Chukkels schreef:
Er is nauwelijks wat bekend over de schade van MDA, het zijn alleen maar aannames omdat er nog geen onderzoek naar gedaan is (slechte zaak, absoluut!). En natuurlijk zijn er ook andere factoren die meespelen bij het hallucineren. Maar vraag maar eens aan Jamie of Marien wat zij allemaal ophadden op Euphoria. Het zal je verbazen vanaf welk punt zij al gingen hallucineren. Mindfucken helpt natuurlijk ook niet dan hé

Moet je ook vragen wat zij ervoor hebben genuttigd en gedaan de dagen ervoor.
Dan wordt al een hoop duidelijk.
Geloof me

Daarnaast wordt er wel veel over gesproken. Wellicht mond tot mond reclame, maar het feit dat er veel over gesproken wordt heeft wat te maken met het spreekwoord waar rook is, is vuur.
PNXRMX schreef:
Olijfboompje schreef:
Al die mensen die hallucineren op pillen
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik
Als je gekke dingen wilt zien, gebruik dan tripmiddelen

Het ligt er ook aan wat de oorzaak is van de hallucinaties he. Als het puur door de hoeveelheid MDA komt, dan gaat het idd bijdragen aan de schadelijkheid. M'n vriendin heeft tegen het eind van de avond vaak ook last van hallucinaties, met dosissen van onder de 200mg MDMA. Heeft ze gewoon 'aanleg' voor om t zomaar even te zeggen, want ze praat ook veel in dr slaap, gaat ook gauw hallucineren als ze erg moe is, dat soort dingen. Ik denk dat het bij haar dan niet zozeer door de MDA komt als door de vermoeidheid (in combinatie natuurlijk). Al met al denk ik niet dat het haar hersens verrot dat ze gaat hallucineren.
Maar idd, als je WIL hallucineren, doe dan een keer paddo's (of iets anders). Afgelopen weekend een geweldige ervaring gehad met 2g gedroogd (+ 1g bijgepakt om de trip te verlengen). Ziekelijk mooie visuals gehad en echt een geweldige avond gehad met John en Reinaldo

Ja, dat snap ik, alleen de meeste die ik hier ken doen niet aan dosissen beneden de 200 mg

Het is ook niet om iedereen over een kam te scheren overigens.
Verder ben ik het compleet met je eens over vermoeidheid en dergelijke. Daarnaast idd gewoon trippen met tripmiddelen!
Squirrie schreef:
Hejuhhh, ik studeer master in relativeren dus laat mij ook lekker m'n ding doen
Ik moet aanstaande zaterdag op XXlerator m'n thesis verdedigen.. Wordt flink aan de bak dus

Haha oke schat!