Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Ja indd, alhoewel.. ik weet nog wel dat we samen naar achteren liepen maar daar ineens dat podium begon, en dat zag ik niet:P Dus kwam vollop met mn poot tegen dat blok aan xd

Zo iets staat me nog ergens vaag bij ja. :P Maar vanachter voor die tribunes was wel de chillste plek waar ik gestaan heb, genoeg ruimte, leuke mensen en goed geluid. Heb daar ook wel lang gestaan gelukkig.

En ik moet echt eens afleren om me vrienden te zoeken, echt om wanhopig van te worden soms je komt echt iedereen elke keer tegen behalve hun. Kost me altijd heel wat tijd op zo een feest al dat rondlopen, doodzonde achteraf. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:20 

Zoo ik ga ook maar eens slapen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:30 

Donateur

mrazura schreef:
roberttt schreef:
ik durfde niks mee naar binnen te nemen, dus maakte al me pep op voor dat ik naar binnen ging +1gram >.<

Jij zat wel beetje in een dip rond 4 uur of niet? Tenminste zo leek het beetje

Was kots misselijk door de redbull, veel maagzuur kon niets meer :') 2 uren lang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

die vriendin van lange frans is ook maar n schaap..
'Jaaa ik heb weleens het verkeerde glas champagne gepakt op een feestje, bleek MDMA in te zitten.
dat was niet zogoed afgelopen, op het eind van de avond lag ik mezelf onder te plassen en te stuiptrekken in de badkamer,ambulance gebeld enzo..'
Nicolette: 'en dat proefde je dan ook niet ofzo..?'
'Nee, heb er helemaal niks van gemerkt'

juist.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 09:28 

Hardtraxx Veteran

Als het al MDMA was, dan vraag ik me af hoeveel mg er in d'r drinken is gegooid. Lijkt mij bijna onmogelijk dat je schuimbekkend jezelf onder pist door MDMA. Altijd irritant van die mensen die maar wat roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:10 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
ik durfde niks mee naar binnen te nemen, dus maakte al me pep op voor dat ik naar binnen ging +1gram >.<

Nou ik stond netjes in de rij met 1g pep, 210mg 4fmp en 5 triforces terwijl de brave hond netjes langs me door kwam gesnuffeld, hij sloeg alleen aan op mensen die weed hadden gerookt (Stond met een groep van 40man van een busreis waaruit er 2 waren uitgepikt, vandaar dat ik het weet -> de helft van die groep had pillen op zak). Zelf had ik niet eens schrik van die hond :D Voelde me gewoon lekker relaxed eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

Ik kneep hem wel ff toen hij opeens achter me stond, daarna kon ik me eigen best wel beheersen met rustig blijven. Was eerste keer dat ik zo iets meemaakte. :P Klopt wel dat hij op wietgeur af ging, een Franse gast achter mij was er ook uitgehaald, toen zag ik hem later binnen en vroeg ik hoe het afgelopen was, hij zei dat hij alleen een beetje wiet bij had en daarna toch door mocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:11 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
die vriendin van lange frans is ook maar n schaap..
'Jaaa ik heb weleens het verkeerde glas champagne gepakt op een feestje, bleek MDMA in te zitten.
dat was niet zogoed afgelopen, op het eind van de avond lag ik mezelf onder te plassen en te stuiptrekken in de badkamer,ambulance gebeld enzo..'
Nicolette: 'en dat proefde je dan ook niet ofzo..?'
'Nee, heb er helemaal niks van gemerkt'

juist.. :huh:

Ja ik zag het ook, mdma niet proeven :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:35 

Donateur

Zo zo het weekend overleefd nu de komende weken nog.. Zal wel een beste dip vanaf komen. Want heb niet echt rustig aan gedaan :lol: eigenlijk teveel van het goede :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

wat een weekend! Gelukkig geen maandagdip haha. Waarschijnlijk is het uitstel van executie want de hoeveelheden die dit weekend zijn genuttigd zijn niet voor reden vatbaar. Hoewel het zaterdag perfect ging op maar 300mg pep. Dat was echt een wonder want ik had totaal geen zin in het feest, maar uiteindelijk werd het mijn beste indoor feest sinds XQ Holland. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Over de poll: nooit last van een alcohol-kater eigenlijk, wel dat ik gaar ben en heel soms misselijk geweest de dag erna. Over een drugskater kan ik niks zeggen want ik gebruik geen drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:57 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:
Over de poll: nooit last van een alcohol-kater eigenlijk, wel dat ik gaar ben en heel soms misselijk geweest de dag erna. Over een drugskater kan ik niks zeggen want ik gebruik geen drugs.

Alcohol is een harddrug, vandaar de poll...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Oké, noem het wat je wil :P "Buiten Alcohol gebruik ik geen drugs." Zo goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:08 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:
Oké, noem het wat je wil :P "Buiten Alcohol gebruik ik geen drugs." Zo goed?

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:20 

Mensen die drugs gebruiken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Ik gebruik het niet. Ik neem het tot me toe :D

Hopelijk komt de olijf binnenkort uit z'n boom, want we hebben een nieuwe poll nodig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:24 

wesskeej schreef:
Honden die drugs gebruiken :')

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:43 

:lol:
owja chris ga je nog wat drukzzz pakken @ beat the bridge of aan de bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Ik gebruik het niet. Ik neem het tot me toe :D

Hopelijk komt de olijf binnenkort uit z'n boom, want we hebben een nieuwe poll nodig :yay:

Haha, ik ben echt een wrak.
Ik ga nu slapen.
Morgen komt hij er of iets dergelijks!

Bij deze een leuk filmpje van Loudness met enkele HT'ers erop :thumbsup: :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:17 

Hahaha, die gek met dat power ranger masker geniaal.. daarna die kop van Daniël :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:02 

Hardtraxx Veteran

Auw mijn mond! Inmiddels zijn alle verdovende middelen uitgewerkt en begint het te hangen, te lossen en te steken. Koffie gaat er moeilijk in. Ook de spierpijn is niet te harden, overal pijn, mijn spieren hebben nu echt rust nodig.

Geestelijk gaat het overigens boven verwachting goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:17 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Was van chukkels, 70% zei ie... Dus wel goed spul

Ik had volgens mij dezelfde speed.

Het leek wel of m'n bommetjes nooit hebben gewerkt. Heb echter wel nog tot 36 uur na 't feest grote pupillen gehad en zo'n vaag gevoel in m'n lul als ik moest pissen. Alsof niet alles er uit is :P Echt apart. Heb dat nog steeds een beetje :/ Maar dat kan ook komen omdat ik van zaterdag-maandag 4 uren heb geslapen totaal en vannacht 9,5 ofzo.

Had gelukkig ook wat nasaal genomen voor we weggingen en nog 2 puntjes om kwart voor 2... Die hebben de avond voor me gered eigenlijk :P Was echt moe van 12-2, had een soort van aanraakvrees als mensen tegen me aankwamen (schrikreacties, ergernissen, geen fijn gevoel)... Dat is meestal bij extreme vermoeidheid en het was ook meteen weg nadat ik die 2 puntjes had gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:44 

Hardtraxxer

Zo mensen, afgelopen weekend weer helemaal laten gaan..

Was gelimiteerd op 2 eekhoorns (2e batch).

Had ik er 1 op, wil ik een halve bijpakken van mn 2e. Ik bijt af en leg op m'n tong. Vraag ik vervolgens om flesje water van een kleine japanner die naast me stond, want me eigen flesje was door een van me vrienden meegenomen om bij te vullen.. Laat ik halve uit mn mond donderen omdat ik moest bukken want die japper was erg klein :/ Dat was wel even een baalmomentje.. Gelukkig was de helft die over was iets groter :) Die maar gepakt en later ook nog een blauwe AH'tje kunnen vinden, had die nog nooit op dus daar nog halfje van gepakt en de rest maar bewaard.. achteraf een zeer goede keuze want ik stond thuis weer eens voor dichte deur. Dat wil dus zeggen dat ik mijn vader moest bellen om de achterdeur open te doen.. :x

Verder hele avond superlekker gegaan, super vermaakt op Zatox vs. The R3bels, Deepack.. Lekker gechilled op de bankjes met wat leuke meiden!! Kortom, helemaal top, wederom met dank aan de drukkers van de eekhoorns, wat is het toch kwaliteit mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
KSwoosh schreef:
Was van chukkels, 70% zei ie... Dus wel goed spul

Ik had volgens mij dezelfde speed.

Het leek wel of m'n bommetjes nooit hebben gewerkt. Heb echter wel nog tot 36 uur na 't feest grote pupillen gehad en zo'n vaag gevoel in m'n lul als ik moest pissen. Alsof niet alles er uit is :P Echt apart. Heb dat nog steeds een beetje :/ Maar dat kan ook komen omdat ik van zaterdag-maandag 4 uren heb geslapen totaal en vannacht 9,5 ofzo.

Had gelukkig ook wat nasaal genomen voor we weggingen en nog 2 puntjes om kwart voor 2... Die hebben de avond voor me gered eigenlijk :P Was echt moe van 12-2, had een soort van aanraakvrees als mensen tegen me aankwamen (schrikreacties, ergernissen, geen fijn gevoel)... Dat is meestal bij extreme vermoeidheid en het was ook meteen weg nadat ik die 2 puntjes had gepakt.

Ik heb ook altijd hetzelfde gevoel met droppen. Welke pep dan ook, het voelt gewoon heel anders. Misschien omdat de rush dan veel minder hard is als met snuiven? Met snuiven voel ik het altijd meteen. Pep is trouwens rond de 70% inderdaad. Was namelijk hetzelfde als die van Daniël. En die andere die ik nog gedroogd had, was ongeveer hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:09 

who the fack was die spacerd met dat hoedje op?
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic