Dat snap ik idd ook niet. Jij bent een stuk erger heheheChukkels wrote:Zit ik inmiddels al zo erg op het drugsgebruik-niveau van Robert dat ik voor hem word aangezien?Kevin-Raw wrote:Zijn dat niet rode dollars, alleen dan beetje licht rood?Nando wrote:Weet iemand iets over roze dollars?
dan zijn ze indd zoals Robertootje zegt, 120-130mg en goed zuiver
Active topics in Off-Topic
Moderators
Epic statementdawasiknie wrote: Dat snap ik idd ook niet. Jij bent een stuk erger hehehe
Zo me shirt is klaar
Achterkant:

Voorkant :

Achterkant:

Voorkant :

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Epic shirt! 
So trueJurheinen wrote:Epic shirt!
Ohnoooo's :')
Hoe schadelijk zou alleen 't dragen van dat shirt al zijn?
De tandarts was zojuist weer tevreden met de controle! Binnen 2 minuten klaar. Ik mag wel snoepen, als ik maar goed poets!

Hoe schadelijk zou alleen 't dragen van dat shirt al zijn?
De tandarts was zojuist weer tevreden met de controle! Binnen 2 minuten klaar. Ik mag wel snoepen, als ik maar goed poets!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd bazenshirtJurheinen wrote:Epic shirt!
Zoals ik je al zei: BAZENSHIRT!
En dat terwijl je gestopt bent

En dat terwijl je gestopt bent
Aan jou heb ik ook niks!Olijfboompje wrote:Epic statementdawasiknie wrote: Dat snap ik idd ook niet. Jij bent een stuk erger hehehe
Het valt ook niet te ontkennen 
Bazenshirt. Die van Chukkels vind ik wel vetter, eerlijk is eerlijk
Komt ook alleen maar omdat hij net iets eerder verstandig is geworden als mij. Nu ben ik ook verstandig en toe aan een MDMA-pauzedawasiknie wrote:Het valt ook niet te ontkennen
Maar die laatste zin tovert dan wel weer een smile op m'n face hoor
Chukkels wrote:Komt ook alleen maar omdat hij net iets eerder verstandig is geworden als mij. Nu ben ik ook verstandig en toe aan een MDMA-pauzedawasiknie wrote:Het valt ook niet te ontkennen
Maar die laatste zin tovert dan wel weer een smile op m'n face hoor
Ik gebruik waarschijnlijk niet meer op feestjes.
Uhuh... Je zit nog in de ontkenningsfase, hopelijk kom je daar uit als je 20 bent en eindelijk volwassen bent gewordenOlijfboompje wrote:Chukkels wrote:Komt ook alleen maar omdat hij net iets eerder verstandig is geworden als mij. Nu ben ik ook verstandig en toe aan een MDMA-pauzedawasiknie wrote:Het valt ook niet te ontkennen
Maar die laatste zin tovert dan wel weer een smile op m'n face hoor![]()
Ik gebruik waarschijnlijk niet meer op feestjes.
Nee, echtChukkels wrote:
Uhuh... Je zit nog in de ontkenningsfase, hopelijk kom je daar uit als je 20 bent en eindelijk volwassen bent geworden
Ik vind trippen zoveel interessanter als drugs als MDMA of speed en dergelijke.
Misschien in combinatie met.
Feestjes denk ik echter niet meer.
Jij gaat echt nog wel een keer 2C-B + MDMA nemen op een feest. Dat is gewoon iets wat je in je leven minstens een keer meegemaakt moet hebbenOlijfboompje wrote:Nee, echtChukkels wrote:
Uhuh... Je zit nog in de ontkenningsfase, hopelijk kom je daar uit als je 20 bent en eindelijk volwassen bent geworden![]()
HahaChukkels wrote:Jij gaat echt nog wel een keer 2C-B + MDMA nemen op een feest. Dat is gewoon iets wat je in je leven minstens een keer meegemaakt moet hebbenOlijfboompje wrote:Nee, echtChukkels wrote:
Uhuh... Je zit nog in de ontkenningsfase, hopelijk kom je daar uit als je 20 bent en eindelijk volwassen bent geworden![]()
Je bent een held jongeman
Trippen raak je snel op uitgekekenOlijfboompje wrote:Nee, echtChukkels wrote:
Maja miss heb jij het net andersom!
Enne chukkels, wanneer heb je die combi geprobeerd?
Bedoel je nou niet meer zoveel trip en in plaats daarvan chill pep/mdma gebruik of dat ik niet meer zoveel trip EN niet meer zoveel pep/mdma gebruik? Als je dat laatste bedoelt hou je jezelf echt keihard voor 't lapjeSquirrie wrote:Trippen raak je snel op uitgekekenOlijfboompje wrote:Nee, echtChukkels wrote:
Feestjes denk ik echter niet meer.Najaa snel, 2 jaar lang vaak gedaan (voornamelijk paddo's)! En ben nu blij dat ik niet meer zoveel trip en pep /mdma gebruik
![]()
Maja miss heb jij het net andersom!![]()
Anyway, geld voor Xxlerator komt nu uw kant op Maikel, let's partyyyy
Jij hebt geen LSD en 2c'sSquirrie wrote:Trippen raak je snel op uitgekekenOlijfboompje wrote:Nee, echtChukkels wrote:
Feestjes denk ik echter niet meer.Najaa snel, 2 jaar lang vaak gedaan (voornamelijk paddo's)! En ben nu blij dat ik niet meer zoveel trip en pep /mdma gebruik
![]()
Maja miss heb jij het net andersom!![]()
Chukkels wrote:Zoals ik je al zei: BAZENSHIRT!![]()
En dat terwijl je gestopt bent![]()
achja /care. Ik mag dan geen pillen meer gebruiken vind hem nog wel vet :p
Squirrie, wij gaan ook keer 2cb doen :O!!!
2c-p wil ik hebbenOxygene wrote:Squirrie, wij gaan ook keer 2cb doen :O!!!
2c-b-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-enzoroberttt wrote:2c-p wil ik hebbenOxygene wrote:Squirrie, wij gaan ook keer 2cb doen :O!!!