Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Klopt , ik doe zelf ook aan krachtraining. En heb gister met een maat van me Lars55 iets nieuwe gekocht. Fortify. Ook een voedingssupllement. Maar normaal heb ik alleen maar eitwitten. Maar dat Fortify wordt eigenlijk gebruikt voor mensen die dieeten en niet aan hun dagelijkse energie+eiwitten komen. Dus het is een eiwit & energierijk voedingssupplement om zelf extra voedingsstoffen binnen te krijgen.

Ach ik eet 2 shakes per dag en 's avonds halve liter magere kwark, moet voldoende eiwitsels zijn :P

Ik koop verder niet van die gefabriceerde rommel voor krachtsporters (alleen whey dan wel)... Ben daar toch niet zo'n fan van. Ik eet gewoon veel kip/vis en rijst :P

Maar ik neem dagelijks: Multivitamine, biergist, zink, knoflook, sintjanskruid, magnesium en omega 3-6-9 :P Ook gooi ik overal gemberpoeder en kokosolie door :P En nog wat dingetjes in de kast voor om en bij drugsgebruik, en heb nog creatine maar dat gebruik ik niet meer. Kon niet voldoen aan de hoeveelheid vocht die m'n lijf wilde en ik kreeg snachts kramp, dan maar iets minder snel groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:31 

Donateur

ja klinkt allemaal goed :thumbup: Ik let zelf ook goed op me eten, eet rond de 15 boterhammen per dag met kipfilet enso.
Creatine ben ik zojuist weer mee begonnen. Ook omdat ik de komende tijd toch geen drugs ga gebruiken, drink genoeg vocht.
dus heb geen last van krampen, of een droge bek :) Hoop dat me spieren zaterdag geen kramp krijgen, maar genoeg water drinken daarzo!! :D
en weer lekker wat calorietjes verbrandne :woot:

Wie gaat er allemaal aan de drugs op Loudness dan??
(en alcohol telt niet mee :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:34 

Donateur

Denk dat ik er wel eentje pak, maar zeker niet meer dan eentje. Zien we nog wel, nu ik mn ma heb verteld hoef ik me er ook niet druk om te maken dat ik het geheim moet houden ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:37 

Kevin-Raw schreef:
ja klinkt allemaal goed :thumbup: Ik let zelf ook goed op me eten, eet rond de 15 boterhammen per dag met kipfilet enso.
Creatine ben ik zojuist weer mee begonnen. Ook omdat ik de komende tijd toch geen drugs ga gebruiken, drink genoeg vocht.
dus heb geen last van krampen, of een droge bek :) Hoop dat me spieren zaterdag geen kramp krijgen, maar genoeg water drinken daarzo!! :D
en weer lekker wat calorietjes verbrandne :woot:

Wie gaat er allemaal aan de drugs op Black dan??
(en alcohol telt niet mee :whistle: )

Ik heb 2 gr pep maar de dag erna is ook bass acedemy dus moet wel iets overhouden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:39 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Beetje pep denk ik :) Maar ook niet te veel want wil volgende week gewoon kunnen trainen zonder dat m'n lijf te druk is met de heraanmaak van dopamine enzo :)

dawasiknie schreef:
Denk dat ik er wel eentje pak, maar zeker niet meer dan eentje. Zien we nog wel, nu ik mn ma heb verteld hoef ik me er ook niet druk om te maken dat ik het geheim moet houden ofzo ;)

1tje is vaak ook wel genoeg, zeker als je een tijdje pauze hebt gehad. Gewoon 12:00 en 3:00 pakken ofzo en je hebt een super avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:

Beetje pep denk ik :) Maar ook niet te veel want wil volgende week gewoon kunnen trainen zonder dat m'n lijf te druk is met de heraanmaak van dopamine enzo :)

Ohja, jij 200 en ik 800 weer.

Nee, ik pak denk 2 lijntjes van 200 voor Loudness en dan vind ik het wel genoeg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:50 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Nee, ik pak denk 2 lijntjes van 200 voor Loudness en dan vind ik het wel genoeg. :thumbsup:

:P

Ik denk 1 lijn net voor we gaan en nog 1tje daar rond een uur half 2. Zullen ook niet groter worden dan 200 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:55 

Hardtraxx Veteran

afvallen. Ben er niet mee bezig wil juist aankomen na een feest haha. Maar ik ben juist wel heel gezond bezig. Al ruim 2 weken geen frisdrank een behoorlijk aanval stukken fruit per dag, fruitdrankjes zoals appelsientje en elke dag vitamine pillen. Zit ook een stuk beter in m'n vel zo. Nu ook nog afgesproken dat ik na mijn verjaardag poging ga wagen om te stoppen met roken en ik ben helemaal gezond bezig. Alcohol drink ik sowieso niet meer dus dat is een groot pluspunt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

Als je aan wilt komen zijn fruitsapjes inderdaad erg handig.

