Drugs are bad mkay.... 
3x dat je dat zegt, nu moet je met iets nieuws komenwesskeej wrote:Drugs are bad mkay....
3x dat je dat zegt, nu moet je met iets nieuws komenwesskeej wrote:Drugs are bad mkay....
na denk het niet, ik hou vanaf volgende week op met spammen. Dan moet ik weer serieus bezighsrobin wrote:Volgens mij halen jullie nog voor hardbass de 200 pagina's
Het zijn er anders in 2 dagen al 30roberttt wrote:na denk het niet, ik hou vanaf volgende week op met spammen. Dan moet ik weer serieus bezighsrobin wrote:Volgens mij halen jullie nog voor hardbass de 200 pagina's
Nou ik ga ook maar eens een bijdragen leveren!wesskeej wrote:Komt door mijn grote bijdragen ik heb sinds 2 dagen actief bezig met posten
ja idd dat vraag ik mij ook af.. er is zoveel te krijgen..Ravenwood wrote:wat is voor de eerste keer xtc een leuke hoeveelheid dan? of iig wat voor pillen?
bruine bomen zijn perfectdoetichem wrote:ja idd dat vraag ik mij ook af.. er is zoveel te krijgen..Ravenwood wrote:wat is voor de eerste keer xtc een leuke hoeveelheid dan? of iig wat voor pillen?
ach ik moet sowieso nog ff bijtanken qua gewicht, ben veel afgevallen de laatste tijd. maar normaal gesproken weeg ik tegen 70/75KSwoosh wrote:Ligt er beetje aan hoeveel je weegt.
En of je een hele of halve pil neemt.
Mijn eerste keer was een halve groene olifant, die zijn 180 volges mij.
Gedeeld door 2 = 90. en ik weeg +- 86.
En ook nog een halve blauwe canadees gehad toen [als eerste btw], waar ik weinig van voelde na anderhalf/2 uur
maar na die olifant....![]()
Markos wrote:Geef dan een normaal advies.![]()
Ik heb ooit gehoord dat een halve het beste is om mee te beginnen als je zeker weet als ze zuiver zijn.
Ja oké, maar Ravenwood vroeg het niet als enigste en dan is een vaag antwoord verwarrend denk ik.roberttt wrote:Markos wrote:Geef dan een normaal advies.![]()
Ik heb ooit gehoord dat een halve het beste is om mee te beginnen als je zeker weet als ze zuiver zijn.halve is niet altijd het beste.. Waarom slecht advies niks mis aan mijn advies
Ik wil gewoon niet dat ravenwood er aan gaat nu
Geen van beiden hoort een onzin zever topic te zijn imo om te lopen chatten over allemaal offtopic bs. Voor onzin te zeveren is al een ander topic wat niet drugs gerelateerd is.tommetjeuh wrote:nu word dit weer het serieuze topic?![]()
jullie weten ook niet wat jullie willen