Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:50 

Hardtraxx Addict

Haha ja had er ook nog nooit van gehoord!

Maajaa, we leven nog allemaal.. Dus let's party! :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

1 keer gehad dat ik om de zoveel seconden het gevoel had dat ik uit me bed viel en dat telkens opnieuw om de zoveel seconden het leek echt zo echt. Ik had zeg maar echt het gevoel van vallen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 08:57 

Hardtraxx Veteran

Bullshit 'bout extra schade? Mooi niet.

Op het moment dat MDMA wordt omgezet in MDA is het een teken dat je lichaam teveel MDMA heeft binnengekregen en dit gaat omzetten. Dit betekent ook dat er schade wordt gedaan. Er is al sprake van schade boven de 200 mg MDMA per keer en dit betekent niks goeds. Korte termijngeheugen wordt aangetast en je receptoren flink beschadigd. Op dit soort momenten is het noodzaak rust en pauze er tussen te houden.

Drugsgebruik relativere, haha...zolang je je er maar goed bij voelt denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Op het moment dat MDMA wordt omgezet in MDA is het een teken dat je lichaam teveel MDMA heeft binnengekregen en dit gaat omzetten. Dit betekent ook dat er schade wordt gedaan. Er is al sprake van schade boven de 200 mg MDMA per keer en dit betekent niks goeds. Korte termijngeheugen wordt aangetast en je receptoren flink beschadigd. Op dit soort momenten is het noodzaak rust en pauze er tussen te houden.

Ik relativeer drugsgebruik helemaal niet. Als je m´n hele post leest, zie je ook dat ik aangeef dat de MDA die vrijkomt dankzij MDMA verschilt. De ene keer begin je te hallucineren bij 100mg, de andere keer pas bij 400mg. Als je hallucineert van 100mg, dan heb je dus nog geen extra schade opgelopen. MDA veroorzaakt de schade niet, dat doet MDMA. Je weet alleen nooit hoeveel MDA je in je lichaam hebt gekregen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik relativeer drugsgebruik helemaal niet. Als je m´n hele post leest, zie je ook dat ik aangeef dat de MDA die vrijkomt dankzij MDMA verschilt. De ene keer begin je te hallucineren bij 100mg, de andere keer pas bij 400mg. Als je hallucineert van 100mg, dan heb je dus nog geen extra schade opgelopen. MDA veroorzaakt de schade niet, dat doet MDMA. Je weet alleen nooit hoeveel MDA je in je lichaam hebt gekregen ;)

Daarmee doelde ik op Squirrie's reactie over relativatie :P

Voor zover ik weet is MDA schadelijker als MDMA.
De meeste mensen halliucineren niet op 100 mg. Er zijn negen van de tien keer altijd bijkomende factoren. Zo durf ik er bijna geld op in te zetten dat mensen drank ervoor genuttigd hebben of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

De meeste mensen halliucineren niet op 100 mg. Er zijn negen van de tien keer altijd bijkomende factoren. Zo durf ik er bijna geld op in te zetten dat mensen drank ervoor genuttigd hebben of wat dan ook.

Er is nauwelijks wat bekend over de schade van MDA, het zijn alleen maar aannames omdat er nog geen onderzoek naar gedaan is (slechte zaak, absoluut!). En natuurlijk zijn er ook andere factoren die meespelen bij het hallucineren. Maar vraag maar eens aan Jamie of Marien wat zij allemaal ophadden op Euphoria. Het zal je verbazen vanaf welk punt zij al gingen hallucineren. Mindfucken helpt natuurlijk ook niet dan hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

MDA is wel degelijk schadelijker dan MDMA, het is meer toxisch dan MDMA. Maarja als je geen schade wilt moet je het gewoon helemaal niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
MDA is wel degelijk schadelijker dan MDMA, het is meer toxisch dan MDMA. Maarja als je geen schade wilt moet je het gewoon helemaal niet doen.

Zoals ik al zei: er is helemaal geen bron die dat bevestigd, simpelweg omdat het nooit is onderzocht. Het is aannemelijk dat het meer schade aanricht, maar tot dusverre nog niet bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Al die mensen die hallucineren op pillen :cry:
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik :huh:

Als je gekke dingen wilt zien, gebruik dan tripmiddelen :thumbup:

Het ligt er ook aan wat de oorzaak is van de hallucinaties he. Als het puur door de hoeveelheid MDA komt, dan gaat het idd bijdragen aan de schadelijkheid. M'n vriendin heeft tegen het eind van de avond vaak ook last van hallucinaties, met dosissen van onder de 200mg MDMA. Heeft ze gewoon 'aanleg' voor om t zomaar even te zeggen, want ze praat ook veel in dr slaap, gaat ook gauw hallucineren als ze erg moe is, dat soort dingen. Ik denk dat het bij haar dan niet zozeer door de MDA komt als door de vermoeidheid (in combinatie natuurlijk). Al met al denk ik niet dat het haar hersens verrot dat ze gaat hallucineren.

