Why not 
Je Posts moeten informatie bevatten of over drugs gaanwesskeej wrote:Why not
Je Posts moeten informatie bevatten of over drugs gaanwesskeej wrote:Why not
wesskeej wrote:Pillen, Pep & Ketamine
Dat is nog even afwachten wat mijn leverancier allemaal op vooraad heeftHoofdcoach wrote:eerst wachten op Chukkels, die is nu een lijst aan het maken van wat hij over 2 dagen naar binnen gaat werkenwesskeej wrote:Kom op jongens beetje door spammen
Dat wil ikHoofdcoach wrote:Wie heeft er wel eens een K-hole gehad ?las daar iets vaags over
http://en.wikipedia.org/wiki/K-holewesskeej wrote:Wat is K-Hole
wesskeej wrote:Dus gewoon ketamine
Heb ik al eens gedaan
deze, die bij algemeen is meer informatie vragen/reports/enzKevin-Raw wrote:Wat is nou het DRUGS LUL TOPIC???? deze of die andere????? Want nu is het beide lullen, en hebben we er vrij weinig aan eigelijken kan je niet zo goed eentje sluiten
Jaa daat wordt nu ontzettend veel onzin geluldHoofdcoach wrote:deze, die bij algemeen is meer informatie vragen/reports/enzKevin-Raw wrote:Wat is nou het DRUGS LUL TOPIC???? deze of die andere????? Want nu is het beide lullen, en hebben we er vrij weinig aan eigelijken kan je niet zo goed eentje sluiten
dat doen jullie :SKevin-Raw wrote:Jaa daat wordt nu ontzettend veel onzin geluldHoofdcoach wrote:deze, die bij algemeen is meer informatie vragen/reports/enzKevin-Raw wrote:Wat is nou het DRUGS LUL TOPIC???? deze of die andere????? Want nu is het beide lullen, en hebben we er vrij weinig aan eigelijken kan je niet zo goed eentje sluiten
hij houd van spacen, dan heb je een hartslag van 160bpmKlos wrote:Kevin, ik vraag me eigenlijk af ..Ik kijk er al superlang naar, maar waarom heb je 160 bmp in je onderschrift