Ik heb ook nooit beweerd dat het per definitie meer schade aanricht. Ik heb iig nergens mijzelf erop kunnen betrappen dat ik dit op zo'n manier verwoord heb.Chukkels wrote:
We zijn het er denk ik wel over eens dat de oorzaak van hallucineren verder ligt dan alleen MDMA.
Maar het punt waar deze discussie om draait, is het feit dat hallucineren niet per definitie meer schade aanricht dan MDMA. Want de schade krijg je door MDMA, niet door MDA. En pil van 180mg pil in een setting waar je niet van gaat hallucineren doet evenveel schade als een pil van 180mg in een setting waar je wel van gaat hallucineren.
Ervan uitgaande dat er niet is gecombineerd met andere drugs natuurlijk.
We zijn het er inderdaad dat hallucineren niet alleen bij MDMA ligt.
Daar heeft u een puntje te pakken voor het goede doel
Goede Doel;
1
Chukkels;
0
Olijfboompje;
0
Ik ga dan weer nuchterJamz wrote:Emporium ga ik ook aan de snelle, puur omdat het langer duurt enzo, en als ik me binnen de richtlijnen hou, hoop ik niet dat het echt zichtbaar is. Kom namelijk heel veel dagjesvolk tegen daar, heb ik zo'n idee, en heb geen zin in roddeltjes en andere praktijken.Squirrie wrote:Ik zeg: Doen Ik ga ook nog 1 x en pauze.. misschien emporium nog snoep.. maar 90% kans dat ik dan toch ga peppen dus kan zaterdag lekker wausen
Fusion of Dance wss ook nuchter, omdat ik de dag ervoor al flinks wappie ga.