ik bevind me wel vaak in een andere dimensie maar nu niet sorry ( wat bedoel je met dat woord eigenlijkOxygene wrote:Ik ga 't mijn ouders niet laten zienOlijfboompje wrote:Mijn mama ging ook stukroberttt wrote:Geniaal die pacman, zelfs me pa kon om er lachen![]()
--edit--
Ik ben trouwens een stukje over usability-testing aan het schrijven voor school.. Nu hebben ze 't over usability dimensions.. iemand ervaring mee? Of bevindt iemand zich hier in een van die dimensies?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Say whut?Oxygene wrote:Ik ga 't mijn ouders niet laten zienOlijfboompje wrote:Mijn mama ging ook stukroberttt wrote:Geniaal die pacman, zelfs me pa kon om er lachen![]()
--edit--
Ik ben trouwens een stukje over usability-testing aan het schrijven voor school.. Nu hebben ze 't over usability dimensions.. iemand ervaring mee? Of bevindt iemand zich hier in een van die dimensies?
Heeft het met drugs te maken?
Ik vond trouwens een heel wazig stukje van mijzelf terug op Q-Base :')
op 1:48 met 't zwart-witte DBSTF shirt aan
View on YouTube
@roberttt, olijfboompje: Mwah t heeft te maken met gebruikersvriendelijkheid testen van een online applicatie
op 1:48 met 't zwart-witte DBSTF shirt aan
View on YouTube
@roberttt, olijfboompje: Mwah t heeft te maken met gebruikersvriendelijkheid testen van een online applicatie
zo sta ik ook op een paar filmpjes van q-base onder andere bij ran-d
hier XD ff screen van gemaakt, zoek me maar

hier XD ff screen van gemaakt, zoek me maar

Jezus jij en chukkels zien er daar goed uitroberttt wrote:zo sta ik ook op een paar filmpjes van q-base onder andere bij ran-d![]()
hier XD ff screen van gemaakt, zoek me maar![]()
Lol, aardig gekOxygene wrote:Ik vond trouwens een heel wazig stukje van mijzelf terug op Q-Base :')
op 1:48 met 't zwart-witte DBSTF shirt aan![]()
View on YouTube
Ik post mijn q-base filmpje maar niet int openbaar.
Zo gaan we ook met z'n alleen foto'tje maken op Hardbass! Jezus wat heb ik daar zin in zeg! Nu moet ik mezelf echt dwingen weer verder te gaan met gebruikersvriendelijkheidgrafiekjes analyseren

Dat is wat een hele Fast Forward (en daarna nog een aantal halfjes) met je doetOlijfboompje wrote: Jezus jij en chukkels zien er daar goed uit
Zweten en lelijk kijken?Chukkels wrote:Dat is wat een hele Fast Forward (en daarna nog een aantal halfjes) met je doetOlijfboompje wrote: Jezus jij en chukkels zien er daar goed uit
Ik ga jullie zaterdag filmen, wordt hilarischroberttt wrote:Ik ga verder ook geen filmpjes posten
Vrijdag staat de webcam op toch, live-report 
Dat ookChukkels wrote:Vrijdag staat de webcam op toch, live-report
Gaan we met de filmcamera de webcam filmen
zaterdagOlijfboompje wrote:Dat ookChukkels wrote:Vrijdag staat de webcam op toch, live-report![]()
Zaterdag?roberttt wrote:zaterdagOlijfboompje wrote:Dat ookChukkels wrote:Vrijdag staat de webcam op toch, live-report![]()
ik ben er zaterdag ochtend, drop ik gelijk een eekhoorntje:P
daarna lsd, let the fun begin
Is candyflipping niet éérst lsd en dan x/m ?roberttt wrote:ik ben er zaterdag ochtend, drop ik gelijk een eekhoorntje:P
jaOxygene wrote:Is candyflipping niet éérst lsd en dan x/m ?roberttt wrote:ik ben er zaterdag ochtend, drop ik gelijk een eekhoorntje:P
Hij gaat eerst Eekhoorn, dan 4 uur spacen, 6 uit ná inname van Eekhoorn LSD, 3 uur na inname LSD weer een Eekhoorntje. Zoiets?Oxygene wrote:Is candyflipping niet éérst lsd en dan x/m ?roberttt wrote:ik ben er zaterdag ochtend, drop ik gelijk een eekhoorntje:P
ja datChukkels wrote:Hij gaat eerst Eekhoorn, dan 4 uur spacen, 6 uit ná inname van Eekhoorn LSD, 3 uur na inname LSD weer een Eekhoorntje. Zoiets?Oxygene wrote:Is candyflipping niet éérst lsd en dan x/m ?roberttt wrote:ik ben er zaterdag ochtend, drop ik gelijk een eekhoorntje:P
Slapen? Daarna nog het nachtleven van Amsterdam in toch!
Alleen we moeten wel zwaar oppassen. Als m'n huisbaas erachter komt, dan ben ik gigantisch de lul, dus hou die rust
Alleen we moeten wel zwaar oppassen. Als m'n huisbaas erachter komt, dan ben ik gigantisch de lul, dus hou die rust
oke is ook goedChukkels wrote:Slapen? Daarna nog het nachtleven van Amsterdam in toch!
Mafkazen
Na zo'n LSD trip ben je zo uitgeput
Klinkt als een pep-momentjeOlijfboompje wrote:![]()
![]()
Mafkazen
Whaha, duidelijk nog nooit lsd gedaan, ze merken het zaterdag welOxygene wrote:Klinkt als een pep-momentjeOlijfboompje wrote:![]()
![]()
Mafkazen
ben benieuwd ;p maar kunnen ook opstap tijdens de trip, of gaan we dan met lego spelen