Nando schreef:
Fucking stoer, dan ben je pas echt een bad boy.
Hoezo ineens stoer?
Iemand gebruikt toch voor zichzelf, niet voor een ander.. Als een ander hem daardoor stoer gaat vinden tja, moet die ander zelf weten! Iemand gebruikt niet om status te krijgen of zich stoer te gaan voelen, maar om zich lekker te voelen op een feestje... niet meer niet minder..
En zo nog, de een wilt veel gebruiken, de ander minder! Iemand die op een feestje 2 bier drinkt is die dan een mietje en iemand die 20 bier drinkt stoer? Nee.. Ze drinken zoveel omdat ze dat zelf willen en zich er zelf lekker bij voelen (miss dag erop minder).. Zo is het ook met x, zo is het ook met pep, zo is het met coke keta noem alles op!
Je doet het voor jezelf, niet voor een ander
Dus beetje domme opmerking van je nando

Als iemand zegt: "Ik ga altijd door tot ik bijna KO ga, omdat ik het kan." Is dat imo stoere praat. Slaat nergens op en waarom zou je sowieso zo ver gaan? Het word er niet leuker door hoor. En je zegt: "Je gebruikt voor jezelf, niet voor een ander". Maar zoveel gebruiken heeft niet eens nut, dus dan doe je het imo niet voor jezelf, maar meer om te bewijzen hoeveel je wel niet op kan. Vandaar mijn reactie.