Welke intellectuele discussie?Skedoedelefloeps wrote:Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mijroberttt wrote:er zijn hier geen junkies hoor![]()
Mijn intellectuele discussies houden de breindode weg
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
M
Hoofdcoach wrote:En de laagopgeleidenSkedoedelefloeps wrote:Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mijroberttt wrote:er zijn hier geen junkies hoor![]()
Whaha, nog steeds een quote die vers in mijn gedachten staatHoofdcoach wrote:En de laagopgeleidenSkedoedelefloeps wrote:Wie mogen jullie daarvoor bedanken... mijroberttt wrote:er zijn hier geen junkies hoor![]()
Skedoedelefloeps wrote:drugs zijn voor de minder opgeleide onder ons... proberen ok
standaard nemen, nee, dan ben je echt iq loos
zal nu wel dikke discussies aanmaken maargoed
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ha die pepepe je bent er weer 
-
B
Wat zijn minder opgeleide?
Zijn dat mensen die hoogbegaafd zijn waardoor ze minder naar school hoefden?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Het is fokt op G ik ben altijd hoog geleid en shitBanaanslak wrote:Wat zijn minder opgeleide?
Haha ja, k heb het forum altijd nog wel een beetje in de gaten gehouden hoor, maar heb nooit meer een bericht achtergelaten. Still don't know whyHoofdcoach wrote:Ha die pepepe je bent er weer
Ben ik erg gemist?
Uiteraard.pepepe wrote:Haha ja, k heb het forum altijd nog wel een beetje in de gaten gehouden hoor, maar heb nooit meer een bericht achtergelaten. Still don't know whyHoofdcoach wrote:Ha die pepepe je bent er weer![]()
Ben ik erg gemist?
Inderdaad, vooral tijdens die LSD trip van afgelopen weekend.roberttt wrote:miste je heel ergnachten wakker gelegen
-
T
HatersOlijfboompje wrote:Inderdaad, vooral tijdens die LSD trip van afgelopen weekend.roberttt wrote:miste je heel ergnachten wakker gelegen
Hoofdcoach wrote:Het is fokt op G ik ben altijd hoog geleid en shitBanaanslak wrote:Wat zijn minder opgeleide?
Ja, met die petjes.dawasiknie wrote:Hoofdcoach wrote:Het is fokt op G ik ben altijd hoog geleid en shitBanaanslak wrote:Wat zijn minder opgeleide?
Zijn dat mensen die hoogbegaafd zijn waardoor ze minder naar school hoefden?hehe held!
Hij zegt het namelijk nog fout ook.Hoofdcoach wrote:Het is fokt op G ik ben altijd goed geleid en shit
Mensen die zaterdag op Fusion gaan? 
Jij wel? Kan ivm examens niet heen 
jij blijft cleanKlos wrote:Mensen die zaterdag op Fusion gaan?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nando wrote:Hij zegt het namelijk nog fout ook.Hoofdcoach wrote:Het is fokt op G ik ben altijd goed geleid en shit
Huh?
Nuchter ja.Klos wrote:Mensen die zaterdag op Fusion gaan?
Dan zit ik lekker een lang weekend in centerparcs in zeeland met aardig wa spul 
Wat boom zegt!Olijfboompje wrote:Nuchter ja.Klos wrote:Mensen die zaterdag op Fusion gaan?
En een vriendin.pepepe wrote:Dan zit ik lekker een lang weekend in centerparcs in zeeland met aardig wa spul
Fuck you.
Haha
Jij zei hoog geleid, maar die sukkel zegt goed geleid.Hoofdcoach wrote:Nando wrote:Hij zegt het namelijk nog fout ook.Hoofdcoach wrote:Het is fokt op G ik ben altijd goed geleid en shit
Huh?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Oh oke