Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kijk ook eens bij tweakers vraag en aanbod, zitten soms ook leuke koopjes tussen voor een wat lagere prijs dan in de winkel (maar is wel 2e hands dan). Vooral nu de hdd prijzen weer aant stijgen zijn heb ik er nu nog daar 2 gesealde velociraptors kunnen kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:06 
 

G1LL schreef:
Best wel slecht dat ik dit zelf allemaal niet kan :P

Maargoed,
AMD Athlon(tm) X4 620 Processor 2.6 GHz
4 GB ram
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit
ATI Radeon HD 4770

weet je toevallig watvoor voeding je hebt? dat is wel belangrijk bij deze upgrade...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klopt. Die Athlon bottlenecked zo snel niet gelukkig.
Voor een HD6850 icm die Athon is een voeding die 350-400w op de 12v rail kan leveren aanbevolen.

Zou je tweedehands een snellere kaart zoals een HD6870, GTX470 wat dan ook kopen wat ik overigens wel aan zou raden moet je een voeding met 450-500w op de 12v rail hebben.

Voorbeeldje van wat je kan krijgen tweedehands:

http://tweakers.net/aanbod/367354/evga-470gtx.html - €140, maar een erg snelle kaart.
http://tweakers.net/aanbod/362649/gigab ... 0-1gb.html - €110, iets langzamer, zeker voldoende voor moderne games en ERG stil en goed overclockbaar.
http://tweakers.net/aanbod/354036/hd-ra ... diton.html - €120, erg mooie prijs voor dit kaartje.

Persoonlijk zou ik voor die GTX470 gaan. Zeer snelle kaart voor een nette prijs, plus je lult er vast nog wel wat vanaf. Bied hem eens €125 excl verzending ofzo. :)

EDIT: Nieuwe ad:
http://tweakers.net/aanbod/369189/te-ko ... d6870.html
€120, snelle kaart en redelijk nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is momenteel de snelste ATI videokaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Wat is momenteel de snelste ATI videokaart?

6970?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja zie het. Ik zit te kijken voor een nieuwe videokaart maar volgens mij past dat bakbeest niet eens in mijn kast.(Antec Three Hundred)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hmm ja zie het. Ik zit te kijken voor een nieuwe videokaart maar volgens mij past dat bakbeest niet eens in mijn kast.(Antec Three Hundred)

3 slots is ie toch.. ken wel jo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er ook nog een geluidskaart inzitten.. moet ik die er weer uithalen. :P :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Heb er ook nog een geluidskaart inzitten.. moet ik die er weer uithalen. :P :(

nieuwe kast hale jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jolle schreef:
Heb er ook nog een geluidskaart inzitten.. moet ik die er weer uithalen. :P :(

nieuwe kast hale jong


Ja de Antec 1200 lijkt me wel een mooi beestje, kost alleen 180 euro..

Denk dat ik die geluidskaart er maar uitsloop, en Battlefield 3 bestel. Kijken hoe die loopt op mijn huidige en als dat niet goed werkt een nieuwe videokaart kopeeen!! :D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BF3 loopt hier op Ultra prima zo lang ik Anti Aliassing uit laat :)
55-80 FPS zonder AA.

GTX560 Ti doet z'n werk goed dankzij een flinke overclock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb zelf ook de antec 1200, maar deze verhuist binnenkort van gebruiker. Mijn ouders nemen hem over, pa speelt graag een spelletje soms en op duocore 2.6 met een gt 8600 kan het wat minder worden.
Voor mezelf heb ik 2 ideeen waarvan ik iig 1 nu ga uitwerken, heb al een mobo met i3 geheugen. En er moeten nog harde schijven, een case, videokaart en ssd binnenkomen. En daarnaast nog kleine dingen bestellen en in elkaar bouwen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:46 
 

Danny H schreef:
Heb zelf ook de antec 1200, maar deze verhuist binnenkort van gebruiker. Mijn ouders nemen hem over, pa speelt graag een spelletje soms en op duocore 2.6 met een gt 8600 kan het wat minder worden.
Voor mezelf heb ik 2 ideeen waarvan ik iig 1 nu ga uitwerken, heb al een mobo met i3 geheugen. En er moeten nog harde schijven, een case, videokaart en ssd binnenkomen. En daarnaast nog kleine dingen bestellen en in elkaar bouwen. :D

waarom een i3? koop dan een fatsoenlijke cpu... tenzij je geen zware taken doet ofc :) dan is ie prima.
een SSd is btw echt masterlijk, ik heb een 128GB ssd, en dat is genieten!
alles is bijna instant start :P =D
voordeel is ook dat je em niet hoeft te defragmenteren :D

geniale pa heb je als die ook graag gamet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
BF3 loopt hier op Ultra prima zo lang ik Anti Aliassing uit laat :)
55-80 FPS zonder AA.

GTX560 Ti doet z'n werk goed dankzij een flinke overclock.


Nice, maar ik heb een 460 dus dat zal wat minder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Thund3R schreef:
BF3 loopt hier op Ultra prima zo lang ik Anti Aliassing uit laat :)
55-80 FPS zonder AA.

GTX560 Ti doet z'n werk goed dankzij een flinke overclock.


Nice, maar ik heb een 460 dus dat zal wat minder worden.


ik kan overclocken maar is dat wel goed??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals ik tegen zo'n beetje iedereen zeg die dat vraagt, ja niks aan de hand zo lang je goed stresstest, op je temperaturen let en niet een voltage erop zet welke buiten de veilige marges valt.

M'n Phenom II x6 1100T draait nu 4.13Ghz op 1.50v en wordt hierbij 49c in-game en 64c in een zware stresstest van een dikke 2 uur. Dit mag nog net, eigenlijk is 65c het randje zeg maar.

Videokaart doet 950Mhz op 1.075v en wordt in BF3 zo'n 68-71c met de fanspeed gewoon op auto. Kan nog hoger geclocked worden maar goeft van mij niet zo zeer.

Wat wil je overclocken trouwens dan kan ik wat meer erover zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Danny H schreef:
Heb zelf ook de antec 1200, maar deze verhuist binnenkort van gebruiker. Mijn ouders nemen hem over, pa speelt graag een spelletje soms en op duocore 2.6 met een gt 8600 kan het wat minder worden.
Voor mezelf heb ik 2 ideeen waarvan ik iig 1 nu ga uitwerken, heb al een mobo met i3 geheugen. En er moeten nog harde schijven, een case, videokaart en ssd binnenkomen. En daarnaast nog kleine dingen bestellen en in elkaar bouwen. :D

waarom een i3? koop dan een fatsoenlijke cpu... tenzij je geen zware taken doet ofc :) dan is ie prima.
een SSd is btw echt masterlijk, ik heb een 128GB ssd, en dat is genieten!
alles is bijna instant start :P =D
voordeel is ook dat je em niet hoeft te defragmenteren :D

geniale pa heb je als die ook graag gamet :D

Haha, ja hij speelt ook geregeld games, bioshock 1 en 2 al uitgespeeld, nu bezig met prey. Voornamelijk een singleplayer speler.
Ja klopt de i3 is niet echt voor zware taken nee, ik ga deze ook alleen maar gebruiken voor gaming. Wil namelijk een lan systeempje maken, beetje compact houden de boel.
Heb ook nog een upgrade setje klaar liggen voor een andere ideetje van mij, maar daar heb ik nog niet genoeg geld voor om in elkaar te zetten.
Core i7, 12 gig geheugen liggen al klaar.

Nog binnen te komen:
ssd, 2x veloci raptors 300gb, gtx 570, armor a30 case, dus moet alleen nog een proccesor koeler halen wie low profile is en een goede voeding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:01 
 

Danny H schreef:
veloci raptors

Afbeelding

die dingen vind ik zo overrated xd

maar verder klintk het wel als een dik systeempje :P
een goede cpu koeler is btw de Thermalright MUX-120 Black Edition , klein maar toch goed in koelen
tenzij je echt een koelblok zoekt zonder fans fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, ik heb nog nooit een v-raptor gebruikt, hoor er echter wel goede verhalen over, dus ik ga ze ook dan in raid0 pleuren.
Het punt is dat de koeler niet te hoog mag zijn, ik zat zelf te kijken na een low profile koeler http://tweakers.net/pricewatch/258016/p ... el-17.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:29 
 

Danny H schreef:
Haha, ik heb nog nooit een v-raptor gebruikt, hoor er echter wel goede verhalen over, dus ik ga ze ook dan in raid0 pleuren.
Het punt is dat de koeler niet te hoog mag zijn, ik zat zelf te kijken na een low profile koeler http://tweakers.net/pricewatch/258016/p ... el-17.html

oh zo, kan je dan neit gewoon een stock koeler van intel houden?

en v-raptor... neem maar es een Crucial M4 SSD op SATA600, die blaast je antieke dinosaurus wel es ff weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja had ik graag gewilt, maar die krengen bunt mie toch duur. Voor dezelfde prijs heb ik nu 2 raptors in raid. Performance is wel iets minder maarja heb wel 600gb space dan. ik wil wel een ssd erin pleuren voor booting device.
En kan ik ook wel doen, maar heb liever een aftermarkt koeler erop, koelt toch wel beter dan het dingetje wat meegeleverd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:43 
 

Danny H schreef:
Ja had ik graag gewilt, maar die krengen bunt mie toch duur. Voor dezelfde prijs heb ik nu 2 raptors in raid. Performance is wel iets minder maarja heb wel 600gb space dan. ik wil wel een ssd erin pleuren voor booting device.

scheelt maar ongeveer een factor 4 maarja :P ik heb een 128GB m4, en nondetering dat ding is echt gruwelijk snel :P windows booten binnen 30 sec enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha oke ja das wel waar, miss dat ik die er ook nog in pleur.

De case wie als goed is van de week binnen gaat komen:

Afbeelding

Ik wil eerst even aankijken hoe de warmte zal zijn zonder enige mods, anders ben ik van plan om het 1 en ander eraan te prutsen.
Something like:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 12:53 
 

ziet er wel netjes uit die mini case
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jup, alleen moet miss een paar mods aanmaken, de bovenste fan omdraaien zodat het een intake fan wordt.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic