Inno schreef:
robkuh1990 schreef:
who the fack was die spacerd met dat hoedje op?
Chukkels gok ik

Wat daar allemaal mee gebeurd is dit weekend...

Denk in z'n lichaam deze week de derde wereldoorlog uitbreekt

Kom op, zo gek heb ik me niet gedragen dit weekend. Vrijdag was extreem ja, maar op zich moet zoiets 1x per half jaar wel kunnen vind ik, hoewel het natuurlijk onverstandig is. Ik had zaterdag echt last van die dag, maar verder geen nadelige nawerkingen ondervonden.
Zaterdag heb ik me enorm ingehouden en maar een heel klein beetje pep gehad. Zondag heb ik ook niks gedaan op 30 tot 40mg 2c-b nasaal na. Geen serotonine-vretende dingen verder. Ik heb ook totaal nergens last van en ik ben gewoon fit vandaag op de spierpijn na. Geen enkele last of aanwijzing dat ik eventueel een dip ga krijgen, waar ik die wel had verwacht vanwege de vrijdag.
Sinds vrijdagochtend 7 uur heb ik 3 uurtjes slaap gehad tot vannacht 12 uur. Vannacht lekker 9 uurtjes gepit en ik voel me gewoon fit. Ik neem aan dat het door alle vitaminen en al komt, want per dag drink ik minimaal 2 flessen aan fruitdrank leeg, eet genoeg fruit (mandarijnen en bananen) en slik Vitamine C + E. 5-HTP heb ik gisteren pas voor het eerst genomen (50mg) en verder geen vette dingen of frisdrank.
Nogmaals, het verbaasd me enorm dat ik geen nadelige dingen voel van zaterdag, op de spierpijn na, maar dat komt door het los gaan en niet door de drugs. Trouwens, volgens de foto's van Loudness zie ik er echt nog wel redelijk uit hoor. Ik heb ze erger gehad