Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8GB SSD? Dat lijkt mij een flashkaartje :P. 120GB SSD is toch wel een minimum denk ik, puur voor je OS + je meest gespeelde game oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
8GB SSD? Dat lijkt mij een flashkaartje :P. 120GB SSD is toch wel een minimum denk ik, puur voor je OS + je meest gespeelde game oid.


Dat heet een SSHD. Gebruikt 8gb als snel cachegeheugen bij een hardeschijf. Verassend snel nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:59 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Budget is tussen de 900 en 1200 en zal hem thuis gebruiken voor het gamen en media (muziek/films) gebruiken.
SSD is verouderd volgens jou, waar moet ik dan op letten? Je hebt wel keuze bij BTO maar niet echt in die prijs klasse, kan kiezen uit deze: 240GB Intel 335 SSD, 240GB Intel 530 SSD (€ 40 extra) of 250GB Samsung 840 EVO voor € 9,00 extra

Kan ook hiervoor kiezen: 1TB (1000GB) Hybride harddisk + 8GB SSD 2.5 inch maar weet niet of dat aan te raden is. De prijs wordt er zelfs € 55,00 goedkoper door. Misschien slim om een normale harde schijf te nemen en in mijn extra SSD slot een kaart van 120 GB?

Is inderdaad niet veel GB zoals Raven al zei maar het een externe harde schijf van 2,5 TB om op aan te sluiten.


De Samsung 840 EVO die je aanhaalt is al een stuk beter. De mainstream SSD's zijn de Samsung 840 EVO en Crucial MX100 momenteel. Desnoods neem je de goedkoopste oplossing, wat denk ik een hardeschijf zal zijn. Die kan je in een 2.5inch behuizing schroeven wat je een gratis kleine externe hardeschijf oplevert.

Een SSD is erg gemakkelijk in te bouwen, dat zou je zelf kunnen doen. De Crucial MX100 512gb kost 175 euro en daarmee heb je toch wel genoeg opslag lijkt mij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt voor je hulp Bas :)

Het wordt dit:
1 X 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm) met NVIDIA GTX850M 2GB + Intel HD
videokaart
1 X Intel® Core™ i5-4310M (3M Cache, up to 3.40 GHz) - 37Watt - Dual Core
2 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected geheugen module
1 X 1TB (1000GB) 7200rpm 2.5 inch harddisk
1 X Crucial M500 mSata 240GB (koop ik extern)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Bedankt voor je hulp Bas :)

Het wordt dit:
1 X 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm) met NVIDIA GTX850M 2GB + Intel HD
videokaart
1 X Intel® Core™ i5-4310M (3M Cache, up to 3.40 GHz) - 37Watt - Dual Core
2 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected geheugen module
1 X 1TB (1000GB) 7200rpm 2.5 inch harddisk
1 X Crucial M500 mSata 240GB (koop ik extern)


Ik zou echt geen BTO nemen :P Lees de ervarigen op Tweakers, daar zie je veel dezelfde meningen. Ik post straks effe wat goede alternatieven! Eerste snelle vondst is deze van Asus http://tweakers.net/pricewatch/408724/a ... ificaties/

Is teminste kwaliteit, met aluminium ipv plastic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig heb ik expres even je reactie afgewacht en hem nog niet besteld ;)

Wacht graag even je alternatieven af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Veel klasgenoten van mij hebben die serie Asus. Erg mooie laptop! Lekker stevig en super afgewerkt.

Game je echt serieus of af en toe een spelletje?

Als je de laptop alleen thuis gebruikt, kan je voor dat budget ook een behoorlijke game PC samenstellen met monitor, toetsenbord en muis, plus nog een goede laptop. Mja dat is maar net waar je eisen en prioriteiten liggen.

Als het toch echt een gamelaptop moet worden. Wil je dan het liefst een kleinere laptop, of bijvoorbeeld een 17 inch?

Als de ruimte thuis beperkt is en daarom geen desktop wilt hebben staan, kan ik snappen dat je gewoon een goede laptop wilt hebben. Dan zou ik een 17 inch model pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ruimte is er genoeg in mijn appartement en ik game serieus :)

Aangezien ik dus serieus game wil ik juist geen desktop aangezien ik met de laptop in de woonkamer kan gaan zitten en mijn vriendin ook nog eens zie xd

17'' vind ik absoluut het prettigst (heb ik nu ook) maar die prijzen zijn vaak een stuk hoger met dezelfde specs
Het zal wat geven en nemen worden ben ik bang tussen prijs-formaat-specs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:21 
 
Hardtraxx Addict

17" is in de regel juist goedkoper haha. :P Het is bij een 17 inchert namelijk makkelijker om alle onderdelen intern kwijt te kunnen voor de fabrikant.

Wat vind je van deze? http://tweakers.net/pricewatch/391050/m ... ificaties/

17 inch, super prestaties en binnen je budget!

Een SSD erin http://tweakers.net/pricewatch/325170/c ... 240gb.html en je hebt een beest van een machine :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bas je bent een held!!

Heb hem dan ook meteen besteld ;) via wehkamp krijg ik er zelfs nog een MSI koptelefoon bij :)

Over die SSD, is die erin te zetten dan aanzien ik zo snel niet bij de specs kan vinden dat er een extra slot inzit?
Of bedoel je de 1 TB omwisselen voor de SSD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij simpel uitleggen wat een Gigabit switch is? Bij de installatie van Telenet heeft die kerel blijkbaar een Gigabit switch aangesloten (D-Link DES-1005D). Daaraan loopt een netwerkkabel naar mijn Digibox (poort 1) en in een andere poort zit een netwerkkabel met een powerline adapter.

Ik heb totaal geen idee wat dit doet, en is dit eigenlijk wel nodig? :P
Thx alvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

http://nl.hardware.info/reviews/1429/ve ... t-switches
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dus aangezien er maar één apparaat op aangesloten is (in dit geval mij Digibox), is dit onnodig, right? Oké got it. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen die meer RAM nodig hebben;
http://www.downloadmoreram.com/download.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel man heb je misschien ook link voor pc ultimate tuneup 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://thepiratebay.se/search/ultimate% ... eup/0/99/0

besta nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Godver werkt helemaal niet ik download een ram voor je kop ja :mad: :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas even voor de goeie orde. Ram geheugen is een hardware onderdeel dat je installeerd op je moederbord. Dit kan je niet via je internetbrowser downloaden. Het is een fysiek onderdeel. Dacht dat jij dat toch moet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

I riek a lot of sarcasm hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

geen poep deelslot
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik krijg sinds vandaag de melding:

er is een ip-adresconflict gedetecteerd.

een andere computer in dit netwerk heeft hetzelfde ip-adres als deze computer.

hoe de hell krijg ik dit opgelost?

me draadloze internet verbinding valt steeds weg. in me router weet ik ook geen ene fuck wat k moet doen (ben geen ict held) dus als iemand ervaring heeft met dit probleem hoor ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Laptop ver genoeg uit het raam gooien zodat ie niet in bereik van je netwerk meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:38 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Laptop ver genoeg uit het raam gooien zodat ie niet in bereik van je netwerk meer is.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:57 
 
Hardtraxx Addict

Ff een vraagje tussendoor: Zijn er hier ook programmeurs(i.o of beroeps)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ff een vraagje tussendoor: Zijn er hier ook programmeurs(i.o of beroeps)?


Afbeelding

Zit helaas op dit moment zonder werk, maar ik heb een mbo 4 diploma voor applicatie ontwikkeling :P
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic