dat wordt leukBanaanslak wrote:jaKSwoosh wrote:@loudness?Banaanslak wrote:Morgen voor de eerste keer truffels eten
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
B
Dat zal zeker wel goed komen denk ikNando wrote:Have fun Banaanslak!
Verwacht morgen wel een report.Banaanslak wrote:Dat zal zeker wel goed komen denk ikNando wrote:Have fun Banaanslak!
-
B
Ga het morgenavond doen dus schrijf zondag wel een report als ik daar niet te lui voor benNando wrote:Verwacht morgen wel een report.Banaanslak wrote:Dat zal zeker wel goed komen denk ikNando wrote:Have fun Banaanslak!
Anders hoor ik het wel op msn.
Zit nog steeds te twijfelen of ik morgen aan de snelheid ga.
-
B
Mephedrone
Ik ga der weer ontzettend lekker op

Ik ga der weer ontzettend lekker op
Haha heb ik ookKSwoosh wrote:had ik je nou verteld hoeveel nodig was?Chukkels wrote:Pep is gedroogd, klaar voor morgen. Maar vanavond eerst leuke kleurtjes zien
of heb je genoeg?
oh btw, een goede verstopplek voor je pillen: in een sealtje, in de dvd boxen van gamesopenen ze nooit!
Haha wtf
Christian heeft zojuist een fastforward en een lijn van 140 mg mdma gesnoven
pff wat een nacht... wat ik nu wel niet naar binnen heb gewerkt niet best.
-
M
Haha lach me dood om jullie 
wat een heldennacht @ de Loudness preparty 
nu maar even een poging doen om te gaan slapen zodat ik hopelijk vanavond fit ben
nu maar even een poging doen om te gaan slapen zodat ik hopelijk vanavond fit ben
Ik ben er over 4 uurtjes ofzo dus ga idd maar snel slapenChukkels wrote:wat een heldennacht @ de Loudness preparty
-
G
ik ben dr over 5 uurtjesInno wrote:Ik ben er over 4 uurtjes ofzo dus ga idd maar snel slapenChukkels wrote:wat een heldennacht @ de Loudness preparty
-
G
we gaan vanavond gezellig eten bij DanielNando wrote:Stelletje junkies daar.
en daarna door naar Luidheid!
zolang je mij maar laat slapen Kasper 
-
G
zolang jij maar zorgt dat ik wakker blijfChukkels wrote:zolang je mij maar laat slapen Kasper
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Een fastforward gesnoven?Olijfboompje wrote:Haha wtf![]()
Haha, zo gek was ik ook alweer nietGiel H wrote:Een fastforward gesnoven?Olijfboompje wrote:Haha wtf![]()
Christian heeft zojuist een fastforward en een lijn van 140 mg mdma gesnoven![]()
-
G
Ik verwacht een heel verslag zoChukkels wrote:Haha, zo gek was ik ook alweer nietGiel H wrote:Een fastforward gesnoven?Olijfboompje wrote:Haha wtf![]()
Christian heeft zojuist een fastforward en een lijn van 140 mg mdma gesnoven![]()
Maar was wel een krank avondje, heb me perfect gemaakt, ondanks dat het wat anders liep dan geplant.
Kun je naar fluiten! Want dit komt de huiskamer niet uit haha, niet goed voor m'n reputatie dit 
-
G
Hehe, dann nietChukkels wrote:Kun je naar fluiten! Want dit komt de huiskamer niet uit haha, niet goed voor m'n reputatie dit