Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
nog niemand die al iets gehoord heeft over de Purple-Triforce load ?
de vervangers van de groene eekhoorntjes in ons geval, ook getest op 170-180.. en ik vindt ze anders dan kersen-albertheijntjes-eekhoorns-qdancejes.

wel mdma, zeker wel! maar mn maten vonden het ook iets anders dan anders.
op pillreports staat ook alleen maar dat er mdma in zit, alleen ik had maandag geen pesthumeur zoals anders, en we volden ons iets relaxter door dezen..

moeilijk om uit te leggen :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
iSenSe` wrote:nog niemand die al iets gehoord heeft over de Purple-Triforce load ?
de vervangers van de groene eekhoorntjes in ons geval, ook getest op 170-180.. en ik vindt ze anders dan kersen-albertheijntjes-eekhoorns-qdancejes.

op pillreports staat ook alleen maar dat er mdma in zit, alleen ik had maandag geen pesthumeur zoals anders, en we volden ons iets relaxter door dezen..

Tis gewoon MDMA en misschien zijn ze minder hard gedrukt of is de MDMA meer verspreid zodat het trager wordt opgenomen.

Kan allerlei redenen hebben.

Ik krijg er vanavond een stel binnen.

Jij zit trouwens ook op partyflock altijd alles onder te spammen...irritant mannetje dat je bent :mad:

:P
T
Olijfboompje wrote:
iSenSe` wrote:nog niemand die al iets gehoord heeft over de Purple-Triforce load ?

Tis gewoon MDMA en misschien zijn ze minder hard gedrukt of is de MDMA meer verspreid zodat het trager wordt opgenomen.

Kan allerlei redenen hebben.

Ik krijg er vanavond een stel binnen.

Jij zit trouwens ook op partyflock altijd alles onder te spammen...irritant mannetje dat je bent :mad:

:P
:lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
je hebt in alles wat je zegt gelijk! :yes:
misschien hebben we het onszelf ook wel tussen de oren gepraat ;p
Saaie dag op het werk jong... vies klote! :P

+ ik denk dat jouw naam meer bekend is dan de mijne bij modjes :P
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Olijfboompje wrote: Kan allerlei redenen hebben.
Dat is zeker waar. het kan zelfs aan je gevoel liggen op dat moment, ook al heeft hele groep hetzelfde. Wanneer je dan paar week later weer een feestje bouwt kun je op t zelfde ding helemaal los gaan!
ken iemand die verkocht AH-tjes, kwamen mensen terug die hadden er 10 gehad op 1 avond en voelden beide niks, hij heeft ze toen omgeruild voor precies dezelfde en die waren geweldig... Je snapt het soms echt niet.
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Maar gelukkig is er wel verschil in kwaliteit van mdma..

Maar dat van je humeur is ook denk ik aan de hoeveelheid je neemt, hoe je de week door bent gekomen op je werk.

Als je een zware week achter de rug hebt gehad, en 'sweekends even flink hard gaat, dat je dan helemaal op bent maandag. Ook moet ik zeggen dat jij (iSenSe) minder los gaat op hardcore, dus jezelf minder sloopt.
Waardoor je fitter blijft en maandags ook weer een stukkie fitter op je werk verschijnt dan na bijvoorbeeld een heldenavond op Beatbusters!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nieuwe mensjes in dit topic! :yay:

Maar inderdaad. De Q-Dance eerste batch, vind ik dan totaal niks. Ging er niet goed op zoals ik hoor te gaan. Ik ging van 1 halve Eekhoorn gewoon harder dan 2 Q-Dance op een avond. Ligt echt gewoon ook aan de setting en je gevoel. Want na Qlimax en Fusion of Dance indoor heb ik die Q-Dance geen kans meer gegeven, waardoor ze hier nu wegrotten, maar dat waren ook niet qua setting de beste feesten om te spacen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Oh ik gebruik niet overigens om dat maar meteen de wereld uit te helpen :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
heb Raice en Buxx hier ook heen getrokken! :P

Ze hebben mij ook gelijk antwoord gegeven :)
T
Ik gebruik ook niet
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
iSenSe` wrote:heb Raice en Buxx hier ook heen getrokken! :P

Haha geweldig :D
Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien hier :D :thumbsup:

Anders wordt het zo'n hardtraxx ons kent ons topic :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
PierrePruuk wrote:Oh ik gebruik niet overigens om dat maar meteen de wereld uit te helpen :P
Hoeft ook niet :p
Waarom zou je moeten gebruiken om hier rond te dwalen haha? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
90% van dit topic heb ik al IRL gezien, nu is dat aantal gedaald naar 85% :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik ga op Loudness denk ik niks gebruiken heb ik net besloten :) Ik neem wel wat mee maar ik ben niet van plan om te nemen
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Heel veel pillen kan wel. En je gaat er niet dood aan o.i.d. mits je gewoon genoeg drinkt enzo... Het is alleen wel erg slecht voor je en je hebt alleen jezelf er maar mee. Je verneukt het dan voor de eerstvolgende keren dat je weer gaat gebruiken :)
iSenSe` wrote:heb Raice en Buxx hier ook heen getrokken! :P

Gezellig :P

Chukkels wrote:90% van dit topic heb ik al IRL gezien, nu is dat aantal gedaald naar 85% :P
Mijn percentage stijgt juist door de komst van isense, buxx en raice xd
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Whaha, heb me ma net verteld dat ik een pil ga gebruiken morgen op Loudness.
Ze vond het maar al te interessant.
Heb haar een groene eekhoorn en een bruine boom laten zien en het 1e wat ze zei: "Hmm,, ruikt naar anijs".
Te geweldig :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
pepepe wrote:Whaha, heb me ma net verteld dat ik een pil ga gebruiken morgen op Loudness.
Heb haar een groene eekhoorn en een bruine boom laten zien en het 1e wat ze zei: "Hmm,, ruikt naar anijs".
Hahahaha, fucking heldig :lol:

Ik heb mama verteld dat ik een pil ga gebruiken op Defqon, omdat Defqon een boutfeest is :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
pepepe wrote:Whaha, heb me ma net verteld dat ik een pil ga gebruiken morgen op Loudness.
Lucky bastard. Mijn ouders wilden niet eens écht luisteren wat ik ze vertelde, die waren gewoon: "mag niet, slecht, verslaving, afkicken, dood, verderf" :P
Olijfboompje wrote: Hahahaha, fucking heldig :lol:

Ik heb mama verteld dat ik een pil ga gebruiken op Defqon, omdat Defqon een boutfeest is :P
Hahahaha :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mijn ouders weten ook maar al te goed hoe pillen eruit zien. Hebben al 2 keer van mij afgepakt. Vraag me nog steeds af hoe ze het kunnen vinden. 1x 8 oranje sterren afgepakt en 1x 6 canadezen :(
maar goed ze willen ook niet naar mij luisteren, ze weten dat ze het me niét kunnen verbieden maar ze accepteren het niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Pep is gedroogd, klaar voor morgen. Maar vanavond eerst leuke kleurtjes zien ^^
G
Chukkels wrote:Pep is gedroogd, klaar voor morgen. Maar vanavond eerst leuke kleurtjes zien ^^
had ik je nou verteld hoeveel nodig was?
of heb je genoeg? :P

oh btw, een goede verstopplek voor je pillen: in een sealtje, in de dvd boxen van games :P openen ze nooit!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hey das mijn idee! (ook) :P
B
Morgen voor de eerste keer truffels eten :woot:
G
Banaanslak wrote:Morgen voor de eerste keer truffels eten :woot:
@loudness? :P
B
KSwoosh wrote:
Banaanslak wrote:Morgen voor de eerste keer truffels eten :woot: