Hier mag je over drugs zeveren, en houden we een poll bij.DarkBeatz wrote:Geen van beiden hoort een onzin zever topic te zijn imo om te lopen chatten over allemaal offtopic bs. Voor onzin te zeveren is al een ander topic wat niet drugs gerelateerd is.tommetjeuh wrote:nu word dit weer het serieuze topic?![]()
jullie weten ook niet wat jullie willen
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
ach lekker boeiend, af en toe een kleine vraag is toch niet zo erg 
nu kunnen we weer verder lullen XD
Nee klopt , mag ook wel hoorRavenwood wrote:ach lekker boeiend, af en toe een kleine vraag is toch niet zo erg
-
T
nog 17 dagen en dan kunnen we weer drugs gaan gebruiken 
No problemoRavenwood wrote:ach lekker boeiend, af en toe een kleine vraag is toch niet zo erg
Blub, ik heb het weekend nodig, ik irriteer mij dood aan school.
-
T
Dan ga je niet meer naar school 
Dat is niet verstandigwesskeej wrote:Dan ga je niet meer naar school
Inderdaad, het wordt weer tijd een beetje mijn best gaan te doen.roberttt wrote:Dat is niet verstandigwesskeej wrote:Dan ga je niet meer naar school
Ik heb genoeg geluierd.
Hopelijk brengt mijn stage er verandering in en vant weekend brengt die trip mij hoop ik zo hard naar de klote dat ik opeens elke dag zin heb in school.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Op school gaat de tijd wel sneller dan een dag vrij
sneller hardbass
Ja, dat is zo, maar 2 dagen in de week les werkt echt deprimerend.Hoofdcoach wrote:Op school gaat de tijd wel sneller dan een dag vrijsneller hardbass
Blij dat ik voortaan 4 maal per week stage moet lopen!
Na alle groene phanpy's hier voor de peppers/cokers ook een Pokémon
op school dag sneller??
thuis is die juist zo voorbij:P
thuis is die juist zo voorbij:P
Is het verstandig om op zondag aan de pilen te gaan, na het zuipen op zateradg?
drugs wel danroberttt wrote:Dat is niet verstandigwesskeej wrote:Dan ga je niet meer naar school
Oxygene wrote:
Na alle groene phanpy's hier voor de peppers/cokers ook een Pokémon
Snownose?
Het kan wel, maar je kan behoorlijk hard gaan door de combinatie van uitgeputwezen en evt kater.jeone wrote:Is het verstandig om op zondag aan de pilen te gaan, na het zuipen op zateradg?
Ja dat welRavenwood wrote:drugs wel danroberttt wrote:Dat is niet verstandigwesskeej wrote:Dan ga je niet meer naar school
Het kan wel, maar je kan behoorlijk hard gaan door de combinatie van uitgeputwezen en evt kater.[/quote]jeone wrote:Is het verstandig om op zondag aan de pilen te gaan, na het zuipen op zateradg?
ja zondag middag mama moet om half 3 werken en papa is naar FCT - FEY
Moet me nieuwe Kiejuwdansjes uitproberen
Dat is zó oud he :') En het komt van deze:Olijfboompje wrote:Heldig

Maar de eerste keer moest ik ook wel lachen hoor
Dan is het goedjeone wrote:ja zondag middag mama moet om half 3 werken en papa is naar FCT - FEY![]()
Moet me nieuwe Kiejuwdansjes uitproberen![]()
Ik ken hem al een tijdje, maar hij blijft vetDeeltjesversneller wrote:Dat is zó oud he :') En het komt van deze:Olijfboompje wrote:Heldig
Maar de eerste keer moest ik ook wel lachen hoor
Preciesdoetichem wrote:whaha die zijn wel geniaal trouwens
Haha supermooi die pacman
Gister op school langs geweest.. zou eigenlijk vrij hebben deze week.. Toch nog wat moeten herkansen en ben dus wel weer t/m vrijdag bezig met schrijven..
Daarna is 't wél een zeer heerlijk weekendje, en geen eekhoorn die aan mijn gruwelijke doodvonnis zal ontsnappen: vierendeling en oplossing 
Gister op school langs geweest.. zou eigenlijk vrij hebben deze week.. Toch nog wat moeten herkansen en ben dus wel weer t/m vrijdag bezig met schrijven..
Geniaal die pacman, zelfs me pa kon om er lachen 
Whahahah, fucking heldig hoe je dat uitdruktOxygene wrote:Haha supermooi die pacman![]()
Gister op school langs geweest.. zou eigenlijk vrij hebben deze week.. Toch nog wat moeten herkansen en ben dus wel weer t/m vrijdag bezig met schrijven..Daarna is 't wél een zeer heerlijk weekendje, en geen eekhoorn die aan mijn gruwelijke doodvonnis zal ontsnappen: vierendeling en oplossing
Ik ga ook beter mijn best doen voor school, als beloning mag ik dit weekend trippen.
Mijn mama ging ook stukroberttt wrote:Geniaal die pacman, zelfs me pa kon om er lachen
Ik ga 't mijn ouders niet laten zienOlijfboompje wrote:Mijn mama ging ook stukroberttt wrote:Geniaal die pacman, zelfs me pa kon om er lachen![]()
--edit--
Ik ben trouwens een stukje over usability-testing aan het schrijven voor school.. Nu hebben ze 't over usability dimensions.. iemand ervaring mee? Of bevindt iemand zich hier in een van die dimensies?