dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Het is eigenlijk niet te vergelijken met iets. Het is het meest goddelijke gevoel wat je ooit hebt ervaren. Sowieso het beste wat in je leven is overkomen. Daarom is het ook oppassen, want je wilt dat gevoel niet kwijt door te vaak te gebruiken.
Dat eerste dus. Maar ondanks dat het gevoel zo goddelijk is, heb ik nooit de behoefte om binnen hele korte afstanden te gaan gebruiken. Het begint pas na een maandje weer echt te kriebelen. En dan is het eigenlijk ook niet echt meer schadelijk, als je een beetje op de hoeveelheden let.
En ja dat je er een beetje raar uit komt te zien is nou eenmaal niet anders. Het kan aan mij liggen maar de laatste feesten zie ik steeds minder totaal verlepte gezichten. Mensen zijn verstandiger geworden?

Hmm moeten we toch keer samen gaan feesten!
Nee geouwehoer

Ik gebruik op het feest zelf altijd wel veel, maar niet elke week-2 weken.. Dat komt omdat ik niet zoveel geld heb om naar elk feest te gaan, miss dus maar goed ook want anders had ik toch wel gebruikt
Maar toch vind ik het dat harddrugs zo snel wordt veroordeeld door mensen, komt gelijk zo'n stempel op! Er zijn genoeg mensen met alcoholproblemen die verslaafd zijn, zware hersenschade oplopen, en slaapproblemen hebben nog erger dan robert! En iemand die bezopen en half coma op de vloer ligt wordt gezien als "Kijk dit lachen *klik foto*". Maar dat is zowat bijna sociaal geaccepteerd, iemand die kaakschaatst niet.. Maar beiden slecht!
Dus tja.. alles wat je gebruikt, van alcohol tot xtc --> gewoon verstand erbij houden en doe verder je eigen ding op een feestje