Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijf
dacht dat chukkels het getypt had ... 
Last edited by roberttt on 26 Apr 2011 14:46, edited 1 time in total.
En dat geloofde die?roberttt wrote:Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijfdacht dat chukkels het getypt had ...
![]()
Trouwens net bij dokter geweest..viel gelukkig mee maar dat kwam omdat ik zei dat ik geen drugs gebruik ...
Oke..naja, we bespreken de rest wel over whatsapp ofzo.roberttt wrote:Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijfdacht dat chukkels het getypt had ...
![]()
Trouwens net bij dokter geweest..viel gelukkig mee maar dat kwam omdat ik zei dat ik geen drugs gebruik ...
Ik voel me echt zooo levenloos vandaag, zat in de metro, kon alleen voor me uit staren en zat me overal aan te ergeren. Terwijl ik zondag en maandag ook al niet te genieten was.dawasiknie wrote:Ik voel een dinsdagdip aankomen![]()
Sowieso de laatste keren vaker last van dipjes... niet chill.
Mjaa echt heerlijk was het jaPommer wrote:haha modernization jij kwam ergens aan het begin ook naar me toe: "Wow, ik ben echt fucking blij, echt geweldig spul ditetc. etc." fucking big smile ook
Ai, das echt kloten manroberttt wrote:Heb ook een hele erge dip die denk ik nog wel een tijdje aanhoud.. Vandaag al redelijk vaak uit de tijd gegaan ...
:')
+9573993dawasiknie wrote:als dit alles was, is het alsnog verdomde weinig als ik het afzet tegen het plezier dat ik dit weekend had
1 t/m 10 augustus alleen thuis, iemand zin om feestje te bouwen ?Olijfboompje wrote:Van normale hoeveelheden pep krijg je geen enorme doppen.
robkuh1990 wrote:1 t/m 10 augustus alleen thuis, iemand zin om feestje te bouwen ?Olijfboompje wrote:Van normale hoeveelheden pep krijg je geen enorme doppen.
Chukkels wrote:Robert doet alles voor een drugsfeestje
Haha, ik ga niks zelf regele aan stuff, heb geen connectiesChukkels wrote:Robert doet alles voor een drugsfeestje
Doe je goed.. ik zit mezelf op te vreten en te balen van elke verplichting die ik vandaag hebChukkels wrote:Ik ben gewoon echt topfit. Zelfs geen vermoeidheid! 2 bakjes koffie en straks lekker naar school. Ik kijk gewoon uit naar school haha!
Geile boy.Inno wrote:Ik heb alleen giggantisch slaaptekort, smerig trillende handen er door en soms word ik duizelig en gaat 't me wat draaien.
Minstens 600mg speed op dit weekend waarvan zo'n 400-450 in bommetje, daar heb ik bijster weinig van gevoeld. Toen ik nog 2 kleine puntjes bijpakte ging ik weer als een trein
Had alleen ook sint Janskruid al de hele week gebruikt... Dat heeft denk ik een behoorlijke wisselwerking gegeven met de speed... Ik had tot maandagmiddag grote pupillen en van die hitte/zweetaanvallen... Heb ook maar 4 uren geslapen in totaal tot gisteravond 11 uur. Nou waren er ook nog andere redenen waarom ik niet sliep (hitte, gezelligheid, meisje), maar toch was 't vandaag wel wat eng. Mijn handen vlogen echt heen en weer alsof ik parkinson had ofzo
Sint Janskruid even de kast in tot ik zeker weet dat ik hersteld ben en voorlopig geen drugs meer voor mij...
Haha, hoort hem goan, hij heeft er zin inrobkuh1990 wrote:1 t/m 10 augustus alleen thuis, iemand zin om feestje te bouwen ?Olijfboompje wrote:Van normale hoeveelheden pep krijg je geen enorme doppen.
Olijfboompje wrote:Haha, hoort hem goan, hij heeft er zin inrobkuh1990 wrote:1 t/m 10 augustus alleen thuis, iemand zin om feestje te bouwen ?Olijfboompje wrote:Van normale hoeveelheden pep krijg je geen enorme doppen.