We hebben het al geregeld 
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Doe net als mij neem 2 gram mee en dan zie je wel wat er over blijft
Snap ik nietOlijfboompje wrote:We hebben het al geregeld
Das niet handig als je nog wilt slapen naderhandwesskeej wrote:Doe net als mij neem 2 gram mee en dan zie je wel wat er over blijft
Er gaat altijd meer op dan je lief is als je teveel mee hebt.
Daarnaast ben je wel de sjaak als je met 2 gram wordt gepakt, met 0,5 gram is er niets aan de hand
-
T
Nja slaap toch nooit na feestjes meestal slaap ik die zondag er na pas maar aangezien de dag er na xxlerator is tsja wordt het maandag pasInno wrote:Das niet handig als je nog wilt slapen naderhandwesskeej wrote:Doe net als mij neem 2 gram mee en dan zie je wel wat er over blijft
Er gaat altijd meer op dan je lief is als je teveel mee hebt.
Daarnaast ben je wel de sjaak als je met 2 gram wordt gepakt, met 0,5 gram is er niets aan de hand
-
G
ben alleen al weer vergeten hoeveel et nou wasOlijfboompje wrote:We hebben het al geregeld
heel verhaal dr omheen gelult
Het was 237 milgram.KSwoosh wrote:ben alleen al weer vergeten hoeveel et nou wasOlijfboompje wrote:We hebben het al geregeldof hadden we dat niet gezegd?
Ik wil weekend! Nog 2 daagiez school en dan los
Wordt zwaar weekend. Donderdag stappen in Groningen met m'n maten. Vrijdag preparty, zaterdag preparty & Loudness, zondag brakparty & afterparty, maandag dood.
Haha true that :pKSwoosh wrote:ben alleen al weer vergeten hoeveel et nou wasOlijfboompje wrote:We hebben het al geregeldof hadden we dat niet gezegd?
Haaa gezelligKSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkik
En misschien mijn eerste keer, maar denk het niet. 
Mijn 25e keer. Dat verdient een jubileum ofzo..modernization wrote:Haaa gezelligKSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkikWord ook mijn eerste x pep
Allemaal pepjunkies in spé haha
Haha, je houd ook echt de statistieken bij?Olijfboompje wrote:Mijn 25e keer. Dat verdient een jubileum ofzo..modernization wrote:Haaa gezelligKSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkikWord ook mijn eerste x pep
Ik gebruik geen pepOlijfboompje wrote:Mijn 25e keer. Dat verdient een jubileum ofzo..modernization wrote:Haaa gezelligKSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
That's what she said!pepepe wrote:
Ik gebruik geen pep
Ff belangrijke mededeling:
5-HTP IS NU BIJ DE TUINEN TE KOOP MET 50% KORTING!!!!!!
troep heb je niks aan.. kan btw nu wel 4-fmp gebruiken voor werk zo, ben beetje moe
Da's toch die zooi waar Robert een mafketel door werd?Chukkels wrote:Ff belangrijke mededeling:
jup ik kreeg er nachtmerries van (hevige) waardoor ik niet meer sliep en sommige dingen niet meer zag zitten.
-
G
maar hoeveel was nou mooi om te beginnen?Olijfboompje wrote:Haha true that :pKSwoosh wrote:ben alleen al weer vergeten hoeveel et nou wasOlijfboompje wrote:We hebben het al geregeldof hadden we dat niet gezegd?
rekening mee houdende dat ik wss voor het feest neem
-
B
2600mg
Je hebt er wel degelijk wat aan als je 't gewoon volgens aanbevolen dosering gebruikt (en de voorschriften zoals ik noem in serieuze drugstopic)roberttt wrote:troep heb je niks aan.. kan btw nu wel 4-fmp gebruiken voor werk zo, ben beetje moe
En dat je dingen niet meer zag zitten lag niet aan 5-htp dat was de depressie door het tekort aan serotonine omdat je veel gebruikte
Ja ok, door slaapgebrek word je ook depressievig, dus indirect misschien wel ja. Maar jij gebruikte ook veel te veel 5-htp
-
G
wilde gij me doot hebben?Banaanslak wrote:2600mg
Ik zeg 200 mg als je gaat bommenKSwoosh wrote: maar hoeveel was nou mooi om te beginnen?
rekening mee houdende dat ik wss voor het feest neem
Inno de wandelende bibliotheek der drugs heeft een goed punt!Inno wrote: Je hebt er wel degelijk wat aan als je 't gewoon volgens aanbevolen dosering gebruikt (en de voorschriften zoals ik noem in serieuze drugstopic)Bij mij werkt het altijd best merkbaar
En dat je dingen niet meer zag zitten lag niet aan 5-htp dat was de depressie door het tekort aan serotonine omdat je veel gebruikte
Ja ok, door slaapgebrek word je ook depressievig, dus indirect misschien wel ja. Maar jij gebruikte ook veel te veel 5-htp
Zoals in het serieuze drugstopic wordt opgemerkt door Innotjeng de wandelende bibliotheek der drugs.
Ik gebruikte niet teveel ? ja 3x p maand toen, maar niet boven de 200mg. , maar dat was vroegah, ben nu verstandigInno wrote:Je hebt er wel degelijk wat aan als je 't gewoon volgens aanbevolen dosering gebruikt (en de voorschriften zoals ik noem in serieuze drugstopic)roberttt wrote:troep heb je niks aan.. kan btw nu wel 4-fmp gebruiken voor werk zo, ben beetje moeBij mij werkt het altijd best merkbaar