Kevin-Raw schreef:
Klopt , ik doe zelf ook aan krachtraining. En heb gister met een maat van me Lars55 iets nieuwe gekocht. Fortify. Ook een voedingssupllement. Maar normaal heb ik alleen maar eitwitten. Maar dat Fortify wordt eigenlijk gebruikt voor mensen die dieeten en niet aan hun dagelijkse energie+eiwitten komen. Dus het is een eiwit & energierijk voedingssupplement om zelf extra voedingsstoffen binnen te krijgen.
Ach ik eet 2 shakes per dag en 's avonds halve liter magere kwark, moet voldoende eiwitsels zijn

Ik koop verder niet van die gefabriceerde rommel voor krachtsporters (alleen whey dan wel)... Ben daar toch niet zo'n fan van. Ik eet gewoon veel kip/vis en rijst

Maar ik neem dagelijks: Multivitamine, biergist, zink, knoflook, sintjanskruid, magnesium en omega 3-6-9

Ook gooi ik overal gemberpoeder en kokosolie door

En nog wat dingetjes in de kast voor om en bij drugsgebruik, en heb nog creatine maar dat gebruik ik niet meer. Kon niet voldoen aan de hoeveelheid vocht die m'n lijf wilde en ik kreeg snachts kramp, dan maar iets minder snel groeien.