Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:
troep heb je niks aan.. kan btw nu wel 4-fmp gebruiken voor werk zo, ben beetje moe

Je hebt er wel degelijk wat aan als je 't gewoon volgens aanbevolen dosering gebruikt (en de voorschriften zoals ik noem in serieuze drugstopic) :P Bij mij werkt het altijd best merkbaar :)

En dat je dingen niet meer zag zitten lag niet aan 5-htp dat was de depressie door het tekort aan serotonine omdat je veel gebruikte :P

Ja ok, door slaapgebrek word je ook depressievig, dus indirect misschien wel ja. Maar jij gebruikte ook veel te veel 5-htp :P

Ik gebruikte niet teveel ? ja 3x p maand toen, maar niet boven de 200mg. , maar dat was vroegah, ben nu verstandig

Ik weet zeker dat dit komt door Inno's verstandige adviezen :clap: :yay:

Als je geen ja zegt krijg je aanstaande zaterdag geen pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:04 

Donateur

Ja heb veel aan Auke zijn advies gehad . :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Inno is een baas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Inno is een baas :love:

Jij ook hoor. Jij hebt me leren effectief continue non-stop te snuiven met poedertjes. Of is dat negatief? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:30 

Hardtraxxer

Citaat:
Ja ok, door slaapgebrek word je ook depressievig, dus indirect misschien wel ja. Maar jij gebruikte ook veel te veel 5-htp :P

Inno de wandelende bibliotheek der drugs heeft een goed punt!
Zoals in het serieuze drugstopic wordt opgemerkt door Innotjeng de wandelende bibliotheek der drugs.[/quote]

Wandelend drugs informatiepunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:45 

Fuck die maandag na euphoria moet ik op voor me theorie zal het dan een keer een nuchter feestje worden na een hele lange tijd voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:44 

Donateur

Heb dan eindelijk aan mn ma toegegeven dat ik wel eens drugs gebruik. Uit alle gesprekken die ik hiervoor met haar had over drugs merkte ik eigenlijk al dat ze daar een heel brede en open kijk op had, nu ik het haar vanavond had verteld dat ik wel eens XTC gebruikte werd dat weer eens bevestigd. Had verteld dat ik het al bijna 2 jaar doe en aangezien ze totaal niet de indruk kreeg dat mijn leven erdoor werd beïnvloed, vond ze het wel goed zo. Haar enige zorg is dat ik moet uitkijken voor vervuilde pilletjes, maar heb haar gelijk de mogelijkheden tot testen bij Bouwman GGZ en het opzoeken van info op het internet laten zien. Dan vond ze het wel in orde zo lang ik maar niet compleet ontspoort thuis kom :P

Ze weet nu dat ik verstandig met drank en wiet om ga en nu ook met pillen... ben blij dat ik er eerlijk over kon zijn en haar reactie deed me ook goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:47 

dawasiknie schreef:
Heb dan eindelijk aan mn ma toegegeven dat ik wel eens drugs gebruik. Uit alle gesprekken die ik hiervoor met haar had over drugs merkte ik eigenlijk al dat ze daar een heel brede en open kijk op had, nu ik het haar vanavond had verteld dat ik wel eens XTC gebruikte werd dat weer eens bevestigd. Had verteld dat ik het al bijna 2 jaar doe en aangezien ze totaal niet de indruk kreeg dat mijn leven erdoor werd beïnvloed, vond ze het wel goed zo. Haar enige zorg is dat ik moet uitkijken voor vervuilde pilletjes, maar heb haar gelijk de mogelijkheden tot testen bij Bouwman GGZ en het opzoeken van info op het internet laten zien. Dan vond ze het wel in orde zo lang ik maar niet compleet ontspoort thuis kom :P

Ze weet nu dat ik verstandig met drank en wiet om ga en nu ook met pillen... ben blij dat ik er eerlijk over kon zijn en haar reactie deed me ook goed :)

Mijn ouders weten het ook dat ik doe, me ma die geeft er niks om die zie ik bijna nooit.
Me pa die kan er mee leven zolang ik er maar verantwoordelijk mee om ga.
Maarja ik heb een kut verleden achter de rug waar allemaal dingen zijn gebeurt enzo.
Daar ligt het ook wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:49 

Donateur

Dat blijkt wel ja, als je ma er geen kut om geeft en ze jou nooit ziet. Klote man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:54 

Jah best verzuurd ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:58 

Ik lees nu op internet dat dat 5HTP helpt met afvallen...
of moet ik gewoon laxeermiddelen en afslankpillen vatten daarvoor?
want die 5 kilo-rol vooraan wil niet weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:59 

robkuh1990 schreef:

Pak gewoon pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:01 

heb nooit drugs gehad vriend, behalve me ritalin
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:04 

robkuh1990 schreef:

Dit is niet jou pep, vriend.
Nee klopt is de mijne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:06 

Ben meer van: wat de boer niet kent, vrit ie nie...
dusja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:40 

robkuh1990 schreef:

Alcohol is ook druks :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:08 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

Dat is volgens mij een verkooptrucje. De bijdrage aan afvallen is minimaal.

Als je af wilt vallen: Geen verzadigde vetten (alle boters vervangen door olijfolie/kokosolie), geen tussendoortjes, geen frisdrank (drink water om je maag te vullen), zo min mogelijk alcohol. Na 20:00 niet meer eten en het beste is 6 kleine maaltijden per dag ipv 3 :D En gewoon paar keer per week uurtje sporten dan ben je zo van dat vet af.

Afslank/laxeerpillen zijn niet heel verstandig. Je valt dan heel snel af maar je lichaam wil nog weer terug naar 't oude gewicht zodra je er mee stopt. Daarnaast zijn ze ongezond en verstoort het de hormoonbalans, met name je testosteron (als man is het wel fijn om genoeg testosteron te hebben enzo) ;)
Ook val je met die middeltjes vaak juist het minste af op je buik. Als je 't doet zoals ik schreef zal door bepaalde hormonen je buikvet juist aangevallen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:16 

:lol: Hij weet nog meer dan Sonja Bakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:19 

Hardtraxx Veteran

ik ben het met de poll eens want als ik veel drink heb ik volgende dag koppijn erg droge bek en,voel ik me niet echt fit en dat heb ik xtc of pep of wiet helemaal niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:32 

Donateur

MovingMadness schreef:
:lol: Hij weet nog meer dan Sonja Bakker :P

Ja echt he! Misschien heeft die zelf wel lang gesonjabakkerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

:P

Ik doe aan krachttraining siinds een poosje en heb in 't verleden ook wel af willen vallen. Ik vind voeding (en wat 't in t lijf doet) erg interessant en zit er aan te denken volgend jaar die kant op te gaan met m'n studie. Ga nu nooit meer naar school (omdat ik ga stoppen met opleiding) en de tijd thuis zit ik wat te lezen over eten enzo :P

Je wilt ook niet weten hoeveel potjes supplementen ik hier thuis heb staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:35 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
robkuh1990 schreef:

Dat is volgens mij een verkooptrucje. De bijdrage aan afvallen is minimaal.

Als je af wilt vallen: Geen verzadigde vetten (alle boters vervangen door olijfolie/kokosolie), geen tussendoortjes, geen frisdrank (drink water om je maag te vullen), zo min mogelijk alcohol. Na 20:00 niet meer eten en het beste is 6 kleine maaltijden per dag ipv 3 :D En gewoon paar keer per week uurtje sporten dan ben je zo van dat vet af.

Afslank/laxeerpillen zijn niet heel verstandig. Je valt dan heel snel af maar je lichaam wil nog weer terug naar 't oude gewicht zodra je er mee stopt. Daarnaast zijn ze ongezond en verstoort het de hormoonbalans, met name je testosteron (als man is het wel fijn om genoeg testosteron te hebben enzo) ;)
Ook val je met die middeltjes vaak juist het minste af op je buik. Als je 't doet zoals ik schreef zal door bepaalde hormonen je buikvet juist aangevallen worden.

Eerste toets voor jou op de uni wordt een eitje haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:01 

Intervention schreef:
ik ben het met de poll eens want als ik veel drink heb ik volgende dag koppijn erg droge bek en,voel ik me niet echt fit en dat heb ik xtc of pep of wiet helemaal niet ^^

Dan doe je toch iets niet goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:19 

Donateur

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:

:P

Ik doe aan krachttraining siinds een poosje en heb in 't verleden ook wel af willen vallen. Ik vind voeding (en wat 't in t lijf doet) erg interessant en zit er aan te denken volgend jaar die kant op te gaan met m'n studie. Ga nu nooit meer naar school (omdat ik ga stoppen met opleiding) en de tijd thuis zit ik wat te lezen over eten enzo :P

Je wilt ook niet weten hoeveel potjes supplementen ik hier thuis heb staan :lol:

Klopt , ik doe zelf ook aan krachtraining. En heb gister met een maat van me Lars55 iets nieuwe gekocht. Fortify. Ook een voedingssupllement. Maar normaal heb ik alleen maar eitwitten. Maar dat Fortify wordt eigenlijk gebruikt voor mensen die dieeten en niet aan hun dagelijkse energie+eiwitten komen. Dus het is een eiwit & energierijk voedingssupplement om zelf extra voedingsstoffen binnen te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Intervention schreef:

Dan doe je toch iets niet goed xd

haha en wat is dat dan? :P
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic