Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
test het eerst met je telefoon. sluit je telefoon is aan op je geluidssetje en kijk wat er dan gebeurd? ^^


Tis een 5.1 geluidsset, kan ik gwn 1vd3 dan in me telefoon doen?

edit: getest, via me telefoon kan hij weer achtelijk hard zoals hij eerst ook kon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus een instelling. Staat alles op max bij Geluid onder Hardware en Geluiden in het confi scherm? (Win7)

Of gebruik je realtek drivers toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Dus een instelling. Staat alles op max bij Geluid onder Hardware en Geluiden in het confi scherm? (Win7)

Of gebruik je realtek drivers toevallig?


volumes staan volledig open (100%), Waar kan ik me driver vinden? die zie ik er niet bijstaan bij config hardware en geluiden

edit: zie net realtek RTL8168B/8111B family PCI-E Gigabit ethemet Nic (ndis 6.20)
datum 26-2-2008
versie: 7.2.1127.2008
hij geeft de optie bijwerken aan bij stuurprogramma
edit2: ik heb bijgewerkt maar het is niet opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechtermuis eens hierop, rechtsonderin je scherm, en dan Sound Manager;
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Rechtermuis eens hierop, rechtsonderin je scherm, en dan Sound Manager;
Afbeelding


Ik kom er nu achter dat ik dat Realtek HD audio manager niet heb, is dat het stukje software dat ik nodig heb om dit op te lossen? Ik had het eerst wel ben ik zeker van maar kan het nu niet meer vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:28 
 
Hardtraxx Addict

phoenix schreef:
Raven schreef:
Rechtermuis eens hierop, rechtsonderin je scherm, en dan Sound Manager;
Afbeelding


Ik kom er nu achter dat ik dat Realtek HD audio manager niet heb, is dat het stukje software dat ik nodig heb om dit op te lossen? Ik had het eerst wel ben ik zeker van maar kan het nu niet meer vinden..


Ik weet niet wat ik precies heb gedaan, maar na lang klote met alle instellingen gaat het geluid weer hard. Thnx voor de hulp, tis uiteindelijk met oa die realtek manager gelukt. Als iemand alsnog weet hoe ik het had moeten doen dan/ er een guide of how to van heeft hoor ik het graag, schilt volgende keer weer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toppie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog belangstelling bij m'n game pc die ik op de vorige pagina postte? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jorann schreef:
Iemand nog belangstelling bij m'n game pc die ik op de vorige pagina postte? :P

prijs / specs ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://tweakers.net/aanbod/639734/leuke ... boden.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:10 
 

Raven schreef:
Afbeelding
:drool:

mooi ding gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wat goedkoop ogen met dat plastic op de heatsinks en I/O-poorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit het juiste topic is hiervoor, maar ik gok dat hier wel wat mensen zitten met verstand van data-opslag enz. Ik vroeg me af waar jullie je muziekcollectie opslaan? Ik heb inmiddels aardig wat nummers verzameld en heb ze dus tot nu toe gewoon op mijn computer opgeslagen. Ik twijfel nu tussen het aanschaffen van een externe harde schijf en het opslaan in ´de cloud`. Ik las bijvoorbeeld iets over een Hidrive pakket (http://www.strato.nl/online-storage/hidrive/). Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er andere (misschien goedkopere) opties die jullie me zouden aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon op je Harde schijf laten zou ik zeggen. 1TB kost €50,- en daar kun je héél wat muziek op kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict

111Ben schreef:
Ik weet niet of dit het juiste topic is hiervoor, maar ik gok dat hier wel wat mensen zitten met verstand van data-opslag enz. Ik vroeg me af waar jullie je muziekcollectie opslaan? Ik heb inmiddels aardig wat nummers verzameld en heb ze dus tot nu toe gewoon op mijn computer opgeslagen. Ik twijfel nu tussen het aanschaffen van een externe harde schijf en het opslaan in ´de cloud`. Ik las bijvoorbeeld iets over een Hidrive pakket (http://www.strato.nl/online-storage/hidrive/). Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er andere (misschien goedkopere) opties die jullie me zouden aanraden?


Ik zou het gewoon op je hardeschijf laten staan. Als je met 'in de cloud' wil werken, heb je dropbox (2GB, er is meer opslag ruimte te verdienen met fb e.d. en studenten krijgen voor niets meer ruimte (tot +25 GB voor TU's)) of helemaal gratis google drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het echt niet kwijt wilt kun je het best altijd op 2 locaties opslaan (en niet 2 verschillende mappen op dezelfde HDD xd ).

Cloud opslag is een mogelijkheid alleen ben je dan wel internet afhankelijk om tracks naar je cloud te zetten of terug te halen in geval van HDD crash.
Dropbox: 2GB (makkelijk uit te breiden zoals phoenix zegt)
Drive: 15GB
Mega: 50GB

Als je er wat geld voor over hebt is het volgende artikel mogelijk wel interessant:
http://tweakers.net/nieuws/98076/dropbo ... ement.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 10:31 
 
Hardtraxx Addict

Hallo Allen,

Van de week is mijn Externe HDD gecrashed, deze start niet meer en al mijn muziek staat er op!
Iemand ervaring mee en een idee hoe ik het kan fixen (evenuteel ervaring met Data Recovery,
mag wel geld kosten +/- 200,-. waar, hoeveel geld kwijt, etc)? Staat namelijk iets van 220 GB muziek op...

Schijf is al los gemaakt en op een vaste computer aangesloten geweest, zonder succes.
Dus denk aan data recorery (helaas).
Ik ben benieuwd Of meer mensen met hetzelfde probleem hebben gezeten en hoe het hebben opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De behuizing losschroeven, en dan een HDD Docking station kopen (+/-€25), en dan op je pc aansluiten? Is altijd een lastig iets, dataverlies. Je kunt programma's als Recuva proberen, of je schijf checkdisken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Hallo Allen,

Van de week is mijn Externe HDD gecrashed, deze start niet meer en al mijn muziek staat er op!
Iemand ervaring mee en een idee hoe ik het kan fixen (evenuteel ervaring met Data Recovery,
mag wel geld kosten +/- 200,-. waar, hoeveel geld kwijt, etc)? Staat namelijk iets van 220 GB muziek op...

Schijf is al los gemaakt en op een vaste computer aangesloten geweest, zonder succes.
Dus denk aan data recorery (helaas).
Ik ben benieuwd Of meer mensen met hetzelfde probleem hebben gezeten en hoe het hebben opgelost.

Een van de opties die je hebt vraagt wel wat technische skills! Wat je kan proberen is exact dezelfde harde schijf kopen, via marktplaats of evt nieuw en daar de printplaat vanaf halen. Deze printplaat zet je op de gecrashte schijf, wie weet heb je geluk dat hij dan weer werkt! Als het een mechanische fout in je harddisk is gaat het je meer kosten, dat kan je eigenlijk niet zelf oplossen. In dat geval heb je inderdaad een datarecovery bedrijf nodig, maar pas op! Er zijn veel bedrijven die de hoofdprijs vragen voor iets wat eigenlijk een vrij simpel klusje is voor hun, voordat je het weet betaal je tientallen euro's per GB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wil een nieuwe laptop bestellen (Game + Media gebruik) maar heb van Hardware geen kaas gegeten. Aangezien er erg veel mogelijkheden zijn vraag ik jullie hulp.

De laptop zal gebruikt worden voor gamen en mediagebruik maar ik hoef de games er niet op ultra op te spellen.

Mijn oog is op het volgende gevallen:
1 X 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm) met NVIDIA GTX850M 2GB + Intel HD videokaart
1 X Intel® CoreTM i5-4310M (3M Cache, up to 3.40 GHz) - 37Watt - Dual Core
2 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected geheugen module
1 X 240GB SSD Kingston V300 2.5 inch SSD

Iemand die mij melden of deze ''opstelling'' wat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Ah, je wilt voor een BTO gaan zie ik.

Ik heb 3 jaar een BTO gamelaptop gehad. Bloedsnelle prestaties waarvan je spontaan van achterover valt.
BTO en Xnotebooks maken gebruikt van de zogeheten Clevo barebones. Dat zijn laptops die ze inkopen, waaraan ze zelf het geheugen, processor en hardeschijf/ssd toevoegen.