Maar idd, als je WIL hallucineren, doe dan een keer paddo's (of iets anders). Afgelopen weekend een geweldige ervaring gehad met 2g gedroogd (+ 1g bijgepakt om de trip te verlengen). Ziekelijk mooie visuals gehad en echt een geweldige avond gehad met John en Reinaldo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:28 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Hejuhhh, ik studeer master in relativeren dus laat mij ook lekker m'n ding doen :P

Ik moet aanstaande zaterdag op XXlerator m'n thesis verdedigen.. Wordt flink aan de bak dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Er is nauwelijks wat bekend over de schade van MDA, het zijn alleen maar aannames omdat er nog geen onderzoek naar gedaan is (slechte zaak, absoluut!). En natuurlijk zijn er ook andere factoren die meespelen bij het hallucineren. Maar vraag maar eens aan Jamie of Marien wat zij allemaal ophadden op Euphoria. Het zal je verbazen vanaf welk punt zij al gingen hallucineren. Mindfucken helpt natuurlijk ook niet dan hé ;)

Moet je ook vragen wat zij ervoor hebben genuttigd en gedaan de dagen ervoor.
Dan wordt al een hoop duidelijk.
Geloof me :)

Daarnaast wordt er wel veel over gesproken. Wellicht mond tot mond reclame, maar het feit dat er veel over gesproken wordt heeft wat te maken met het spreekwoord waar rook is, is vuur.
PNXRMX schreef:
Olijfboompje schreef:
Al die mensen die hallucineren op pillen :cry:
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik :huh:

Als je gekke dingen wilt zien, gebruik dan tripmiddelen :thumbup:

Het ligt er ook aan wat de oorzaak is van de hallucinaties he. Als het puur door de hoeveelheid MDA komt, dan gaat het idd bijdragen aan de schadelijkheid. M'n vriendin heeft tegen het eind van de avond vaak ook last van hallucinaties, met dosissen van onder de 200mg MDMA. Heeft ze gewoon 'aanleg' voor om t zomaar even te zeggen, want ze praat ook veel in dr slaap, gaat ook gauw hallucineren als ze erg moe is, dat soort dingen. Ik denk dat het bij haar dan niet zozeer door de MDA komt als door de vermoeidheid (in combinatie natuurlijk). Al met al denk ik niet dat het haar hersens verrot dat ze gaat hallucineren.

Maar idd, als je WIL hallucineren, doe dan een keer paddo's (of iets anders). Afgelopen weekend een geweldige ervaring gehad met 2g gedroogd (+ 1g bijgepakt om de trip te verlengen). Ziekelijk mooie visuals gehad en echt een geweldige avond gehad met John en Reinaldo :)

Ja, dat snap ik, alleen de meeste die ik hier ken doen niet aan dosissen beneden de 200 mg :)
Het is ook niet om iedereen over een kam te scheren overigens.

Verder ben ik het compleet met je eens over vermoeidheid en dergelijke. Daarnaast idd gewoon trippen met tripmiddelen! :thumbsup:

Squirrie schreef:

Hejuhhh, ik studeer master in relativeren dus laat mij ook lekker m'n ding doen :P

Ik moet aanstaande zaterdag op XXlerator m'n thesis verdedigen.. Wordt flink aan de bak dus :D

Haha oke schat! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:59 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Haha oke schat! :kiss2:

:D

Pff.. soms heb ik wel eens van die momenten, had ik nu maar wat pep op m'n kamertje :D Haha, gekut alleen vind ik altijd met bewaren.. vandaar dat er geen voorraden zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

1 van de 2 ja ;) Dus dan is het raar dat je extra schade aan jezelf toebrengt met een halve eekhoorn door te hallucineren. Plus James' vriendin schijnbaar ook. Die hallucineert ook bij onder de 200. Het ligt dus inderdaad aan verschillende factoren. Maar een pil doet niet extra schade als je moe bent, slecht geslapen hebt of iets dergelijken. De hoeveelheid doet schade en je brengt evenveel schade toe aan je lichaam als je 24 uur wakker bent en een pil dropt (en daarvan gaat hallucineren) of dat je als je net wakker bent geworden meteen een pil dropt. Ik heb het hier trouwens niet over combi's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

1 van de 2 ja ;) Dus dan is het raar dat je extra schade aan jezelf toebrengt met een halve eekhoorn door te hallucineren. Plus James' vriendin schijnbaar ook. Die hallucineert ook bij onder de 200. Het ligt dus inderdaad aan verschillende factoren. Maar een pil doet niet extra schade als je moe bent, slecht geslapen hebt of iets dergelijken. De hoeveelheid doet schade en je brengt evenveel schade toe aan je lichaam als je 24 uur wakker bent en een pil dropt (en daarvan gaat hallucineren) of dat je als je net wakker bent geworden meteen een pil dropt. Ik heb het hier trouwens niet over combi's.

Je leest over wat ik zeg heen.
Wat zij ervoor gedaan en genuttigd hebben.

