Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
edit: niks
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:Oke hier gaan we verder met het hardspace shirt ! Of niet ?

Image
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
T-Shirt idee:

Image

En dan 4 verschillende pillogo's als 'teams'

Groen: Groene Eekhoorn:
Image

Blauw: Blauwe Boom:
Image

Geel: Yellow Stand-by (nieuwste batch Q's):
Image

Rood: Rode Dollar:
Image

Succes aan de maker :thumbsup:
Last edited by Chukkels on 26 Jan 2011 22:34, edited 2 times in total.
Donateur
last seen Sep 2014
ja later doe dan groen van olifant -.-

deze, echt fotogenieke dingen zijn het.

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik wil die middelste!!!!!!!!!!!!!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Kan die ons borstlogo zijn?

Hardspace logo :lol:
Last edited by Chukkels on 26 Jan 2011 22:35, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Ik wil die middelste!!!!!!!!!!!!!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
is al op :whistle:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Trouwens, op PF kunnen ze lullen over welke pillen dr in de buurt zijn enzo. Ik vroeg me wel af aan welke kneiters jullie kunnen komen? Misschien ook interessant om te weten welke wat onbekendere snoepjes er rond gaan enzo :)?

Hier zijn 't in ieder geval de eekhoorns, en de voor de meesten wat onbekendere oranje VW.. Ik kan ook veel aan witte duiven komen, daar lees ik ook niet zo veel over ;) Iemand ervaring met die witten? Op Quakedance stond ik lekker te wankelen in 't rookhok op 3/4 ervan..

Deze dus:

Image
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Haha ik zal straks als ik klaar ben met m'n school voor vandaag eens wat leuks photoshoppen :P!
T
Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen :drool:
Donateur
last seen Sep 2014
ik kan aan

-olifanten
-eekhoorns
-bruinebomen
-Q-dance

en nog wel wat, maar heb al eekhoorntjes(christiaan dan) dus heb niet nodig
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen :drool:
Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?

Ik weet wel dat de eekhoorns, jumbo's en FFWD's van dezelfde drukkert komen. :love:
T
Ja die groene canadeze heeft die gozert nog maar 200 ofzo de rest heeft die wel meer :lol:
Ik weet niet gooi gewoon alles naar binnen :innocent:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ben nog ff aan dat hardspace logo wat aant veranderen :innocent: dan kunnen we kijken welke van de 2 t mooiste is :P
T
Kan je ook gewoon een afbeelding naar die dude toesturen en vragen of hij die bedrukt dat zou echt geweldig zijn dan ga ik dat doen met me ld konijntje :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Oxygene wrote:
wesskeej wrote:Op het moment zelf kan ik groene volkswagens, blauwe diamantjes, groende canadeze & groene eekhoorntjes aankomen :drool:
Groene canadeesjes nog steeds ja? Ik dacht dat die batch ondertussen ook al aan het uitsterven was... Iemand enig idee welke pillen van diezelfde drukker komen?

Ik weet wel dat de eekhoorns, jumbo's en FFWD's van dezelfde drukkert komen. :love:
En die drukker is een held! Standbeeld voor die gozah, zeg ik! :worship:
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
Oxygene wrote:

dat is lief, maar bedankt. Hoef geen standbeeld
T
Haha als jij die dingen zelf drukt mij dan een stuk of honderd >.<
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
Oxygene wrote:

Sowieso! Ik heb de eekhoorns nog niet gehad, gaat zaterdag gebeuren.. Maar m'n collega zei dat een eerste helft al WOOOW en vol gas, en de 2e helft nog een WOOOOW en daarna ontdekken dat ie nog een versnelling hoger kan! :D

--edit--

Oké die zin klopt echt van geen kanten, maar jullie begrijpen me.
G
wesskeej wrote:Haha als jij die dingen zelf drukt mij dan een stuk of honderd >.<
als ie dat deed, was ie al lang gestorven aan een overdosis.

en idd, hulde aan de maker (L)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:
wesskeej wrote:Haha als jij die dingen zelf drukt mij dan een stuk of honderd >.<
als ie dat deed, was ie al lang gestorven aan een overdosis.

en idd, hulde aan de maker (L)
Ik denk niet dat hij dat bedoelt :$
Donateur
last seen Sep 2014
Ik kan wel ghb maken, en eventueel ook wel speed. Maar dan houd het op
T
GHB kan ik ook maken, speed wordt iets lastiger maar denk dat het me uiteindelijk ook lukt :lol:
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
roberttt wrote:Ik kan wel ghb maken, en eventueel ook wel speed. Maar dan houd het op
Haha, ik werk in de bouwmarkt. Dus in principe kunnen we wel dealtje maken over korting op grote afname van caustic soda? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ey, geen dealerpraktijken hier! :list:

Maak het shirt maar :D
Donateur
last seen Sep 2014
Oxygene wrote:
roberttt wrote:Ik kan wel ghb maken, en eventueel ook wel speed. Maar dan houd het op
Haha, ik werk in de bouwmarkt. Dus in principe kunnen we wel dealtje maken over korting op grote afname van caustic soda? xd
Nee XD ik ga binnenkort wel speed maken. Lijkt me wel lachen