Whoppa, gister op Loudness voor het eerst pep geprobeerd. Hoorde dat er honden waren en er veel mensen werden uitgeplukt, dus 1 capsule bij de metro erin gegooid (iets van 350mg

)
Half uurtje later begon ik kippenvel te krijgen, dikke grijns, beetje trillen, gespannen kaken en oneindig veel energie. Echt heeeeerlijk! Wat een top spul is dat zeg. Het komt ook met vlagen terug, dus ene moment sta je te zweten als een gek, dan heb je het koud en heb je kippenvel. Ik heb genoten.
Rond half 3uur nog wat bijgepakt, alleen wilde niet snuiven en had voor de rest niks mee genomen, dus had beetje door me drinken gedaan. DAT doe ik dus NOOIT meer, zoals jullie al zeiden, het is het meest gore wat je kan voorstellen. Helaas viel het niet goed op de maag, dus nog 45min stil gestaan met buikpijn/misselijkheid.
Daarna schijt gehad eraan, en gwn volgas doorgegaan.
half9 me bedje in gegaan, 15uur eruit, en geen seconde geslapen. Jezus wat is het dan kut spul

Slaap is mij echt heilig, dus wel beetje jammer. Heb nu ook nog steeds grote doppen, tintelende vingers en beetje dronken, niet echt stabiel op de benen staand gevoel

Conlusie, fantastisch spul, mits je geen last krijgt van buikpijn (capsules gebruiken dus), beter niet kunnen bijpakken, had ik wat meer kans op slapen gehad.
Slapen is echt onmogelijk, super vervelend ook, want je bent moe, je zit toch ook vol energie, en je ligt je tijd te verdoen in bed