Jamie zal vast en zeker bier hebben gedronken en daarnaast vermoeid zijn geweest. Dat gaf hij al aan. Hij was moe volgens mij of iets dergelijks. Ik heb ook nooit beweerd dat het bij iedereen hetzelfde is of wat dan ook. Alleen dat het slecht is als je gaat hallucineren. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:49 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Jamie zal vast en zeker bier hebben gedronken en daarnaast vermoeid zijn geweest. Dat gaf hij al aan. Hij was moe volgens mij of iets dergelijks. Ik heb ook nooit beweerd dat het bij iedereen hetzelfde is of wat dan ook. Alleen dat het slecht is als je gaat hallucineren. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.

Ik heb alleen vrijdagavond wat bier gedronken ;), ten eerste.. Ja ik was wel vermoeid, en had ook last van spierpijn van het fitnessen. Maar, daardoor ben ik ook niet minder gegaan ofzo, behalve pijn in m'n onderrug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik heb alleen vrijdagavond wat bier gedronken ;), ten eerste.. Ja ik was wel vermoeid, en had ook last van spierpijn van het fitnessen. Maar, daardoor ben ik ook niet minder gegaan ofzo, behalve pijn in m'n onderrug.

BAM, point and score: Chukkels! :yay:

I rest my case ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jamz schreef:
Olijfboompje schreef:

BAM, point and score: Chukkels! :yay:

I rest my case ^^

Hoezo score?
Like wtf.

Ik zei toch al dat dat wss vooraf gegaan was.
Waar zie je mij beweren dat het niet zo is?

Tuurlijk hallucineert hij hier sneller op.
Spreekt voor zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:08 

Hardtraxx Addict

Vrede :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:12 

Hardtraxxer

5-HTP heeft zijn werk weer goed gedaan, totaaal geen dip :thumbsup:

Alleen nog wel flink wat spierpijn, en super erg verkouden, maar daar kan ik mee leven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:18 

Hardtraxx Addict

Jamz schreef:

Alleen nog wel flink wat spierpijn, en super erg verkouden, maar daar kan ik mee leven xd

Relaxed hé!

Enige nadeel van 5-HTP vind ik dat ik dan minder goed slaap de dagen na gebruik.. Zonder 5HTP slaap ik de dagen erop lekker veel, ben ik wel wat minder vorlijk.. En met 5HTP slaap ik dus slechter, wel vrolijker.. maar nog wel moe!

Dus tja.. wat liever :P Twijfel er nog steeds over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:28 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Jamz schreef:

Relaxed hé!

Enige nadeel van 5-HTP vind ik dat ik dan minder goed slaap de dagen na gebruik.. Zonder 5HTP slaap ik de dagen erop lekker veel, ben ik wel wat minder vorlijk.. En met 5HTP slaap ik dus slechter, wel vrolijker.. maar nog wel moe!

Dus tja.. wat liever :P Twijfel er nog steeds over :D

Ik kan er JUIST beter door slapen, maar dan ook echt diepe slaap. Na woensdag kap ik er ook mee, en dan gewoon zonder 5-HTP slapen :) Zaterdag heel misschien XXlerator, misschien dat het weer snoepen wordt, daarna kap ik er ECHT een tijd mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Hoezo score?
Like wtf.

Ik zei toch al dat dat wss vooraf gegaan was.
Waar zie je mij beweren dat het niet zo is?

Tuurlijk hallucineert hij hier sneller op.
Spreekt voor zich.

We zijn het er denk ik wel over eens dat de oorzaak van hallucineren verder ligt dan alleen MDMA. ;)

Maar het punt waar deze discussie om draait, is het feit dat hallucineren niet per definitie meer schade aanricht dan MDMA. Want de schade krijg je door MDMA, niet door MDA. En pil van 180mg pil in een setting waar je niet van gaat hallucineren doet evenveel schade als een pil van 180mg in een setting waar je wel van gaat hallucineren.

Ervan uitgaande dat er niet is gecombineerd met andere drugs natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

Ti's beter om het niet weer te doen op Xxlerator :P week later
Ik ga iig keertje weer nuchter op Xxl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:38 

Hardtraxx Addict

Jamz schreef:
Ik kan er JUIST beter door slapen, maar dan ook echt diepe slaap. Na woensdag kap ik er ook mee, en dan gewoon zonder 5-HTP slapen :) Zaterdag heel misschien XXlerator, misschien dat het weer snoepen wordt, daarna kap ik er ECHT een tijd mee ^^

Ik zeg: Doen :D Ik ga ook nog 1 x en pauze.. misschien emporium nog snoep.. maar 90% kans dat ik dan toch ga peppen dus kan zaterdag lekker wausen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:44 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Ik zeg: Doen Ik ga ook nog 1 x en pauze.. misschien emporium nog snoep.. maar 90% kans dat ik dan toch ga peppen dus kan zaterdag lekker wausen

Emporium ga ik ook aan de snelle, puur omdat het langer duurt enzo, en als ik me binnen de richtlijnen hou, hoop ik niet dat het echt zichtbaar is. Kom namelijk heel veel dagjesvolk tegen daar, heb ik zo'n idee, en heb geen zin in roddeltjes en andere praktijken.
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic