Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Al die mensen die hallucineren op pillen
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik
Als je gekke dingen wilt zien, gebruik dan tripmiddelen

Ik vind het ook elke keer weer apart als ik het lees...
Je moet toch wel in de gaten hebben dat je veeelste hard gaat dan?
Ik snap ook niet zo goed dat mensen dit willen.
Dit doet zoveel schade.
Op zo ongelofelijk veel manieren.
Mensen moeten het echter allemaal zelf weten

Permanent fout! Het is niet zo dat je door hallucineren veel extra schade aanricht. Dat komt door de hogere concentratie MDMA in je lichaam. Maar halucineren ga je NIET van MDMA, maar van MDA. En voor zover bekend is MDA schadelijker noch onschadelijker dan MDMA.
De regel bij MDA is raar. Normaal gesproken wordt 7 tot 15% van het mg in MDMA omgezet in MDA. Verder heb je normaliter aan 30-60mg MDA genoeg om te gaan hallucineren (lichte visuals kunnen eerder optreden). Maar de ene keer krijg je 7% MDA binnen van een pil en de andere keer 15%. Ligt compleet aan de setting, gevoel, maaginhoud, snelheid waarmee de pil(len) naar binnen zijn gegooid, etc.
Levend voorbeeld zijn 2 mensen waarmee we waren op Euphoria (ik denk dat Olijf wel weet wie ik bedoel

) Van 1 Eekhoorn gingen ze al hallucineren. Een paar weken terug na anderhalf of wellicht 2, nog niet. Compleet andere werking dus. MDA is dus erg onvoorspellend, nog onvoorspellender dan MDMA en je weet nooit hoeveel MDA je in je lichaam hebt, je kan alleen een gok wagen. Maar hallucineren doe je soms niet expres. Want ik heb soms wel eens gehad dat ik helemaal niet hard ging, totaal aanspreekbaar was, maar toch ging hallucineren *kuch Qlimax kuch*. Dus hallucineren is ook niet bepaald een tegen van te hard gaan.
Indirect is het natuurlijk wél schadelijk, aangezien je meer dan 150mg aan MDMA in je lichaam hebt zitten. Maar dat is een ander verhaal

Deze zomer ga ik eindelijk eens een keer MDA nemen (in een thuissetting, want in de buurt van Daniël durf ik niet meer te spacen, die vuile mindfucker

). Dan zal ik eindelijk eens perfect kunnen omschrijven hoe groot statafels en dergelijken zijn