meer als normaal

wel 7200rpm hoop ik?

7200rpm idd en 64mb cache. Het is ook het topmodel van hun 2.5 inch hdd's

lekker cache :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:41 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Danny H schreef:
KSwoosh schreef:
zou je mss iets specifieker kunnen zijn qua model? er zijn er namelijk heel erg veel

het zou overigens ook aan je kaart kunnen liggen dat ie defect is geworden

Nou, 2 generaties oud iig, en de gso chip is een model van 8 generatie, dus eigenlijk nog iets ouders zelfs.

true true true :)

Waarschijnlijk die koelpasta, maar ik ga toch volgend jaar mij een nieuwe pc kopen (dit keer een goeie gamerspc, met mss 3xSLI slot en waterkoeling), wat deftiger gereedschap dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Waarschijnlijk die koelpasta, maar ik ga toch volgend jaar mij een nieuwe pc kopen (dit keer een goeie gamerspc, met mss 3xSLI slot en waterkoeling), wat deftiger gereedschap dan ^^

Energiemaatschappijen zijn blij met jouw volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 16:39 
 
Hardtraxxer

Weet niet of ik het in dit topic moet stellen maarja,

Ik heb al een tijd een Samsung P2770HD als 2e monitor en als ik er een filmop kijk via Pc wordt het beeld
donkerder als de film ook donkerder wordt. iemand een oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Druk op je beeldscherm op Menu, dan naar Picture, dan zie je daar iets staan van MagicBright. Zet dit op Custom, en dan zou t goed moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 16:59 
 
Hardtraxxer

Dankje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EINDELIJK; Een foto kunnen maken van een BSOD die maar blijft voor komen..

Afbeelding

Wie o wie kan mij helpen? Kamp al heel erg lang met dit probleem en het begint irritant te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:03 
 

het is je netwerkkaart.

Vervang de windows-versie die geupdate is, door de orginele.
down op een andere computer de driver van je netwerkkaart en installeer deze.

daarna is hij weer in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even googlen op dat tcpip.sys
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:50 
 

ligt hopelijk aan de drivers van zn usb wireless adapter...
laatste update geinstalleerd, en mss nog ff kijken of de dump gegevens bruikbaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:58 
 

Van en andere site:
Citaat:
Het lijkt erop dat het probleem met de crashes is opgelost. Het was mij opgevallen dat na het installeren van het programma Ad-Aware (malwarescanner) de PC heel traag opstartte. In 99% van de gevallen crashte de PC direct na het opstarten. Na het verwijderen van Ad-Aware crasht de PC niet meer en start de PC beduidend sneller op. Het lijkt erop dat dit programma het netwerkverkeer ín de war 'maakte en zo een crash veroorzaakte. Er zijn ook gevallen bekend van het Firewall-programma Zone Alarm dat ook dergelijke crashes veroozaakte, die na het deinstalleren van dit programma weer verdwenen. Problemen keerden na een dag weer terug! Ik heb toen de PC Tools Firewall van mijn systeem verwijderd, en sinds die tijd werkt alles weer normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:28 
 

Ad-Aware Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa, nu is mijn game pc helemaal klaar! Meteen een shitload aan nieuwe spellen gekocht zodat ik weer een tijd vooruit kan :D

Koelpasta vervangen vloeibaar metaal pasta met een sterkere fan erop, idle temps nu : 18 graden, dat ziet er beter uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn nieuwe pc komt als de 7950 uit is over 2-3 weken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Mijn nieuwe pc komt als de 7950 uit is over 2-3 weken ^^

Dat wordt ook zon heerlijke kaart aan de benches te zien!

Ik heb nog hardware (core i7, 12gig intern geheugen, mobo) voor een 2e pc klaarliggen, dus miss ergens volgend jaar feb/maart een 2e game pc bouwen en dan kijken welke ik wil houden :p.

Iig nu heb ik

  • Afbeelding
    Armor A30
  • Core i3 2100: 3,1GHz dualcore
  • Crucial M4 64GB SSD
  • Seagate constelation 1tb hdd
  • GTX 570
  • 8 gig intern geheugen

Werkt als een tierelier nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zoiezo een CF nemen. Naast dat nog een 2500K denk ik (ivy bridge komt pas rond mei dus duurt me te lang)
ik wil 8-12 gb werkgeheugen.
Mugen v2 koeler als het kan.
SSD van 256 gb.

Ik heb een budget rond de 800-1000 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mugen 2 is toch al van de markt? Er is nu iig wel de mugen 3 te koop, performed wel minder dan de 2, maar slechts met enkele graad. de 2500k is al meer dan genoeg voor het moment en met na toekomst kijkend geeft deze genoeg ruimte voor een deftige overclock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
mugen 2 is toch al van de markt? Er is nu iig wel de mugen 3 te koop, performed wel minder dan de 2, maar slechts met enkele graad. de 2500k is al meer dan genoeg voor het moment en met na toekomst kijkend geeft deze genoeg ruimte voor een deftige overclock.



Klopt maar een kennis heeft er nog 1 liggen ^^ maar dan moet alles wel passen want dat ding is huge.
Ja dat wel maar Ivy heeft ook wel flinke voordelen maar dat geduld heb ik niet. Zodra de 7950 uit is bestel ik het meteen want ik wil bf3 spelen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic