Ik deed dat ook nooit. Gewoon pakken op gevoel, is me wel is duur komen te staan. Op fantasy island(outdoor) 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zelf deed dat altijd .Kevin-Raw wrote:Iemand antwoord op mijn vraag?????
Bijv decibel vorig jaar :
In de ochtend lijn pep ( 10:00 )
12 uur nog wat
14:00 nog wat
15:00 pil
Hele dag door gekomen op 1 pil en was vdk tot het einde.
is wel aan te raden
Maarja dan komen straks de mensen die tegen combineren zijn .. die zegen weer dat je het niet moet doen
-
T
Ja dat doe ik dus als het gevoel minder wordt pak ik bijroberttt wrote:Ik deed dat ook nooit. Gewoon pakken op gevoel, is me wel is duur komen te staan. Op fantasy island(outdoor)
Ja maar dan schiet je soms weer ineens naar je top, knalt die nieuwe er ook bijwesskeej wrote:Ja dat doe ik dus als het gevoel minder wordt pak ik bijroberttt wrote:Ik deed dat ook nooit. Gewoon pakken op gevoel, is me wel is duur komen te staan. Op fantasy island(outdoor)
-
T
Meestal ben ik dat ook echt wel meestal wordt ik zondag middag rond een uur of 3 weer nuchterroberttt wrote:Ja maar dan schiet je soms weer ineens naar je top, knalt die nieuwe er ook bijwesskeej wrote:Ja dat doe ik dus als het gevoel minder wordt pak ik bijroberttt wrote:Ik deed dat ook nooit. Gewoon pakken op gevoel, is me wel is duur komen te staan. Op fantasy island(outdoor)Bam dan ben je vdk
Had ik voor loudness, was pas ergens in de middag weer nuchter
En moest daarna nog naar loudness, viel niet echt goed
-
T
Maar bij intents wordt het de laatste keer dat ik dat zo ga doen daarna ga ik een beetje rustig aan doen denk ik
Dunno, had een of andere debiele gedachtegang gisterenPommer wrote:hoezo kan je 2 dingen kiezenmaar voor mij is het: Nee
Dacht aan een nieuwe poll en moest wat verzinnen
Beetje lullig om weer een week lang te laten ertussen
Ik denk dat qua lichaamstemperatuur etc het combineren van een redelijke hoeveelheid pep + een lichte dosis mdma (tot 1 pil ongeveer) echt niet gevaarlijker is dan geen pep en 3 pillen erin knallen heur.. Kan 't mis hebben want ben niet zo ervaren met pep..
pep + x = 
4fmp + x =
door de amfetamine kun je door blijven stampen en ga je veel harder los dan van XTC/MDMA alleen. Ik vind het dus een heldencombi
4fmp + x =
door de amfetamine kun je door blijven stampen en ga je veel harder los dan van XTC/MDMA alleen. Ik vind het dus een heldencombi
Last edited by Chukkels on 09 May 2011 14:29, edited 1 time in total.
Je bedoelt 'dan van x alleen' denk ikChukkels wrote:pep + x =
4fmp + x =
door de amfetamine kun je door blijven stampen en ga je veel harder los dan van pep alleen. Ik vind het dus een heldencombi
Lol tuurlijk, ga mijn quotes maar aanpassen. JammerOxygene wrote:Je bedoelt 'dan van x alleen' denk ikChukkels wrote:pep + x =
4fmp + x =
door de amfetamine kun je door blijven stampen en ga je veel harder los dan van pep alleen. Ik vind het dus een heldencombiKlopt.. enige keer dat ik pep heb gedaan was een 'klein beetje' vlak voor we naar binnen ging. Normaal worden m'n benen bij inslag altijd wel ff zwaar maar dat was die keer nauwelijks! Overigens wel relaxt dat in mate is gebleven en ik alsnog als een roosje sliep, zoals ik altijd doe na X
-
B
@ poll: Ja, met gevolgen. Was bij de eerste keer dat ik xtc nam. Ietsjes te enthousiast bijgepakt..
-
M
En toen?Banaanslak wrote:@ poll: Ja, met gevolgen. Was bij de eerste keer dat ik xtc nam. Ietsjes te enthousiast bijgepakt..
liep ie erbij als een banaanslak met het slijm van een slag uit ze mond druipend. Vandaar de naam banaanslakMovingMadness wrote:En toen?Banaanslak wrote:@ poll: Ja, met gevolgen. Was bij de eerste keer dat ik xtc nam. Ietsjes te enthousiast bijgepakt..
logisch toch
-
B
Hele avond naar het plafond zitten zwaaien op de tribuneMovingMadness wrote:En toen?Banaanslak wrote:@ poll: Ja, met gevolgen. Was bij de eerste keer dat ik xtc nam. Ietsjes te enthousiast bijgepakt..
-
M
Herkenbaar
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Broden verpakt in een albert heijn zakje zien vliegen op Q-base is nooit goed
Jurheinen wrote:Broden verpakt in een albert heijn zakje zien vliegen op Q-base is nooit goed
@ poll: JAAAAAAA..
de hele avond kamelenneukers voorbij zien komen letterlijk, leek net 1 grote gangbang party
de hele avond kamelenneukers voorbij zien komen letterlijk, leek net 1 grote gangbang party
Haha ken het! Maar aan ene kant jammer van het feestje, maar aan andere kant voel je je toch geweldigBanaanslak wrote:Hele avond naar het plafond zitten zwaaien op de tribuneMovingMadness wrote:En toen?Banaanslak wrote:@ poll: Ja, met gevolgen. Was bij de eerste keer dat ik xtc nam. Ietsjes te enthousiast bijgepakt..
zolang het niet altijd is dan hé.. dat zou ik wel jammer vinden
-
B
Mwa ik weet ook redelijk weinig van die avond, ik had ook vantevoren flink wat alcohol gedronken..
Hmm dat had ik dus niet!
Wist het meeste nog wel!
Maarja, alcohol doet sowieso geheugen wissen.. Dus vrij logisch dat je niet meer alles weet
Maarja, alcohol doet sowieso geheugen wissen.. Dus vrij logisch dat je niet meer alles weet
Over de poll: Ja 1x, maar was kwartje teveel, dus ging over me nek en had kwartiertje last om te staan. Dus niet echt fout gegaan ofso. Zwakke maag heb ik toch al, dus over me nek gaan was niet vreemd.
Dus "Ja, met gevolgen", maar zeker geen desastreuze.
Dus "Ja, met gevolgen", maar zeker geen desastreuze.