Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 17:24 

Allemaal heel veel spaceplezier vanavond, helaas kan ik er niet bij zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 10:26 

Zo ben ook thuis van black nu iets te vinden zoeken wat wel smaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:25 

Hardtraxxer

Whoppa, gister op Loudness voor het eerst pep geprobeerd. Hoorde dat er honden waren en er veel mensen werden uitgeplukt, dus 1 capsule bij de metro erin gegooid (iets van 350mg xd )

Half uurtje later begon ik kippenvel te krijgen, dikke grijns, beetje trillen, gespannen kaken en oneindig veel energie. Echt heeeeerlijk! Wat een top spul is dat zeg. Het komt ook met vlagen terug, dus ene moment sta je te zweten als een gek, dan heb je het koud en heb je kippenvel. Ik heb genoten.

Rond half 3uur nog wat bijgepakt, alleen wilde niet snuiven en had voor de rest niks mee genomen, dus had beetje door me drinken gedaan. DAT doe ik dus NOOIT meer, zoals jullie al zeiden, het is het meest gore wat je kan voorstellen. Helaas viel het niet goed op de maag, dus nog 45min stil gestaan met buikpijn/misselijkheid.
Daarna schijt gehad eraan, en gwn volgas doorgegaan.

half9 me bedje in gegaan, 15uur eruit, en geen seconde geslapen. Jezus wat is het dan kut spul xd Slaap is mij echt heilig, dus wel beetje jammer. Heb nu ook nog steeds grote doppen, tintelende vingers en beetje dronken, niet echt stabiel op de benen staand gevoel :P

Conlusie, fantastisch spul, mits je geen last krijgt van buikpijn (capsules gebruiken dus), beter niet kunnen bijpakken, had ik wat meer kans op slapen gehad.
Slapen is echt onmogelijk, super vervelend ook, want je bent moe, je zit toch ook vol energie, en je ligt je tijd te verdoen in bed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:47 

Ik had gister dus voor eerst ook pep gedaan, en 2 bommetjes van 100mb genomen in de trein vantevoren, maar merkte er bijna niks van, behalve dat ik toch best wel energie had, en niet echt moe werd, maar het was geen speciaal gevoel fzo
gelukkig kon ik wel slapen :P van 10 tot 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:48 

KSwoosh schreef:
Ik had gister dus voor eerst ook pep gedaan, en 2 bommetjes van 100mb genomen in de trein vantevoren, maar merkte er bijna niks van, behalve dat ik toch best wel energie had, en niet echt moe werd, maar het was geen speciaal gevoel fzo

Ziek ziek! :P
Kreeg je trouwens geen lekkere tintelingen overal ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:53 

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
Ik had gister dus voor eerst ook pep gedaan, en 2 bommetjes van 100mg genomen in de trein vantevoren, maar merkte er bijna niks van, behalve dat ik toch best wel energie had, en niet echt moe werd, maar het was geen speciaal gevoel fzo

Ziek ziek! :P
Kreeg je trouwens geen lekkere tintelingen overal ofzo?

godver xd ik zei gisteravond ook al 100 gram ipv mg xd gaat lekker :P
maar nee, ik merkte er maar weinig van :/
jammer, maarja, volgende keer meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:55 

Hardtraxxer

Heb op Loudness 500mg pep weggesnoven, gewoon sleutelen. Vind dat overigens veel fijner dan bommetjes, effect is snel te voelen enzo. Weer een geniaal nachtje gehad met pep :love: slaapgebrek is alleen een bitch, dus ga ik nou proberen om heel even te slapen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:01 

Gister een wandeling door het bos gemaakt met truffels op, leek echt jaren te duren maar ik denk dat het eigenlijk maar een kwartier was ofzo. xd Wel echt hilarisch, ik heb echt overal om in een deuk gelegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:02 

Ik heb vanacht helemaal geen drugs op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:23 

Donateur

Dit weekend genoeg gehad...

Op loudness trouwens alleen pep gehad voordat ik na binnen ging, verder niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:45 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Heb je het laten testen? Wie weet was het maar 10% zuiver ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:08 

Deeltjesversneller schreef:
KSwoosh schreef:

Heb je het laten testen? Wie weet was het maar 10% zuiver ofzo.

Was van chukkels, 70% zei ie... Dus wel goed spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:00 

heb echt nooit last van een kater hoe veel ik ook drink :P ben ik wel blij mee want met blowen heb ik altijd tering rode doppen :P
maar drink niet zoveel dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
heb echt nooit last van een kater hoe veel ik ook drink :P ben ik wel blij mee want met blowen heb ik altijd tering rode doppen :P

Wat hebbeb geen kater en van teveel drinken en rooien ogen naar het blowen met elkaar te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:35 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
DarkSymphony schreef:

Wat hebbeb geen kater en van teveel drinken en rooien ogen naar het blowen met elkaar te maken?

haha inderdaad ;)

neem vanavond 3 eekhoorntjes mee naar XXlerator, zijn er mensen te vinden vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Dat hondje kwam wel heel dichtbij gisteren, uit het niets werd op eens een halve meter achter me iemand uit de rij gepikt. Maar uit eindelijk kregen we alles gewoon moeiteloos binnen. Maar goed, dan was ik mijn zakje met 2 q'tjes alsnog kwijt omdat hij uit me boxer gezakt was ofzo, was wel al binnen gebeurd Normaal haal ik het als ik binnen ben meteen uit me boxer en doe het in me broekzak, maar dit keer dacht ik er na een half uur pas aan opeens. Echt een faal. :') Gelukkig had ik me vrienden nog bij me die wel een beetje konden missen, :P toch nog heerlijk hard gegaan eigenlijk, aan 2 halve q'tjes had ik bijna genoeg aan voor de hele nacht. Maar om 5 uur begon ik in mijn coming down te komen en kon ik me vrienden nergens meer vinden en zat ik dus zonder. >.< Heb toen van iemand anders nog een halve roze diamant gekregen, maar die stelde niet veel voor volgens mij..

Laatste uur tijdens Thera toch nog redelijk hard kunnen losgaan, al was het wel ff doorbijten toen ik weer wat nuchter begon te worden. Kan wel spreken van een geslaagde nacht in ieder geval. :D Alleen iets slimmer aanpakken volgende keer mag wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:53 

Hardtraxxer

Heb dat hondje ook zonder moeite gepasseerd :) Hhaah, en wesley, je ging wel kneiterhard op een gegeven moment ofniet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:08 

Donateur

Hondje was echt vervelend bezig. Wij lopen met z'n 5en naar binnen, alle 5 wat op zak, en hij bleef maar achter mij aanlopen en snuffelen. Na een tijdje begon ik toch behoorlijk in paniek te raken maar godzijdank vlak voordat ik bij die ingangs-tent kwam haalde het baasje dat tyfusbeest terug. Nog nooit zo goed weggekomen iig. Had er gelukkig maar 2 mee.

Uiteindelijk anderhalf eekhoorntje geconsumeerd, ben ik van half 2 tot half 7 zoet mee geweest. Ging heerlijk maar had wel hardere avonden, alleen met zo weinig mg had ik ook geen wonderen verwacht (was ook niet de bedoeling). Heb de mildste kater ooit, ben vandaag volop actief geweest ondanks maar 1 uurtje slaap, loop te vreten alsof er niks aan de hand is, heb nauwelijks mn bek kapotgekauwd... chill! Voelde me gisteren ook redelijk helder en zag alles nog behoorlijk scherp, en doordat ik van tevoren heel goed had gegeten heb ik het makkelijk vol kunnen houden tot het einde. De laatste paar keer kreeg ik een uur voor het einde al vervelende spaghetti-benen.

Had hiervoor 6 weken pauze. Nu weer pauze tot Ground Zero of Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:11 

toen wij (ik, roberttt, chukkels, olijfboom, inno, en de hele bups) binnen kwamen was er nergens een hond te bekennen...
wel een darkbeatz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Heb dat hondje ook zonder moeite gepasseerd :) Hhaah, en wesley, je ging wel kneiterhard op een gegeven moment ofniet :lol:

Haha klopt, ik mag niet klagen denk ik. :P

Ook niet gehallucineerd deze keer, gelukkig maar want daar had ik weinig zin in om op Loudness in zo een vage toestand te zijn dat je niet meer fatsoenlijk kunt genieten van het feest omdat je alleen maar rond onzichtbare stoeltjes en tafeltjes gaat lopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:31 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Jamz schreef:

Haha klopt, ik mag niet klagen denk ik. :P

Ook niet gehallucineerd deze keer, gelukkig maar want daar had ik weinig zin in om op Loudness in zo een vage toestand te zijn dat je niet meer fatsoenlijk kunt genieten van het feest omdat je alleen maar rond onzichtbare stoeltjes en tafeltjes gaat lopen. :lol:

Ja indd, alhoewel.. ik weet nog wel dat we samen naar achteren liepen maar daar ineens dat podium begon, en dat zag ik niet:P Dus kwam vollop met mn poot tegen dat blok aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:51 

Bierkoning

Ik heb ook geen hond gezien, maar ik was ook bij de eerste 10 mensen binnen volgens mij :D fouillering stelde trouwens ook niks voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Was iemand die blonde ook nog opgevalle die bezig was met fouileren? Tering wat was zei lekker :drool:
Haha en p-stylez boos dat hij in een andere rij moest gaan staan terwijl hij speciaal bij het blondje ging staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:59 

Donateur

ik durfde niks mee naar binnen te nemen, dus maakte al me pep op voor dat ik naar binnen ging +1gram >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik durfde niks mee naar binnen te nemen, dus maakte al me pep op voor dat ik naar binnen ging +1gram >.<

Jij zat wel beetje in een dip rond 4 uur of niet? Tenminste zo leek het beetje
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic