Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:53 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
Hoofdcoach schreef:

Gras is groen, maar iets dat groen is is niet meteen gras

het kan ook bruin zijn(en dus slecht) toch?


Maar bruine bomen zijn wel altijd goed hoor! En de meeste groene dingen zijn sowieso wel goed. Kijk maar naar en eekhoorn of een olifant ^^

:lol:


slikken die shit! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 00:54 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9797373/__Brein_krimpt_door_xtc__.html

Ben benieuwd of dat echt waar is.

hahaha die reacties geniaal gewoon! :lol:

Leuk die reacties! Iedereen probeert zijn of haar verslaving altijd goed te praten en dat mag! Zolang je ook maar later je kinderen kunt uitleggen waarom ze anders zijn dan andere kinderen! En zelf de medicijnen en/of speciale scholing betaald, zonder te zeuren dat je daar geen poen voor hebt, want alles wat je nu gebruikt kost ook centjes!
eef, 010 | 13:12 | 16.05.11

Je brein is al zowieso niet goed ,als je die rotzooi opeet. Mensen..... Drugs is een illusie.
Mark, Groenlo | 12:08 | 16.05.11

Daarom begrijpen drugs gebruikers het niet. Ze zijn gewoon (nog) minder begaafd geworden ..
Drugs = Dom, NL drug paradijs | 11:34 | 16.05.11

De reacties van velen hieronder bewijzen maar weer eens wat een bekrompen mensen er in nederland rondlopen. Zelf op zaterdag avond niet meer op de benen kunnen staan door teveel alchol maar als men eens een pilletje gebruikt dan kan dat dus echt niet door de beugel en ben je een junkie. haha grow up en laat iedereen eens in zijn waarde.
xtcxtc, 7de hemel | 11:19 | 16.05.11 Die snapt het! :thumbsup:

Nou laten we eerlijk zijn en er geen doekjes om winden...je brein funcioneert al niet voor 100 procent als je aan deze dingen gaat beginnen.
waarheid, den haag | 09:29 | 16.05.11

Volgens mij is het brein vooraf reeds kleiner bij iedereen die met drugs (xtc) begint.... . Laat je handen af van deze rotzooi!
Smid, Groningen | 09:14 | 16.05.11

dan krijgen ze op het binnenhof die zooi zeker als ontbijd
even, vergeten | 09:05 | 16.05.11 :lol:

Hebben de wetenschappers ook het brein onderzocht voordat ze gootsteenontstopper tot zich namen? Volgens mij moet je brein al voordien gekrompen zijn, anders doe je zoiets toch niet?
Kees, Westerbork | 08:48 | 16.05.11


wat een domme mensen zeg, weten niet eens waar ze over praten, zien zo'n nietszeggend, onzinnig, niet op feiten gebasseerd onderzoekje en gaan van alles roepen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Gedragsstoornissen op lange termijn
Algemeen wordt aangekomen dat door de inname van XTC het centraal zenuwstelsel van de gebruikers beschadigd raakt, waardoor die geheugenverlies riskeren of een aantasting van hun verstandelijk vermogen en waarbij er op lange termijn gedragsstoornissen kunnen optreden.

Weinig slaap en vochtverlies
"Die studies werden uitgevoerd op een veel te kleine gebruikersgroep en er werd geen vergelijking gemaakt met niet-gebruikers, die wel eenzelfde levensstijl hadden van nachtelijk feesten met weinig slaap en veel vochtverlies. Want het zijn net die factoren die de hersenen beschadigen. Daarnaast hielden vroegere studies er geen rekening mee dat XTC-gebruikers andere drugs of alcohol gebruikten die hun hersenen kunnen beschadigen."

Halpern deed dat wel, van de 1.500 potentiƫle kandidaten hield hij 52 gebruikers over en die vergeleek hij met een controlegroep van 59 niet-gebruikers met eenzelfde levensstijl.


Maja kijk naar dit...

Het onderzoek wat vandaag op nieuws verscheen (nu.nl e.d.) was kleinschalig en de voorlopige hypothese gaan ze uitgebreider toetsen.. De uitkomsten van dat onderzoek moeten we natuurlijk enige tijd op wachten!

Wanneer men kijkt naar het onderzoek wat ik heb gepost lijkt het toch alweer beter te zijn voor onze geliefde party-drug xtc! Hierbij mag toch ook wel even gemeld worden dat dit onderzoek 1,8 miljoen dollar heeft gekost! Lange-termijn onderzoek met een grote controlegroep..

Om nu echt te oordelen zul je zijn wetenschappelijke artikel moeten lezen, iemand die interesse heeft wil ik link wel opzoeken :)

De wetenschap is het nog lang niet over allerlei punten met elkaar eens.. Zo ook bij dit punt niet, denk dat over enkele jaren er pas meer duidelijkheid over is! Want een wetenschapper kan wat beweren, wat soms 2 jaar later weerlegd wordt door ander onderzoek.. Dus tja het kan zo over jaartje weer anders zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 09:17 
 
Artiest

Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja het alcohol verhaal, standaard drugspraatje, maar neemt niet weg dat zo'n onderzoek toch met een gevaarlijke conclusie komt :P


Wat is er gevaarlijk aan dan? Dat je wat geheugen mist is niet dodelijk :) in tegenstelling tot de mensen met leverkanker of longkanker wat vaak een resultaat is van de legale drugs alcohol & tabak...


Verlies van hersencellen en krimpen van het brein is anders toch aardig gevaarlijk. Dat gaat niet ten goede komen van je functionaliteit en levert simpelweg problemen op in leven, dat lijkt me een conclusie die iedereen kan trekken uit het feit dat je brein krimpt.
Ik snap best dat iedereen hier telkens over alcohol wilt praten en dat verhaal ken ik inmiddels wel, kan er ook niets aan doen dat een van de gevaarlijkere harddrugs gewoon te koop is bij je lokale supermarkt, maar zo is het nu eenmaal. Neemt niet weg dat elke drug gevaarlijk kan zijn en dus ook XTC, gezien het onderzoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 09:17 
 
Artiest

En toen had je een mooie dubbele post, gelukkig zijn die computers op het werk zo snel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja het alcohol verhaal, standaard drugspraatje, maar neemt niet weg dat zo'n onderzoek toch met een gevaarlijke conclusie komt :P


Wat is er gevaarlijk aan dan? Dat je wat geheugen mist is niet dodelijk :) in tegenstelling tot de mensen met leverkanker of longkanker wat vaak een resultaat is van de legale drugs alcohol & tabak...


Verlies van hersencellen en krimpen van het brein is anders toch aardig gevaarlijk. Dat gaat niet ten goede komen van je functionaliteit en levert simpelweg problemen op in leven, dat lijkt me een conclusie die iedereen kan trekken uit het feit dat je brein krimpt.
Ik snap best dat iedereen hier telkens over alcohol wilt praten en dat verhaal ken ik inmiddels wel, kan er ook niets aan doen dat een van de gevaarlijkere harddrugs gewoon te koop is bij je lokale supermarkt, maar zo is het nu eenmaal. Neemt niet weg dat elke drug gevaarlijk kan zijn en dus ook XTC, gezien het onderzoek.

Ben het met je eens.
Mensen hier relativeren een beetje teveel aan de hand van bepaalde voorbeelden.
Drugs is en blijft aantasting van het natuurlijke proces en kan dus schadelijk zijn.
Het is ook schadelijk, anders heb je na XTC gebruik geen tijdelijke geheugenverlies.
Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xtc is gewoon schadelijk lijkt me duidelijk... mensen die dat ontkennen zijn gewoon stom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Het is ook schadelijk, anders heb je na XTC gebruik geen tijdelijke geheugenverlies.
Punt.


dan moet je niet zoveel gebruiken :P , dan heb je daar ook geen last van. Dat krijg je pas als je meer gebruikt dan 2mg/kilo. Sommige mensen die er gevoeliger voor zijn kan dit eerder zijn, en sommige hebben er weer helemaal geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
Het is ook schadelijk, anders heb je na XTC gebruik geen tijdelijke geheugenverlies.
Punt.


dan moet je niet zoveel gebruiken :P , dan heb je daar ook geen last van. Dat krijg je pas als je meer gebruikt dan 2mg/kilo. Sommige mensen die er gevoeliger voor zijn kan dit eerder zijn, en sommige hebben er weer helemaal geen last van.

Ik gebruik niet meer als 1 pil op een avond, dus met deze bewering ben je met mij aan het verkeerde adres, kerel :P
Het is een feit dat je last heb van je korte termijn geheugen na XTC gebruik.
Een bewezen feit zelfs.

roberttt schreef:
xtc is gewoon schadelijk lijkt me duidelijk... mensen die dat ontkennen zijn gewoon stom..

Dit sowieso.
Mensen die het ontkennen proberen het voor zichzelf goed te praten.
Ik gebruik wetende dat het slecht voor mij is.
Die paar jaar bij mijn 70e weg zullen mij worst wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dit sowieso.
Mensen die het ontkennen proberen het voor zichzelf goed te praten.
Ik gebruik wetende dat het slecht voor mij is.
Die paar jaar bij mijn 70e weg zullen mij worst wezen.


Je leeft nu, misschien morgen niet meer :D Dus geniet ervan :thumbsup:

En tja, geraniums zijn toch niet mooi.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Dit sowieso.
Mensen die het ontkennen proberen het voor zichzelf goed te praten.
Ik gebruik wetende dat het slecht voor mij is.
Die paar jaar bij mijn 70e weg zullen mij worst wezen.


Je leeft nu, misschien morgen niet meer :D Dus geniet ervan :thumbsup:

En tja, geraniums zijn toch niet mooi.. :lol:

Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:18 
 
Artiest

Agh ik kan genieten zonder drugs dus :P
We zullen zien wie het eerst de finish haalt Daniel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@olijfboompje

Ik ontken ook niet dat het niet schadelijk is ;)
ik wilde er alleen mee zeggen dat dit niet bij iedereen is, dat kortemijn geheugen verlies. Sommige mensen zijn daar gewoon gevoeliger voor zoals ik al zei daarnet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Agh ik kan genieten zonder drugs dus :P
We zullen zien wie het eerst de finish haalt Daniel :lol:

Bedoel je hiermee wie er het eerste dood gaat? :P

Waarschijnlijk ik, omdat ik ook mede drager ben van een dodelijke ziekte.
Kevin-Raw schreef:
@olijfboompje

Ik ontken ook niet dat het niet schadelijk is ;)
ik wilde er alleen mee zeggen dat dit niet bij iedereen is, dat kortemijn geheugen verlies. Sommige mensen zijn daar gewoon gevoeliger voor zoals ik al zei daarnet.

Dat is wel bij iedereen.
Het gaat daarbij niet om meer gevoeligheid.
Het is een feit dat dit bij iedereen is, het korte termijn geheugen wat vermindert werkt na XTC. Na een aantal dagen is het alweer op orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Agh ik kan genieten zonder drugs dus :P
We zullen zien wie het eerst de finish haalt Daniel :lol:


Koop een taart en vier het :thumbup: het gaat weer eens over de gevaren en jij bent weer volop aanwezig in het drugstopic :')
Ik kan ook zonder drugs genieten. Maar met geniet ik nog meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het zo jammer dat je met drugs geen besef hebt van tijd.. en alles vergeet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:19 
 
Artiest

Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Agh ik kan genieten zonder drugs dus :P
We zullen zien wie het eerst de finish haalt Daniel :lol:


Koop een taart en vier het :thumbup: het gaat weer eens over de gevaren en jij bent weer volop aanwezig in het drugstopic :')
Ik kan ook zonder drugs genieten. Maar met geniet ik nog meer :thumbsup:


Ja jongen kan er ook niks aan doen dat ik af en toe dit topic ook check, iemand moet hier de boel als een forum topic houden en niet een junkie bijeenkomst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Vind het zo jammer dat je met drugs geen besef hebt van tijd.. en alles vergeet >.<


Heb ik nog nooit last van gehad. Ik herinner me van een nuchter feest soms nog minder dan een niet nuchter feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Vind het zo jammer dat je met drugs geen besef hebt van tijd.. en alles vergeet >.<


Heb ik nog nooit last van gehad. Ik herinner me van een nuchter feest soms nog minder dan een niet nuchter feest :P


Nou bijv hardbass

ik weet team red nog een beetje voor de rest niks.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Vind het zo jammer dat je met drugs geen besef hebt van tijd.. en alles vergeet >.<


Heb ik nog nooit last van gehad. Ik herinner me van een nuchter feest soms nog minder dan een niet nuchter feest :P


Nou bijv hardbass

ik weet team red nog een beetje voor de rest niks.. -.-


Maken jullie nooit aantekeningen dan tijdens een feest? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Agh ik kan genieten zonder drugs dus :P
We zullen zien wie het eerst de finish haalt Daniel :lol:


Koop een taart en vier het :thumbup: het gaat weer eens over de gevaren en jij bent weer volop aanwezig in het drugstopic :')
Ik kan ook zonder drugs genieten. Maar met geniet ik nog meer :thumbsup:


Ja jongen kan er ook niks aan doen dat ik af en toe dit topic ook check, iemand moet hier de boel als een forum topic houden en niet een junkie bijeenkomst :P

Held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

er zijn hier geen junkies hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:09 
 
Artiest

roberttt schreef:
er zijn hier geen junkies hoor ^^


Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mij :cool:
Mijn intellectuele discussies houden de breindode weg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
roberttt schreef:
er zijn hier geen junkies hoor ^^


Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mij :cool:
Mijn intellectuele discussies houden de breindode weg >.<


Bedankt :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
roberttt schreef:
er zijn hier geen junkies hoor ^^


Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mij :cool:
Mijn intellectuele discussies houden de breindode weg >.<


En de laagopgeleiden :P
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic