Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Jurriën is een bekende van me, en was ff met hem aan het zeveren in het drugs topic ;)

Verder heb ik hier helemaal niks te zoeken natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Je moest eerst werken tot 18.00 toch :lol:
Had je zelf die shit meegenomen trouwens?
Of waren er meer die aan de pillen waren :P ?

Check trouwens je Personal Message even :thumbup:

Ja moest gvd de hele dag werken! Maar had het die dag zelf gekregen van mijn standaard persoon, was eigenlijk voor Defqon! :lol:
En naar mijn weten waren er niet meer aan die units
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Doe sowieso maar niet zo vaak meer :P
Je zag er echt niet uit :lol:

Als je nou toch bezig bent met blamen zeg nou eens waarom je ergens hier op het forum zei dat ik zo "wappie" was op Loudness. Ben wel benieuwd wat er was dan, naar mijn weten en die van vrienden viel het namelijk heel erg mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

@Wesley

Viel ook wel mee, maar vond het wel geinig dat je opeens geen fatsoenlijk woord meer uit kon brengen :P
Eerst kon ik leuk met je praten, en toen je (volgens mij) gebruikt had, kwam je naar me toe, en zei je: 'Je maakt er een potje van Davey, JE MAAKT ER EEN POTJE VAN!´ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Slechte grappen op twitter:

Wat is een boot vol met Junkies? Een speedboot #slechtegrappen (Door @ramonploeg)

:') :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ja dat was toen ik al wat op had dan, want dat herinner ik me niet meer. :lol: Wel geinig om te horen though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Al die mensen die hallucineren op pillen :cry:
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik :huh:

Als je gekke dingen wilt zien, gebruik dan tripmiddelen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:05 

Olijfboompje schreef:
Jullie hersens gaan nog gruwelijk veel harder kapot in vergelijking met mijn amfetamine gebruik :huh:

Ik vind het ook elke keer weer apart als ik het lees...
Je moet toch wel in de gaten hebben dat je veeelste hard gaat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik snap ook niet zo goed dat mensen dit willen.
Dit doet zoveel schade.
Op zo ongelofelijk veel manieren.
Mensen moeten het echter allemaal zelf weten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:22 

Donateur

Ik wou het ook nooit, mijn eerste keer hallucineren was op Hardbass.,. (tevens ook laatste keer op een feest)
Had toen halfje ;) dus was niet me bedoeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik wou het ook nooit, mijn eerste keer hallucineren was op Hardbass.,. (tevens ook laatste keer op een feest)
Had toen halfje ;) dus was niet me bedoeling

Vaag, ik had een keer 1 3/4 eekhoorn op maar helemaal nergens last van gehad. ging precies lekker hard en geen rare shit gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ik doe het ook zeker niet met opzet, gebeurd soms gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:32 

Bierkoning

ik heb 1 xtje gehallucineert op pillen, dat was een paar weken terug toen ik helemaal naar de klote was, ik had toen maar een halfje (mss ietsje meer) op, maar ik had daarvoor echt fucking veel gezopen >.< echt superdom was dat maarja dat is achteraf.

kheb toen samen met een maat die ook helemaal vdk was in een steegje gelegen anderhalf uur lang en weet ik het wat allemaal gezien... ik dacht dat ie in elkaar geslagen werd :huh: en op een gegeven moment werd ik echt bang omdat ik dacht dat de muren op ons af kwamen :')

maarja niet echt een aanrader dus, veel alcohol + drugs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik zei ook niet dat iedereen het expres doet, maar ik zie vaak en spreek vaak mensen die dat wel doelbewust doen :)

Ongelukje zit in een klein hoekje, maar geloof me, mensen piepen wel anders wanneer ze brain zaps krijgen op willekeurige tijdstippen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:42 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Ik zei ook niet dat iedereen het expres doet, maar ik zie vaak en spreek vaak mensen die dat wel doelbewust doen :)

Ongelukje zit in een klein hoekje, maar geloof me, mensen piepen wel anders wanneer ze brain zaps krijgen op willekeurige tijdstippen :thumbup:

Jaa ik moet zeggen dat ik het elk feest nog wel heb gehad.. En ook bij normaal gebruik buiten de feesten om!

Ik pak het dan wel niet om te hallucineren, maar als jij op een avond lekker gaat en je blijft beetje bij beetje bijpakken kom je altijd bij het resultaat met hallucineren! :) (moet wel keer minderen, neem zo'n 350-500 mg per avond)..

Het is inderdaad niet zo heel best voor je lichaam! Maar ik relativeer het vaak met hoe slecht andere dingen wel niet zijn :P

En tja, ik ga vaak 1 x in de maand met soms uitschieters van vaker.. Ga ook op empo/domi/deci peppen icm beetje x! Dit om toch even erop te gaan letten ;)

Pep is namelijk ook minder slecht voor je hersenen, dat heb je helemaal goed Olijfboompje! :D Het is dat ik graag wilt slapen, en dat haat ik dus bij pep dat ik het niet kan.. Anders had ik sowieso pep mijn voorkeur gegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:48 

Donateur

Brain Zaps xd Die zijn zeker niet erg chill ja, had ik de eerste 2 dagen na Defqon (500mg X) last van. Ook in je bed liggen en dromen dat je een bal in je gezicht krijgt, en dat het vervolgens ook VOELT alsof iemand keihard een bal in je smoel heeft gegooid... niet erg fijne dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Brain Zaps xd Die zijn zeker niet erg chill ja, had ik de eerste 2 dagen na Defqon (500mg X) last van. Ook in je bed liggen en dromen dat je een bal in je gezicht krijgt, en dat het vervolgens ook VOELT alsof iemand keihard een bal in je smoel heeft gegooid... niet erg fijne dingen.

Dat had ik na Q-base 2008 echt enorm! (6 blauwe driehoekige mitsu's) Of dat je constant naar beneden valt en dat het maar niet stopt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:53 

Brain zaps? Wasda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik snap ook niet zo goed dat mensen dit willen.
Dit doet zoveel schade.
Op zo ongelofelijk veel manieren.
Mensen moeten het echter allemaal zelf weten :thumbup:

Permanent fout! Het is niet zo dat je door hallucineren veel extra schade aanricht. Dat komt door de hogere concentratie MDMA in je lichaam. Maar halucineren ga je NIET van MDMA, maar van MDA. En voor zover bekend is MDA schadelijker noch onschadelijker dan MDMA.

De regel bij MDA is raar. Normaal gesproken wordt 7 tot 15% van het mg in MDMA omgezet in MDA. Verder heb je normaliter aan 30-60mg MDA genoeg om te gaan hallucineren (lichte visuals kunnen eerder optreden). Maar de ene keer krijg je 7% MDA binnen van een pil en de andere keer 15%. Ligt compleet aan de setting, gevoel, maaginhoud, snelheid waarmee de pil(len) naar binnen zijn gegooid, etc.

Levend voorbeeld zijn 2 mensen waarmee we waren op Euphoria (ik denk dat Olijf wel weet wie ik bedoel ;) ) Van 1 Eekhoorn gingen ze al hallucineren. Een paar weken terug na anderhalf of wellicht 2, nog niet. Compleet andere werking dus. MDA is dus erg onvoorspellend, nog onvoorspellender dan MDMA en je weet nooit hoeveel MDA je in je lichaam hebt, je kan alleen een gok wagen. Maar hallucineren doe je soms niet expres. Want ik heb soms wel eens gehad dat ik helemaal niet hard ging, totaal aanspreekbaar was, maar toch ging hallucineren *kuch Qlimax kuch*. Dus hallucineren is ook niet bepaald een tegen van te hard gaan.

Indirect is het natuurlijk wél schadelijk, aangezien je meer dan 150mg aan MDMA in je lichaam hebt zitten. Maar dat is een ander verhaal ;)

Deze zomer ga ik eindelijk eens een keer MDA nemen (in een thuissetting, want in de buurt van Daniël durf ik niet meer te spacen, die vuile mindfucker xd ). Dan zal ik eindelijk eens perfect kunnen omschrijven hoe groot statafels en dergelijken zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:58 

Donateur

Een soort van shock die door je hele lichaam gaat waardoor je ff een seconde wordt "geraakt"... is moeilijk uit te leggen. Het is eigenlijk niet heel ernstig qua beleving maar toch vrij beangstigend, omdat het vanuit het niets kan komen en je wel even een paar tellen van de wereld bent. Brain Zaps zijn wel overduidelijk een teken dat je flink te ver bent gegaan en moet stoppen/minderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:00 

dawasiknie schreef:
Een soort van shock die door je hele lichaam gaat waardoor je ff een seconde wordt "geraakt"... is moeilijk uit te leggen. Het is eigenlijk niet heel ernstig qua beleving maar toch vrij beangstigend, omdat het vanuit het niets kan komen en je wel even een paar tellen van de wereld bent. Brain Zaps zijn wel overduidelijk een teken dat je flink te ver bent gegaan en moet stoppen/minderen.

Oke, nooit gehad en kan ik denk maar beter zo houden ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Brain zaps? Wasda?

Schokken in je hoofd bijvoorbeeld bij het uitvoeren van een intensieve beweging na een rustmoment voor je lichaam (bijv. opstaan na lang te hebben gezeten). Het voelt alsof je flauwvalt en ziet een paar seconden zwart voor je ogen. Ook heb je moeite met je evenwicht. Echter duurt deze Brain Zap niet al te lang en ben je naar een aantal seconden weer helemaal back to earth. De oorzaak ligt bij het feit dat men dan een hevig serotoninetekort hebt.

Ik heb er ook wel last van gehad, maar ben er inmiddels al gewend aan geraakt en weet nu ook wat te doen ermee. Ook heb ikzelf nu de mogelijkheid om ze te 'triggeren'. Best eng en waarschijnlijk ook erg gevaarlijk, aangezien je deze dingen liever niet wil hebben. Maar meestal komen ze niet al te vaak voor op een dag en als je ze triggert, ben je er beter tegen 'gewapend' dan wanneer het voor het eerst op de dag gebeurd op een totaal verkeerde plek. Je wilt ze liever hebben op een plek waar het geen kwaad kan en absoluut niet in de auto of op straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:07 

Dat eerste wat je beschrijft met dat het voelt alsof je flauwvalt als je een tijdje hebt gezeten dat had ik toen ik 15/16 was (nee toen gebruikte ik nog niets :P). Dan had ik even gezeten, en als ik dan op stond kreeg ik vlekken voor me ogen en dan werd ik licht in me hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Dat eerste wat je beschrijft met dat het voelt alsof je flauwvalt als je een tijdje hebt gezeten dat had ik toen ik 15/16 was (nee toen gebruikte ik nog niets :P). Dan had ik even gezeten, en als ik dan op stond kreeg ik vlekken voor me ogen en dan werd ik licht in me hoofd.

Yup, dat komt dan door veroeidheid. Ook een oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Dat komt omdat je hart dan in rust is en omdat je opstaat moet je hart opeens veel meer moeite doen om het bloed naar je hoofd te pompen. Gevolg eventjes te weinig bloed in je hersenen dus geen zicht / flauwvallen.
Ik heb het af en toe nog wel is, dan buk ik meteen zodat ik niet flauwval :P

Maar brainzaps vaag :huh: ik heb wel na KO gehad dat ik een soort van wegviel in een soort droom een paar seconden. Was in de avond maar volgensmij was dit de vermoeidheid.. Had maar 2 uur geslapen ofzo na KO :P en ik vond het wel vet dus was vast geen brain zap :P mja vage shit

Edit: voelt het als een soort electrische schok?
Dat had ik een aantal jaar geleden vaak (voordat ik ook maar iets had gebruikt) en nu heel soms nog. Een soort electrische schok bij mijn nek/slaap. Echt vervelend want die komen uit het niets en ik schrik me iedere keer rot. Echt een knal
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic