edit: niks
Hoofdcoach wrote:Oke hier gaan we verder met het hardspace shirt ! Of niet ?

Hoofdcoach wrote:Oke hier gaan we verder met het hardspace shirt ! Of niet ?

is al opChukkels wrote:Ik wil die middelste!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen
En die drukker is een held! Standbeeld voor die gozah, zeg ik!Oxygene wrote:Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen
Ik weet wel dat de eekhoorns, jumbo's en FFWD's van dezelfde drukkert komen.
dat is lief, maar bedankt. Hoef geen standbeeldChukkels wrote:En die drukker is een held! Standbeeld voor die gozah, zeg ik!Oxygene wrote:Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen
Sowieso! Ik heb de eekhoorns nog niet gehad, gaat zaterdag gebeuren.. Maar m'n collega zei dat een eerste helft al WOOOW en vol gas, en de 2e helft nog een WOOOOW en daarna ontdekken dat ie nog een versnelling hoger kan!Chukkels wrote:En die drukker is een held! Standbeeld voor die gozah, zeg ik!Oxygene wrote:Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen
als ie dat deed, was ie al lang gestorven aan een overdosis.wesskeej wrote:Haha als jij die dingen zelf drukt mij dan een stuk of honderd
Ik denk niet dat hij dat bedoeltKSwoosh wrote:als ie dat deed, was ie al lang gestorven aan een overdosis.wesskeej wrote:Haha als jij die dingen zelf drukt mij dan een stuk of honderd
en idd, hulde aan de maker
Haha, ik werk in de bouwmarkt. Dus in principe kunnen we wel dealtje maken over korting op grote afname van caustic soda?roberttt wrote:Ik kan wel ghb maken, en eventueel ook wel speed. Maar dan houd het op
Nee XD ik ga binnenkort wel speed maken. Lijkt me wel lachenOxygene wrote:Haha, ik werk in de bouwmarkt. Dus in principe kunnen we wel dealtje maken over korting op grote afname van caustic soda?roberttt wrote:Ik kan wel ghb maken, en eventueel ook wel speed. Maar dan houd het op