wesskeej wrote:
Ik ga altijd zo ver dat ik tegen het randje aan lig van nokkieWie was er btw nog meer wakker vanacht?
Je wordt er ander niet lelijker op
wesskeej wrote:
Ik ga altijd zo ver dat ik tegen het randje aan lig van nokkieWie was er btw nog meer wakker vanacht?
Kan ik allemaal niet naartoe vanwege studiedrukte + geld!wesskeej wrote:
Intents wordt me eerst volgende aangezien ik deze maand nog een boete moet afbetalen daarna komen harmony of hardcore 7th sunday defqon
dawasiknie wrote:Waarom?wesskeej wrote:Ik ga altijd zo ver dat ik tegen het randje aan lig van nokkieWie was er btw nog meer wakker vanacht?

Hoezo ineens stoer? :')Nando wrote:Fucking stoer, dan ben je pas echt een bad boy.
Jij mag best vaak dan, 2 weken geleden ook al toch?Pommer wrote:Morgennacht (of eigenlijk deze nacht) mogen we weerneem 1,5 eekhoorn mee naar euphoria, nu moet ik geen halve in de wc laten vallen
Ach in het begin kan het wel wat vaker, omdat je serotonine toch nog vol genoeg zit. Zolang je over een tijdje maar die 4 weken aanhoudt. En meestal lukt dat dan ook wel93Wesley93 wrote:Jij mag best vaak dan, 2 weken geleden ook al.Pommer wrote:Morgennacht (of eigenlijk deze nacht) mogen we weerneem 1,5 eekhoorn mee naar euphoria, nu moet ik geen halve in de wc laten vallen
Vanavond ga ik zelf lekker nuchter. Een maat van me die bij Loudness zijn eerste keer meemaakte, wilt per se vanavond weer, ook al vertel ik hem dat hij beter nog wat langere tijd er tussen kan laten zitten. Ik laat hem lekker, hij komt ze eigen snel genoeg tegen.
NeeChukkels wrote:Dat wordt dan strike 4

Hij is ontwaakt uit z'n comaOlijfboompje wrote:Stoere boys
Wat zit erinChukkels wrote:Sealtje gemaakt voor vanavond, dat ding weegt gewoon meer dan 5 gram!![]()
![]()
WeedMovingMadness wrote:Wat zit erinChukkels wrote:Sealtje gemaakt voor vanavond, dat ding weegt gewoon meer dan 5 gram!![]()
![]()
4-FA, M1, M & XMovingMadness wrote:Wat zit erinChukkels wrote:Sealtje gemaakt voor vanavond, dat ding weegt gewoon meer dan 5 gram!![]()
![]()
Jah dit wordt me 3e keer in 5 weken93Wesley93 wrote:Jij mag best vaak dan, 2 weken geleden ook al toch?Pommer wrote:Morgennacht (of eigenlijk deze nacht) mogen we weerneem 1,5 eekhoorn mee naar euphoria, nu moet ik geen halve in de wc laten vallen
Vanavond ga ik zelf lekker nuchter. Een maat van me die bij Loudness zijn eerste keer meemaakte, wilt per se vanavond weer, ook al vertel ik hem dat hij beter nog wat langere tijd er tussen kan laten zitten. Ik laat hem lekker, hij komt ze eigen snel genoeg tegen.
Naah, half nog.. De poll is nog steeds niet bijgewerkt!wesskeej wrote:Hij is ontwaakt uit z'n comaOlijfboompje wrote:Stoere boys
Had hem ook al. Ze twitter etc ook alleswesskeej wrote: