Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Kevin-Raw wrote:
LoekWarmerdam wrote:Drugs :')
http://loekrulez.hyves.nl/?ref=sr :whistle:
Zie die foto in zijn profiel, samen met Emre die hier toen ook een ban heeft gekregen
door zijn waardeloze opmerkingen overal. :P hahaha
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Drugs :') gebruik je toch niet.. Drugs is voor laagopgeleiden :') kut junkies
T
Ik ga zo slapen! voor het eerst sinds vrijdag! :thumbsup: :love: :drool: :yay: :clap: :worship: :kiss:
M
Chukkels wrote:
MovingMadness wrote:
Chukkels wrote:Sealtje gemaakt voor vanavond, dat ding weegt gewoon meer dan 5 gram! :oh: :oh: :oh:
Wat zit erin xd
4-FA, M1, M & X

Maar niet voor mij hoor :$
Junk :$ voor wessel zeker :woot: :love:
M
roberttt wrote:Drugs :') gebruik je toch niet.. Drugs is voor laagopgeleiden :') kut junkies
Ja iedereen die drugs gebruikt is echt kansloos stelletje trieste figuren... :sick:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Squirrie wrote:
Nando wrote:Fucking stoer, dan ben je pas echt een bad boy.
Hoezo ineens stoer? :')

Iemand gebruikt toch voor zichzelf, niet voor een ander.. Als een ander hem daardoor stoer gaat vinden tja, moet die ander zelf weten! Iemand gebruikt niet om status te krijgen of zich stoer te gaan voelen, maar om zich lekker te voelen op een feestje... niet meer niet minder..

En zo nog, de een wilt veel gebruiken, de ander minder! Iemand die op een feestje 2 bier drinkt is die dan een mietje en iemand die 20 bier drinkt stoer? Nee.. Ze drinken zoveel omdat ze dat zelf willen en zich er zelf lekker bij voelen (miss dag erop minder).. Zo is het ook met x, zo is het ook met pep, zo is het met coke keta noem alles op!

Je doet het voor jezelf, niet voor een ander :thumbup:

Dus beetje domme opmerking van je nando ;)
Als iemand zegt: "Ik ga altijd door tot ik bijna KO ga, omdat ik het kan." Is dat imo stoere praat. Slaat nergens op en waarom zou je sowieso zo ver gaan? Het word er niet leuker door hoor. En je zegt: "Je gebruikt voor jezelf, niet voor een ander". Maar zoveel gebruiken heeft niet eens nut, dus dan doe je het imo niet voor jezelf, maar meer om te bewijzen hoeveel je wel niet op kan. Vandaar mijn reactie.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoe vercrackter iemand eruit ziet, hoe beter hij het naar z'n zin heeft! :thumbsup:

Dat was gisteren op een aantal wel van toepassing in Euphoria haha :D
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Hoe vercrackter iemand eruit ziet, hoe beter hij het naar z'n zin heeft! :thumbsup:

En jij netjes nuchter? :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
kwas vannacht redelijk van de kaart :$ hebk normaal eigenlijk nooit maar ze sloegen aardig hard in deze keer. Gelukkig kon ik wel gewoon nog vol gas stampen :D
G
Pommer wrote:kwas vannacht redelijk van de kaart :$ hebk normaal eigenlijk nooit maar ze sloegen aardig hard in deze keer. Gelukkig kon ik wel gewoon nog vol gas stampen :D
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:
Chukkels wrote:Hoe vercrackter iemand eruit ziet, hoe beter hij het naar z'n zin heeft! :thumbsup:

yup :) ben trots op mezelf. Helemaal de laatste 3 uur makkelijk nuchter volgehouden ^^
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik heb wat fastforwards en wat blauwe nikes.. Iemand ervaring?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
fast forwards :love: dat zijn echt helden dingen. Beste pil ooit gemaakt. Als het 3e batch is tenminste. Dan zijn ze 200-212mg ongeveer. Eerste en 2e batch zit rond de 150. Zacht gedrukt dus komen zeer hard op ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
Squirrie wrote:

yup :) ben trots op mezelf. Helemaal de laatste 3 uur makkelijk nuchter volgehouden ^^
En die uren daarvoor? :P
M
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Chukkels compleet nuchter was bij Euphoria :whistle:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
MovingMadness wrote:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Chukkels compleet nuchter was bij Euphoria :whistle:
Ik hoorde iets van 2-cb, 4fmp en methodone? :P Dat laatste werkte alleen niet xd
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Oké, aankomende zaterdag XXlerator Fusion!

Wie aanwezig? Wie aanwazig? :woot:

ZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININ :drool:
M
modernization wrote:
MovingMadness wrote:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Chukkels compleet nuchter was bij Euphoria :whistle:
Ik hoorde iets van 2-cb, 4fmp en methodone? :P Dat laatste werkte alleen niet xd
Chukkels had een klein blundertje gemaakt :loving:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Oxygene wrote:Oké, aankomende zaterdag XXlerator Fusion!

Wie aanwezig? Wie aanwazig? :woot:

ZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININZININ :drool:
Aanwezig :thumbup:
Donateur
last seen Sep 2014
Zit nu aan het bier :$ :clap: veel beter dan al die ander kut drugs waar chemische bende is in verwerkt
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
roberttt wrote:Maar over schade van mdma.. ik ben een levend voorbeeld :') merk het behoorlijk de schade die aangericht is .. vooral kwa slaapprobleem , heb al zolang geen goede nacht meer gemaakt :cry:

\
Hoezo krijgt mdma de schuld van je problemen en niet (evt. de combi met) alle andere drugs die je (ook te veel) hebt genuttigd?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Misschien heeft het een andere oorzaak.
Al een dokter bezocht?
Donateur
last seen Sep 2014
Heb et er niet meer over op hardtaxx ;)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Kevin-Raw wrote:
LoekWarmerdam wrote:Drugs :')
http://loekrulez.hyves.nl/?ref=sr :whistle:
Echt een pauper die gozer, gayvriendje van Emre :lol: woont nog vlakbij mij ook :/ Lisse
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Pommer wrote:kwas vannacht redelijk van de kaart :$ hebk normaal eigenlijk nooit maar ze sloegen aardig hard in deze keer. Gelukkig kon ik wel gewoon nog vol gas stampen :D
Maak je maar geen zorgen, je was zeker niet de enigste daar. :lol: Wat lag het vdk gehalte weer lekker hoog zeg. :P

Bij mij ging het lekker nuchter. Was met een groep uit de buurt waar echt iedereen aan de pillen zat, maar heb me toch wel makkelijk aan me voornemen kunnen houden om niet te gaan gebruiken op Euphoria. :)