Alleen als je al veel fruit eet lijken mij die vitaminepillen niet meer nodig ;) Te veel vitamines is ook niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:59 

Donateur

Ik eet 2 stukken fruit p dag. Een kiwi en en peer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:01 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Als je aan wilt komen zijn fruitsapjes inderdaad erg handig.

Alleen als je naast de fruitsappen ook al veel fruit eet lijken mij die vitaminepillen niet meer nodig ;) Te veel vitamines is ook niet goed.

Plas je weer uit.
Daarom is je pis soms zo verkleurd.
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik denk 1 lijn net voor we gaan en nog 1tje daar rond een uur half 2. Zullen ook niet groter worden dan 200 :)

Haha, achja, jij vindt snuiven op feestjes niet erg.
Na Reset heb ik er moeite mee...
Teringleijers die bij je deur staan te kijken en erop bonken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik eet 2 stukken fruit p dag. Een kiwi en en peer :thumbsup:

Goed bezig Robert :D

Ik een banaan, sinaasappel en nu ook nog druiven want die zijn in de bonus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Plas je weer uit.

Niet alle vitamines zijn wateroplosbaar ;)

Olijfboompje schreef:

Fijn is anders... Ik ga altijd gewoon op de pot zitten zodat 't lijkt dat ik aan t schijten ben als ze er onder door gaan kijken ofzo :P En ik probeer altijd zo snel mogelijk klaar te zijn, al is dat met trillende vingertjes vaak nog best een gedoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:06 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik zou oppassen met de lijnen van daniël. Hij denkt dat het bijvoorbeeld 200mg is maar uiteindelijk is het nog geeneens 50mg haha. :P

Ps wat is er mis met midden in de zaak snatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

trouwens het is niet zo dat ik aan wil komen. Na een feest Weeg ik altijd 65 ipv 70. Vak ik 5 kilo af. Binnen een week zit ik weer op m'n oude gewicht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
trouwens het is niet zo dat ik aan wil komen. Na een feest Weeg ik altijd 65 ipv 70. Vak ik 5 kilo af. Binnen een week zit ik weer op m'n oude gewicht ;)

Zo snel afvallen en er weer bij komen is niet echt gezond :P

Ik adviseer u om toch wat fris te drinken (of fruit/fruitsappen) tijdens gebruik en als het lukt zelfs met tegenzin wat te eten. Heb je op t einde van de avond ook meer power over :)

Chukkels schreef:

Vind ik helemaal een gedoe. Plus je moet nog opletten ook of er niets aan komt o.id.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:19 

Donateur

dawasiknie schreef:

Oke, wat zei mams ervan? Bij mij weten ze het ook, Daan ik raad je aan om lekker nuchter te blijven tot een uurtje of 3, en dan om 3 uur een hele erin knallen :$ Dat deed ik op KO en dat was echt heerlijk, helemaal nuchter naar de klote, en daarn zoon harde inslag en dan volgas tot het einde. Dat ga ik komende feesten ook doen. Echt een aanrader, maar loudness ben ik BOB dus ga ik maar aan de redbull :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:29 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Chukkels schreef:

Zo snel afvallen en er weer bij komen is niet echt gezond :P

Ik adviseer u om toch wat fris te drinken (of fruit/fruitsappen) tijdens gebruik en als het lukt zelfs met tegenzin wat te eten. Heb je op t einde van de avond ook meer power over :)

Eten tijdens gebruik? Ik waag me er niet meer aan :lol:
Maar ik ben meer van de pep geworden. Dan heb ik sowieso nog energie over aan het eind. Zelfde als met 4-FA of M1. Genoeg energie op het einde :) Met die laatste 2 zou ik nog wel kunnen eten overigens, maar vind het zonde van m'n geld :P

Citaat:
Chukkels schreef:

Vind ik helemaal een gedoe. Plus je moet nog opletten ook of er niets aan komt o.id.

Ik vind het altijd wel wat hebben. Lekker sneakie en totale wildvreemden die je helpen een oogje in het zeil te houden. Geniaal is dat haha! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:39 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Plas je weer uit.

