Pommer je bent 17
gebruik is wat minder kan toch niet
Haha die reacties walgelijk gewoon
Haha die reacties walgelijk gewoon
Ik gebruik niet veel, vannacht 1,5 eekhoorn en op Loudness maar 1tjeroberttt wrote:Pommer je bent 17gebruik is wat minder kan toch niet
en dat terwijl ons gesprekje wel wat makkelijker liep als op Loudness.Jamz wrote:Tja, Euphoria.. kan er weinig over vertellen denk ik zo![]()
![]()
Damn, weer maar 1 hele eekhoorn op en zo hard spacend gewoon, zag mensen met hoofddoeken, petten, brillen op, wazig beeld heletijd enzo..![]()
Ben ook overigens helft van de avond kwijt, nu al
Ja dat zeker wel! Maar Loudness, was ook niet echt een feest waar je tegen elkaar moet aanpraten enzo, Euphoria ging wel goed enzo vond ik wel :p93Wesley93 wrote:en dat terwijl ons gesprekje wel wat makkelijker liep als op Loudness.Jamz wrote:Tja, Euphoria.. kan er weinig over vertellen denk ik zo![]()
![]()
Damn, weer maar 1 hele eekhoorn op en zo hard spacend gewoon, zag mensen met hoofddoeken, petten, brillen op, wazig beeld heletijd enzo..![]()
Ben ook overigens helft van de avond kwijt, nu al
Teveel dusPommer wrote:Ik gebruik niet veel, vannacht 1,5 eekhoorn en op Loudness maar 1tjeroberttt wrote:Pommer je bent 17gebruik is wat minder kan toch niet
![]()
maarja nu ff pauze tot defqon
Een blunder die de beste uit m'n leven was, maar die we niet hier gaan besprekenMovingMadness wrote:Chukkels had een klein blundertje gemaaktmodernization wrote:Ik hoorde iets van 2-cb, 4fmp en methodone?MovingMadness wrote:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Chukkels compleet nuchter was bij EuphoriaDat laatste werkte alleen niet
dawasiknie wrote:En die uren daarvoor?Chukkels wrote:Helemaal de laatste 3 uur makkelijk nuchter volgehouden
Schitterend hoe je naar die kroonluchters keekChukkels wrote:1 ding kan ik wel zeggen: trippen op een feest is geniaal
whaha geniaal is dat had ik op XXlerator raw ookJamz wrote:Schitterend hoe je naar die kroonluchters keekChukkels wrote:1 ding kan ik wel zeggen: trippen op een feest is geniaal
Het was toch een schip?Jamz wrote:Schitterend hoe je naar die kroonluchters keekChukkels wrote:1 ding kan ik wel zeggen: trippen op een feest is geniaal
Dat dacht jijChukkels wrote:Het was toch een schip?Jamz wrote:Schitterend hoe je naar die kroonluchters keekChukkels wrote:1 ding kan ik wel zeggen: trippen op een feest is geniaal
En over de Poll, JA.Kevin-Raw wrote:Ik heb een vraagje over druukks en de beste plek is natuurlijk dit
Op Intents Festival wil ik overdag PEP gaan gebruiken, en 's avonds een snoepje.
Hoe is deze combi, zijn er mensen die dit afraden of vinden dat het een negatieve werking heeft?
Zelfde hoorde ik dat vooral het energieke zal overheersen als ik een snoepje zou nemen, klopt dit?
Nou ik hoor het wel
alvast bedankt