Kwa prestaties was ik er tevreden mee, maar kwa bouwkwaliteit vond ik het dramatisch. Allemaal plastic. Nou is dat opzich niet erg, maar de laptop begon na 3 jaar echt overal slapjes te worden. Dat verwacht ik niet als ik zo'n investering ergens in stop.

Wat is je budget en wat wil je ermee doen?

Wil je de laptop vooral thuis gebruiken, of ook elke dag meenemen naar school etc.?

Opzich zijn het nette specificaties, alleen de SSD is nogal verouderd. Daarvoor zijn betere alternatieven voor hetzelfde budget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Nikkel schreef:
Hallo Allen,

Van de week is mijn Externe HDD gecrashed, deze start niet meer en al mijn muziek staat er op!
Iemand ervaring mee en een idee hoe ik het kan fixen (evenuteel ervaring met Data Recovery,
mag wel geld kosten +/- 200,-. waar, hoeveel geld kwijt, etc)? Staat namelijk iets van 220 GB muziek op...

Schijf is al los gemaakt en op een vaste computer aangesloten geweest, zonder succes.
Dus denk aan data recorery (helaas).
Ik ben benieuwd Of meer mensen met hetzelfde probleem hebben gezeten en hoe het hebben opgelost.


Hoor je de schijf rare geluiden maken, of doet hij helemaal niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wil een nieuwe laptop bestellen (Game + Media gebruik) maar heb van Hardware geen kaas gegeten. Aangezien er erg veel mogelijkheden zijn vraag ik jullie hulp.

De laptop zal gebruikt worden voor gamen en mediagebruik maar ik hoef de games er niet op ultra op te spellen.

Mijn oog is op het volgende gevallen:
1 X 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm) met NVIDIA GTX850M 2GB + Intel HD videokaart
1 X Intel® CoreTM i5-4310M (3M Cache, up to 3.40 GHz) - 37Watt - Dual Core
2 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected geheugen module
1 X 240GB SSD Kingston V300 2.5 inch SSD

Iemand die mij melden of deze ''opstelling'' wat is?


Best prima op je opslag na, ik vind persoonlijk 240gb wat aan de lage kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Ah, je wilt voor een BTO gaan zie ik.

Ik heb 3 jaar een BTO gamelaptop gehad. Bloedsnelle prestaties waarvan je spontaan van achterover valt.
BTO en Xnotebooks maken gebruikt van de zogeheten Clevo barebones. Dat zijn laptops die ze inkopen, waaraan ze zelf het geheugen, processor en hardeschijf/ssd toevoegen.

Kwa prestaties was ik er tevreden mee, maar kwa bouwkwaliteit vond ik het dramatisch. Allemaal plastic. Nou is dat opzich niet erg, maar de laptop begon na 3 jaar echt overal slapjes te worden. Dat verwacht ik niet als ik zo'n investering ergens in stop.

Wat is je budget en wat wil je ermee doen?

Wil je de laptop vooral thuis gebruiken, of ook elke dag meenemen naar school etc.?

Opzich zijn het nette specificaties, alleen de SSD is nogal verouderd. Daarvoor zijn betere alternatieven voor hetzelfde budget.


Het is inderdaad een BTO laptop :)

Budget is tussen de 900 en 1200 en zal hem thuis gebruiken voor het gamen en media (muziek/films) gebruiken.
SSD is verouderd volgens jou, waar moet ik dan op letten? Je hebt wel keuze bij BTO maar niet echt in die prijs klasse, kan kiezen uit deze: 240GB Intel 335 SSD, 240GB Intel 530 SSD (€ 40 extra) of 250GB Samsung 840 EVO voor € 9,00 extra

Kan ook hiervoor kiezen: 1TB (1000GB) Hybride harddisk + 8GB SSD 2.5 inch maar weet niet of dat aan te raden is. De prijs wordt er zelfs € 55,00 goedkoper door. Misschien slim om een normale harde schijf te nemen en in mijn extra SSD slot een kaart van 120 GB?

Is inderdaad niet veel GB zoals Raven al zei maar het een externe harde schijf van 2,5 TB om op aan te sluiten.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic