Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Zoals ik tegen zo'n beetje iedereen zeg die dat vraagt, ja niks aan de hand zo lang je goed stresstest, op je temperaturen let en niet een voltage erop zet welke buiten de veilige marges valt.

M'n Phenom II x6 1100T draait nu 4.13Ghz op 1.50v en wordt hierbij 49c in-game en 64c in een zware stresstest van een dikke 2 uur. Dit mag nog net, eigenlijk is 65c het randje zeg maar.

Videokaart doet 950Mhz op 1.075v en wordt in BF3 zo'n 68-71c met de fanspeed gewoon op auto. Kan nog hoger geclocked worden maar goeft van mij niet zo zeer.

Wat wil je overclocken trouwens dan kan ik wat meer erover zeggen :)


Waarmee overclock jij je videokaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Thund3R schreef:
Zoals ik tegen zo'n beetje iedereen zeg die dat vraagt, ja niks aan de hand zo lang je goed stresstest, op je temperaturen let en niet een voltage erop zet welke buiten de veilige marges valt.

M'n Phenom II x6 1100T draait nu 4.13Ghz op 1.50v en wordt hierbij 49c in-game en 64c in een zware stresstest van een dikke 2 uur. Dit mag nog net, eigenlijk is 65c het randje zeg maar.

Videokaart doet 950Mhz op 1.075v en wordt in BF3 zo'n 68-71c met de fanspeed gewoon op auto. Kan nog hoger geclocked worden maar goeft van mij niet zo zeer.

Wat wil je overclocken trouwens dan kan ik wat meer erover zeggen :)


Waarmee overclock jij je videokaart?

Meestal kan je zulke dingen al doen met het programma wat erbij geleverd wordt. Kan je van alles mee doen vaak, voltage verhogen enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

ATI heeft zelf een Overdrive deze kun je vinden in het Catalyst Control Center.
Nvidia kaarten kun je overklokken met Rivatuner.

CPU / Geheugen overklokken kun je het beste in het bios doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:26 
 

Ik blijf er vanaf, word ie veelste warm :P

LA Noire voor de PC raadt 8GB werkgeheugen aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik blijf er vanaf, word ie veelste warm :P

LA Noire voor de PC raadt 8GB werkgeheugen aan xd


Wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:16 
 

Aangeraden wordt een quadcoreprocessor met een kloksnelheid van 3,2GHz, 8GB werkgeheugen en een GeForce GTX 580 of een Radeon HD 6850.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik blijf er vanaf, word ie veelste warm :P

LA Noire voor de PC raadt 8GB werkgeheugen aan xd


Dan zit ik met mijn 16gb wel goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Aangeraden wordt een quadcoreprocessor met een kloksnelheid van 3,2GHz, 8GB werkgeheugen en een GeForce GTX 580 of een Radeon HD 6850.

En dat voor een port.. heb zelf 6 gb (kan nog 8 maar dan draait het op 800 mhz)
Koop liever een nieuwe videokaart dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Thund3R schreef:
- VERHAAL -


Waarmee overclock jij je videokaart?


Met MSI Afterburner. Werkt op alle merken kaarten en heeft veel opties met betrekking tot profielen, voltage aanpassingen enz.

Stressen door 30 minuten Unigine Heaven 2.5 benchmark te draaien op maximale settings en daarna even een uurtje of 2 zware games zoals Crysis 2 of Battlefield 3.

Dat hele stressen met programma's als Furmark ofzo sloopt alleen je kaart maar en zegt vrij weinig over de in-game stabiliteit van de kaart. Unigine Heaven 2.5 is net als 3dmark een game achtige benchmark, maar dan veel zwaarder dan 3dmark. Al is 3dmark 11 ook een goede test hoor.

Ik draai nu 970Mhz 1.087v perfect stabiel trouwens. Temps zijn nog steeds hetzelfde, alleen 4% meer fanspeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
koop games voor je console en je hebt nooit meer problemen met de hardware voor je PC-tje


Jij snapt het gewoon niet. Het is leuk om het maximale uit je videokaart ed. te halen.. ook heb je op een pc meer fps, hogere resolutie, betere besturing en mods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:44 
 

Jolle schreef:
Randleman schreef:
koop games voor je console en je hebt nooit meer problemen met de hardware voor je PC-tje


Jij snapt het gewoon niet. Het is leuk om het maximale uit je videokaart ed. te halen.. ook heb je op een pc meer fps, hogere resolutie, betere besturing en mods.

Dat is mijn nummer 1 reden voor PC gaming
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Jolle schreef:
Randleman schreef:
koop games voor je console en je hebt nooit meer problemen met de hardware voor je PC-tje


Jij snapt het gewoon niet. Het is leuk om het maximale uit je videokaart ed. te halen.. ook heb je op een pc meer fps, hogere resolutie, betere besturing en mods.


succes met om het half jaar een nieuwe kaart te kopen, of en nieuwe PC ;)

ik houd het wel bij m'n console


Dikke bullshit dat verhaal van dat je om het jaar een nieuwe videokaart moet kopen.. heb trouwens ook wel een Xbox staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

hoezo heet dit hard & software? Dit is hardtraxx hier wil men alleen maar hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:34 
 

Spobbertiet schreef:
hoezo heet dit hard & software? Dit is hardtraxx hier wil men alleen maar hard xd

komt u maar met software vragen dan :)

en @Randleman: de vergelijking PC vs console kan je niet maken. Ze verschillen teveel.
en wat Jolle zegt, je hoeft echt niet elk jaar een nieuwe graka te kopen. Ik doe nu al iets van 3 jaar met het ding dat ik heb en die is nog steeds super :D
Overigens, als dat echt het geval zou zijn, zou je ook zeggen dat er bij consoles geen vooruitgang is, en dat de vooruitgang alleen in hele grote stappen gemaakt kan worden. Iets wat bij pc's heel anders ligt.
maar nogmaals, de vergelijking kan je eigenlijk niet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, heb nu de kast eindelijk binnen en de videokaart (gtx 570 :drool: )
Zit ik de kast beetje uit elkaar te halen om te kijken na mods enzo. Kom ik erachter dat de hdd cage meer dan de helft van de front fan blokkeert :/ wat als je alles origineel laat, de enigste luchttoevoer is, want de rest zijn allemaal afvoer.
Dus ik kan de hdd cage eruit laten, maar dan alleen gebruik maken van 2 x 2.5 inch hdd of ssd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 10:23 
 

Nog een fan erin bouwen? Kosten geen drol meer volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Kleine computer kasten zijn kut! FACE IT! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:39 
 

Ramirez schreef:
Kleine computer kasten zijn kut! FACE IT! xd

idd, airflow alleen al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loon binnen dus morgen een SSD en 4GB ram bestellen. :D Dan is het wachten tot de nieuwe generatie videokaarten uitkomt..

Edit: Zat net even te kijken in mijn kast (Antec Three Hundred) maar ik kan helemaal geen 2.5" bay vinden, terwijl overal staat vermeldt dat de kast wel een 2,5" bay heeft. Iemand die weet waar die zit? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik druk bezig ben geweest met het bouwen van een game pc :P Heb hier nog een ThermalTake Armor staan, helemaal tot aan de nok toe volgepropt met allerlei fans, om een zo goed mogelijke airflow te hebben :thumbup: Inmiddels staat ie al 2 jaar stil, sinds ik mn MacBook Pro gekocht heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:42 
 

verkoop em dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:11 
 

Jolle schreef:
Loon binnen dus morgen een SSD en 4GB ram bestellen. :D Dan is het wachten tot de nieuwe generatie videokaarten uitkomt..

Edit: Zat net even te kijken in mijn kast (Antec Three Hundred) maar ik kan helemaal geen 2.5" bay vinden, terwijl overal staat vermeldt dat de kast wel een 2,5" bay heeft. Iemand die weet waar die zit? XD


de zogeheten diskettenschacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:33 
 

biscuit schreef:
Jolle schreef:
Loon binnen dus morgen een SSD en 4GB ram bestellen. :D Dan is het wachten tot de nieuwe generatie videokaarten uitkomt..

Edit: Zat net even te kijken in mijn kast (Antec Three Hundred) maar ik kan helemaal geen 2.5" bay vinden, terwijl overal staat vermeldt dat de kast wel een 2,5" bay heeft. Iemand die weet waar die zit? XD


de zogeheten diskettenschacht.

heeft ie niet :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:39 
 

He dat is mijn kast
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:43 
 

Almighty schreef:
He dat is mijn kast

wat een toeval :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic