Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 03:32 

altijd he,... 2 bier op,ben ik nog redelijk scherp ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 04:00 

Hardtraxx Veteran

We zitten hier een aardig domme discussie te voeren. Als je 1 slokje bier op hebt, ben je nog nuchter, toch? Mensen beweren dat je dat niet bent omdat je alcohol in je bloed hebt zitten. Maar 1 fucking slokje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 04:02 

Al is het 1 slokje, er zit alcohol in je lichaam. Dit maakt je al niet nuchter meer.. maar meer beschonken in lichte mate
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 04:06 

Hardtraxx Veteran

Godver, je wil dus zeggen dat 2 vage gasten het beter weten dan mij? >.<

:<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 04:18 

helaas wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 05:05 

Godver ligt nu iedereen al te maffen :( niemand die met mij wil buurten op msn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:12 

Ja waar zijn al die gasten!!!!!!!!!!!!!!
lekekr wouzzzzzzzze :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:14 

Woow heb gewoon 2 uur aan een stuk zitten leren voor me autotheorie voor maandag als ik nu niet slaag dan weet ik het ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:20 

wesskeej schreef:
Woow heb gewoon 2 uur aan een stuk zitten leren voor me autotheorie voor maandag als ik nu niet slaag dan weet ik het ook niet.

Geplaatst op 07-05-2011, 06:14
best goed tijdstip om je auto theorie te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:20 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

heb je dat nu net gedaan? ga slapen man haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:21 

pecola-tje schreef:
wesskeej schreef:

Zal vandaag niet meer gaan ben ik bang :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:24 

wesskeej schreef:
pecola-tje schreef:
wesskeej schreef:

Zal vandaag niet meer gaan ben ik bang :cry:

Komt wel goed schatje :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:44 

Ach zal vanavond toch wel weer slapen hoop ik :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:46 

Vast wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 07:07 

Nah toch niet blijf nog nachtje wakker daar heb ik wel zin in :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 09:13 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Als ik sommige verhalen lees, dan denk ik ook bij mezelf: Wat doe je jezelf toch aan?

Heb zelf nog nooit een andere vorm van drugs gehad dan alcohol, wiet en hasj.
Weet er dus vrij weinig van.
Maar na het zien van een vriend van mij die helemaal van de wereld was met koninginnedag, denk ik er nog niet over na om te beginnen met pilletjes e.d.
Ook schrok ik erg bij het zien van een paar gasten van Hardtraxx bij Loudness :huh:

Wat ervaar je op dat moment dat je zo erg van de wereld kan zijn?

Is gewoon vaak onverstandig gebruik dat je jammer genoeg op Hardtraxx ook ziet voorbij komen, dit geldt trouwens even zeer voor sommige hardtraxxers die ik ken die geen 'hard' drugs gebruiken maar zich op feesten helemaal lam zuipen dat je nog niet eens een gesprek meer met ze kunt voeren.... Dat is maar net hetzelfde, het hangt ervan af hoe je ermee omgaat. Zijn ook genoeg hardtraxxers wat wel regelmatig gebruiken maar met verstand! Je moet niet iedere drugs (wiet, hasj, alcohol, xtc, ...) gebruiker over dezelfde kam scheren als de misbruikers.

Trouwens ben het wel met je eens dat ik steeds vaker verschiet van hoe sommige er soms bijlopen op feesten :P Zo wil ik niet gezien worden op een feestje haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:18 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:

nog steeds wakker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:24 

Squirrie schreef:
wesskeej schreef:

Jup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:32 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Squirrie schreef:
wesskeej schreef:

Jup ^^

Hehe doe je goed! :D

Dat wordt dus een 10+ voor je autotheorie! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:37 

Donateur

Chukkels schreef:
Het is eigenlijk niet te vergelijken met iets. Het is het meest goddelijke gevoel wat je ooit hebt ervaren. Sowieso het beste wat in je leven is overkomen. Daarom is het ook oppassen, want je wilt dat gevoel niet kwijt door te vaak te gebruiken.

Dat eerste dus. Maar ondanks dat het gevoel zo goddelijk is, heb ik nooit de behoefte om binnen hele korte afstanden te gaan gebruiken. Het begint pas na een maandje weer echt te kriebelen. En dan is het eigenlijk ook niet echt meer schadelijk, als je een beetje op de hoeveelheden let.

En ja dat je er een beetje raar uit komt te zien is nou eenmaal niet anders. Het kan aan mij liggen maar de laatste feesten zie ik steeds minder totaal verlepte gezichten. Mensen zijn verstandiger geworden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:40 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Het is eigenlijk niet te vergelijken met iets. Het is het meest goddelijke gevoel wat je ooit hebt ervaren. Sowieso het beste wat in je leven is overkomen. Daarom is het ook oppassen, want je wilt dat gevoel niet kwijt door te vaak te gebruiken.

Dat eerste dus. Maar ondanks dat het gevoel zo goddelijk is, heb ik nooit de behoefte om binnen hele korte afstanden te gaan gebruiken. Het begint pas na een maandje weer echt te kriebelen. En dan is het eigenlijk ook niet echt meer schadelijk, als je een beetje op de hoeveelheden let.

En ja dat je er een beetje raar uit komt te zien is nou eenmaal niet anders. Het kan aan mij liggen maar de laatste feesten zie ik steeds minder totaal verlepte gezichten. Mensen zijn verstandiger geworden? :)

Hmm moeten we toch keer samen gaan feesten! xd

Nee geouwehoer ;) Ik gebruik op het feest zelf altijd wel veel, maar niet elke week-2 weken.. Dat komt omdat ik niet zoveel geld heb om naar elk feest te gaan, miss dus maar goed ook want anders had ik toch wel gebruikt :)

Maar toch vind ik het dat harddrugs zo snel wordt veroordeeld door mensen, komt gelijk zo'n stempel op! Er zijn genoeg mensen met alcoholproblemen die verslaafd zijn, zware hersenschade oplopen, en slaapproblemen hebben nog erger dan robert! En iemand die bezopen en half coma op de vloer ligt wordt gezien als "Kijk dit lachen *klik foto*". Maar dat is zowat bijna sociaal geaccepteerd, iemand die kaakschaatst niet.. Maar beiden slecht!

Dus tja.. alles wat je gebruikt, van alcohol tot xtc --> gewoon verstand erbij houden en doe verder je eigen ding op een feestje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:31 

Squirrie schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Hmm moeten we toch keer samen gaan feesten! xd

Nee geouwehoer ;) Ik gebruik op het feest zelf altijd wel veel, maar niet elke week-2 weken.. Dat komt omdat ik niet zoveel geld heb om naar elk feest te gaan, miss dus maar goed ook want anders had ik toch wel gebruikt :)

Maar toch vind ik het dat harddrugs zo snel wordt veroordeeld door mensen, komt gelijk zo'n stempel op! Er zijn genoeg mensen met alcoholproblemen die verslaafd zijn, zware hersenschade oplopen, en slaapproblemen hebben nog erger dan robert! En iemand die bezopen en half coma op de vloer ligt wordt gezien als "Kijk dit lachen *klik foto*". Maar dat is zowat bijna sociaal geaccepteerd, iemand die kaakschaatst niet.. Maar beiden slecht!

Dus tja.. alles wat je gebruikt, van alcohol tot xtc --> gewoon verstand erbij houden en doe verder je eigen ding op een feestje ;)

Ik ga altijd zo ver dat ik tegen het randje aan lig van nokkie :lol: Wie was er btw nog meer wakker vanacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:37 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:

Ik ga altijd zo ver dat ik tegen het randje aan lig van nokkie :lol: Wie was er btw nog meer wakker vanacht?

:worship:

Welke feestjes ga je binnenkort nog af? :P Ik doe mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:43 

Squirrie schreef:
wesskeej schreef:

:worship:

Welke feestjes ga je binnenkort nog af? :P Ik doe mee :whistle:

Intents wordt me eerst volgende aangezien ik deze maand nog een boete moet afbetalen daarna komen harmony of hardcore 7th sunday defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:43 

Donateur

wesskeej schreef:

Waarom?
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic