Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 hour ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijf xd dacht dat chukkels het getypt had ... :lol:
Last edited by roberttt on 26 Apr 2011 14:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijf xd dacht dat chukkels het getypt had ... :lol:
Trouwens net bij dokter geweest.. :/ viel gelukkig mee maar dat kwam omdat ik zei dat ik geen drugs gebruik ...
En dat geloofde die? :huh:
Donateur
last seen Sep 2014
Uhhm ja waarom niet ?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
roberttt wrote:Oeps ik ben ben er niet bij sorry olijf xd dacht dat chukkels het getypt had ... :lol:
Trouwens net bij dokter geweest.. :/ viel gelukkig mee maar dat kwam omdat ik zei dat ik geen drugs gebruik ...
Oke..naja, we bespreken de rest wel over whatsapp ofzo.
Denk niet dat het chill is om hier van alles neer te plempen over je privé etc.
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
dawasiknie wrote:Ik voel een dinsdagdip aankomen :(
Sowieso de laatste keren vaker last van dipjes... niet chill.
Ik voel me echt zooo levenloos vandaag, zat in de metro, kon alleen voor me uit staren en zat me overal aan te ergeren. Terwijl ik zondag en maandag ook al niet te genieten was.
Pep, je bent een beste kerel op een feest, maar ik haat je erbuiten :surrender:

Volgende x maar eekhoorntje proberen, dan heb ik ook een veel mindere dip en kan ik slapen. :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
haha modernization jij kwam ergens aan het begin ook naar me toe: "Wow, ik ben echt fucking blij, echt geweldig spul dit :woot: etc. etc." fucking big smile ook :D
Donateur
last seen Sep 2014
Heb ook een hele erge dip die denk ik nog wel een tijdje aanhoud.. Vandaag al redelijk vaak uit de tijd gegaan ...
:')
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Pommer wrote:haha modernization jij kwam ergens aan het begin ook naar me toe: "Wow, ik ben echt fucking blij, echt geweldig spul dit :woot: etc. etc." fucking big smile ook :D
Mjaa echt heerlijk was het ja :P Die grijs ging ook van oor tot oor xd Heel het feest er wel plezier van gehad.
Constant die kippenvel als je losgaat, de tintelingen door heel je lichaam, trillende benen en een euforisch gevoel :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Heb ook een hele erge dip die denk ik nog wel een tijdje aanhoud.. Vandaag al redelijk vaak uit de tijd gegaan ...
:')
Ai, das echt kloten man :(
Ik heb gelukkig nergens last van. Mag hopen dat dat zo blijft!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dip is verdwenen, moest gewoon ff wat leuke dingen doen om het te laten verdwijnen. Ben nou weer redelijk normaal, als dit alles was, is het alsnog verdomde weinig als ik het afzet tegen het plezier dat ik dit weekend had :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:als dit alles was, is het alsnog verdomde weinig als ik het afzet tegen het plezier dat ik dit weekend had :)
+9573993

Ben ook superblij dat ik nergens last van heb. De gezonde levensstijl begint eingelijk z'n vruchten af te werken, zo het schijnt :cool:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Ik heb alleen giggantisch slaaptekort, smerig trillende handen er door en soms word ik duizelig en gaat 't me wat draaien.

Minstens 600mg speed op dit weekend waarvan zo'n 400-450 in bommetje, daar heb ik bijster weinig van gevoeld. Toen ik nog 2 kleine puntjes bijpakte ging ik weer als een trein :)

Had alleen ook sint Janskruid al de hele week gebruikt... Dat heeft denk ik een behoorlijke wisselwerking gegeven met de speed... Ik had tot maandagmiddag grote pupillen en van die hitte/zweetaanvallen... Heb ook maar 4 uren geslapen in totaal tot gisteravond 11 uur. Nou waren er ook nog andere redenen waarom ik niet sliep (hitte, gezelligheid, meisje), maar toch was 't vandaag wel wat eng. Mijn handen vlogen echt heen en weer alsof ik parkinson had ofzo :/

Sint Janskruid even de kast in tot ik zeker weet dat ik hersteld ben en voorlopig geen drugs meer voor mij... :)
C
Olijfboompje wrote:Van normale hoeveelheden pep krijg je geen enorme doppen.
1 t/m 10 augustus alleen thuis, iemand zin om feestje te bouwen ?
Donateur
last seen Sep 2014
robkuh1990 wrote:
^^ ^^
C
Of jij uit Fryslan naar Valkenswaard komt xD
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Robert doet alles voor een drugsfeestje :lol:
M
Chukkels wrote:Robert doet alles voor een drugsfeestje :lol:
:clap:
C
Chukkels wrote:Robert doet alles voor een drugsfeestje :lol:
Haha, ik ga niks zelf regele aan stuff, heb geen connecties
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik ben gewoon echt topfit. Zelfs geen vermoeidheid! 2 bakjes koffie en straks lekker naar school. Ik kijk gewoon uit naar school haha! :yay:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Ik ben gewoon echt topfit. Zelfs geen vermoeidheid! 2 bakjes koffie en straks lekker naar school. Ik kijk gewoon uit naar school haha! :yay:
Doe je goed.. ik zit mezelf op te vreten en te balen van elke verplichting die ik vandaag heb :(

Kom ik ook wel weer doorheen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Inno wrote:Ik heb alleen giggantisch slaaptekort, smerig trillende handen er door en soms word ik duizelig en gaat 't me wat draaien.

Minstens 600mg speed op dit weekend waarvan zo'n 400-450 in bommetje, daar heb ik bijster weinig van gevoeld. Toen ik nog 2 kleine puntjes bijpakte ging ik weer als een trein :)

Had alleen ook sint Janskruid al de hele week gebruikt... Dat heeft denk ik een behoorlijke wisselwerking gegeven met de speed... Ik had tot maandagmiddag grote pupillen en van die hitte/zweetaanvallen... Heb ook maar 4 uren geslapen in totaal tot gisteravond 11 uur. Nou waren er ook nog andere redenen waarom ik niet sliep (hitte, gezelligheid, meisje), maar toch was 't vandaag wel wat eng. Mijn handen vlogen echt heen en weer alsof ik parkinson had ofzo :/

Sint Janskruid even de kast in tot ik zeker weet dat ik hersteld ben en voorlopig geen drugs meer voor mij... :)
Geile boy. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
robkuh1990 wrote:
Haha, hoort hem goan, hij heeft er zin in :D
C
Olijfboompje wrote:
robkuh1990 wrote:
Haha, hoort hem goan, hij heeft er zin in :D

Keihard en keiveel... de jonathan reis van Valkenswaard!
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Maar dat is nog heel ver weg! Stuur je ouders eens eerder weg :lol:
C
Heb geen geld meer Haha