Niet alle vitamines zijn wateroplosbaar ;)

Olijfboompje schreef:

Fijn is anders... Ik ga altijd gewoon op de pot zitten zodat 't lijkt dat ik aan t schijten ben als ze er onder door gaan kijken ofzo :P En ik probeer altijd zo snel mogelijk klaar te zijn, al is dat met trillende vingertjes vaak nog best een gedoe :P

Kutzooi, maar die van fruit toch wel? :(
Dadelijk ga ik dood aan fruit :(

Ik doe precies hetzelfde hoor, maar blijkbaar vonden ze het niet stinken.
Ik zat namelijk wel degelijk te schijten en snuiven tegelijkertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:44 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Oke, wat zei mams ervan? Bij mij weten ze het ook, Daan ik raad je aan om lekker nuchter te blijven tot een uurtje of 3, en dan om 3 uur een hele erin knallen :$ Dat deed ik op KO en dat was echt heerlijk, helemaal nuchter naar de klote, en daarn zoon harde inslag en dan volgas tot het einde. Dat ga ik komende feesten ook doen. Echt een aanrader, maar loudness ben ik BOB dus ga ik maar aan de redbull :)

Hehe mams vond het oké, kijk maar op de vorige pagina. Zoals jij het zegt ga ik het denk ik ook doen, maar voor hetzelfde geld voel ik me zo fit dat ik de behoefte straks niet meer heb... we zien het wel, ik ga me daar niet van te voren op vastpinnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:45 

Donateur

nog maar 1 dagje :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

De vetoplosbare vitamines zijn vitamine A, vitamine D, vitamine E en vitamine K.
De rest is wateroplosbaar ;)

Maar goed als je dus veel te veel wateroplosbare vitamines binnenkrijgt kan je je nieren 'overbelasten' :)

Chukkels schreef:
Eten tijdens gebruik? Ik waag me er niet meer aan :lol:
Maar ik ben meer van de pep geworden. Dan heb ik sowieso nog energie over aan het eind. Zelfde als met 4-FA of M1. Genoeg energie op het einde :) Met die laatste 2 zou ik nog wel kunnen eten overigens, maar vind het zonde van m'n geld :P

Zonde van je geld? :lol:
Je lichaam loopt op dat punt zichzelf te slopen om te blijven lopen. Eten is bijna net zo belangrijk als drinken op zo'n moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 10:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Hehe mams vond het oké, kijk maar op de vorige pagina. Zoals jij het zegt ga ik het denk ik ook doen, maar voor hetzelfde geld voel ik me zo fit dat ik de behoefte straks niet meer heb... we zien het wel, ik ga me daar niet van te voren op vastpinnen ;)

Ik pak altijd wanneer mijn gevoel zegt, oke, ik heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik pak altijd wanneer mijn gevoel zegt, oke, ik heb er zin in :D

Probleem is... Mijn gevoel wilt te snel opnieuw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 11:59 

Inno schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik lees nu op internet dat dat 5HTP helpt met afvallen...
of moet ik gewoon laxeermiddelen en afslankpillen vatten daarvoor?
want die 5 kilo-rol vooraan wil niet weg

Dat is volgens mij een verkooptrucje. De bijdrage aan afvallen is minimaal.

Als je af wilt vallen: Geen verzadigde vetten (alle boters vervangen door olijfolie/kokosolie), geen tussendoortjes, geen frisdrank (drink water om je maag te vullen), zo min mogelijk alcohol. Na 20:00 niet meer eten en het beste is 6 kleine maaltijden per dag ipv 3 :D En gewoon paar keer per week uurtje sporten dan ben je zo van dat vet af.

Afslank/laxeerpillen zijn niet heel verstandig. Je valt dan heel snel af maar je lichaam wil nog weer terug naar 't oude gewicht zodra je er mee stopt. Daarnaast zijn ze ongezond en verstoort het de hormoonbalans, met name je testosteron (als man is het wel fijn om genoeg testosteron te hebben enzo) ;)
Ook val je met die middeltjes vaak juist het minste af op je buik. Als je 't doet zoals ik schreef zal door bepaalde hormonen je buikvet juist aangevallen worden.

Dan kan ik beter aan een maagband als ik dat zo hoor... Ik leef voor eten, en eten leefde voor mij... (ofzoiets)
Ik snack meestal wel wat zoute koekjes tussendoor of van die zoute stokjes (voor zout binnen te krijgen want ik eet al zoiezo zonder zout.
Per dag minimaal 7 flesjes water en elke avond een wijntje of pils.
Sporten, kan ik niet meer echt, me knieën zijn redelijk verrot van binnen en als ik sport dan ben ik echt 2 weken weer uit de running
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic