nee nog nooit, ben het ook niet van plan 
Fout dosering op de planning zetten is ook niet echt heel logisch.. ?DarkestSymphony wrote:nee nog nooit, ben het ook niet van plan
Fout dosering op de planning zetten is ook niet echt heel logisch.. ?DarkestSymphony wrote:nee nog nooit, ben het ook niet van plan
Banaanslak wrote: Hele avond naar het plafond zitten zwaaien op de tribune
Dat zijn de leuke verhalenJurheinen wrote:Broden verpakt in een albert heijn zakje zien vliegen op Q-base is nooit goed
Zo kunnen we nog wel even doorgaanAlmighty wrote:Banaanslak wrote: Hele avond naar het plafond zitten zwaaien op de tribuneDat zijn de leuke verhalenJurheinen wrote:Broden verpakt in een albert heijn zakje zien vliegen op Q-base is nooit goed
Bizar is dat he! Ook altijd geweldig als je denkt je eigen naam te horen, maar er helemaal niemand in de buurt is wie je kentroberttt wrote:hmm zo zag ik iemand aan voor The Joker van batman.. wist ff niet hoe ik het hebben moest
Nou inderdaad, zo sprong ik is opiemand omdat ik dacht dat het me maat was.. nou niet dusJurheinen wrote:Bizar is dat he! Ook altijd geweldig als je denkt je eigen naam te horen, maar er helemaal niemand in de buurt is wie je kentroberttt wrote:hmm zo zag ik iemand aan voor The Joker van batman.. wist ff niet hoe ik het hebben moest
Ja dat was ook een zwaar bizarre avond! En ja ik heb wel aan meer willen leunen, daarom ben ik ook knetterhard op mijn snuit gevallen...Daveytl wrote:Vond het ook wel bizar om jou te zien laatst Jurriën![]()
Ik was de enige die er nog om kon lachen, anderen waren fucking bezorgd en zo![]()
Je probeerde hier ook tegen iets aan te leunen, maar je viel in een container met papier er op
LiefDaveytl wrote: En je ging mij knuffelen.
Nope, 2 stuksDaveytl wrote:@Jurriën
Hoeveel had je trouwens op?
1,5 pilletje toch?
Nope, is me ontgaan denk ikDaveytl wrote:Oké.
Je was ook wel goed van de kaart, iedereen had het er over![]()
Maar je had het in ieder geval wel naar je zin![]()
Weet je nog dat ik jou een colaatje gaf vlak voordat je weg werd gestuurd door Mariska![]()
?
hmm ik zag mannen in met maskers en tekenfilm figuren actie helden na meer dan 1g :') dat ging ook nergens overJurheinen wrote:Nope, 2 stuksDaveytl wrote:@Jurriën
Hoeveel had je trouwens op?
1,5 pilletje toch?
Doe sowieso maar niet zo vaak meerJurheinen wrote:Nope, is me ontgaan denk ikDaveytl wrote:Oké.
Je was ook wel goed van de kaart, iedereen had het er over![]()
Maar je had het in ieder geval wel naar je zin![]()
Weet je nog dat ik jou een colaatje gaf vlak voordat je weg werd gestuurd door Mariska![]()
?
Defqon maar even zonder doen
smoesjesJurheinen wrote:Ik deed het al haast niet meer! Maar dit kwam gewoon omdat ik daarvoor knaterveel bier en bacardi razz had gehad