Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:16 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Jamz schreef:
Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?

Ja dat moet ruim voldoende zijn. Ga er zelf proberen onder te zitten in ieder geval. Laatste beetje om uur of half 2... Wil rond 10 uur weer gewoon kunnen slapen :)

Ja dat wil ik zelf ook, ik maak een bommetje van ong 200mg en dan zie ik wel, wss wat sleutelen. Slapen gaat em bijna nooit worde, ook al neem ik niet zoveel :P Wel voordeel dat ik alles goed kan onthouden en me best helder voel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Ja dat wil ik zelf ook, ik maak een bommetje van ong 200mg en dan zie ik wel, wss wat sleutelen. Slapen gaat em bijna nooit worde, ook al neem ik niet zoveel :P Wel voordeel dat ik alles goed kan onthouden en me best helder voel :D

Oh daar heb ik een trucje voor vaak :P Vorige keer werkte het goed.

Zodra ik thuis kom drink ik een eiwitshake (voor herstel) en gooi en 2 scheppen druivensuiker (dextrose) door. Dan krijg ik eerst een energiepiekje, maar zodra de dextrose is uitgewerkt kak je gigantisch in. 2 slaappillen net na de shake en 2 uurtjes later ofzo ben ik weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:22 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Oh daar heb ik een trucje voor vaak Vorige keer werkte het goed.

Zodra ik thuis kom drink ik een eiwitshake (voor herstel) en gooi en 2 scheppen druivensuiker (dextrose) door. Dan krijg ik eerst een energiepiekje, maar zodra de dextrose is uitgewerkt kak je gigantisch in. 2 slaappillen net na de shake en 2 uurtjes later ofzo ben ik weg

LOL, eiwitshake ga ik ook nog aan beginnen als ik eenmaal wat verder ben met m'n procedure :P

Ik ga meestal gewoon wat tv kijken of beetje chillen zeg maar, maar ik heb altijd als ik terugkom van zo'n feest gigantisch veel in m'n gedachtes zitten, waardoor ik echt diep ga nadenken over bepaalde dingen waardoor ik al niet rustig kan worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Ik vind plafonddienst hebben geeneens zo erg. Ik doe geeneens meer een poging om te slapen, zit maar wat achter de laptop en Nick Jr. te kijken. Schijnt slaapverkkend te zijn die programma's, maar volgens mij vind ik ze leuk, want ik kom niet in slaap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Jamz schreef:
Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?

Ja dat moet ruim voldoende zijn. Ga er zelf proberen onder te zitten in ieder geval. Laatste beetje om uur of half 2... Wil rond 10 uur weer gewoon kunnen slapen :)

We gingen voor die tijd toch een gram wegsnuiven samen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Best :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Toevoeging:

Het zal alleen 200mg voor mij zijn en 800 voor jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:38 

Donateur

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Maak er maar 2 van doe ik mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Maak er maar 2 van doe ik mee ^^

Make that 3 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij :corn: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nee, lag aan de drugs.
Ik weet alles nog perfect en ben heerlijk losgegaan zoals altijd.

Ja, maar jij had toch alleen pep? Ik en Chukkels MDMA.

Ja, dat zeg ik...
Komt omdat jullie MDMA op hadden.
Oftewel ligt aan de drug die jullie ophadden.

Ik vatte het op alsof jij ook MDMA had gebruikt, misunderstanding dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij :corn: :D

Ga je trouwens weer vanuit A'dam? Of maak je me gelukkig met het feit dat je ook uit Groningen vertrekt vrijdag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:43 

Donateur

Inno schreef:

Wat zijn we weer lief voor elkaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Inno schreef:

Ga je trouwens weer vanuit A'dam? Of maak je me gelukkig met het feit dat je ook uit Groningen vertrekt vrijdag? :P

A'dam weer :)

En anders was 't ook pas vanaf zwolle geweest want dan was ik in H'veen opgestapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Chukkels schreef:
Inno schreef:

A'dam weer :)

En anders was 't ook pas vanaf zwolle geweest want dan was ik in H'veen opgestapt :P

Ah ok, ik reis met Robert vanaf Leeuwarden. Best een hel eigenlijk, wat ik voor die jongen allemaal over heb. Kan net zo goed Groningen > Zwolle > Utrecht > R'dam > Dordrecht pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:59 

Donateur

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
(L)

What would you do without me? :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:19 

Donateur

Een goed leven zonder drugs

Nee niks :aww: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Doen we :P

Misschien gaat die kwijlen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Een goed leven zonder drugs

Nee niks :aww: :kiss:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:48 

dan hier maar ff de vraag:
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:50 

Donateur

Dikke joint na de tijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:52 

KSwoosh schreef:
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkik

Zeer weinig... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Niet te veel nemen (max 250mg ofzo?) Max half 2 ofzo nog 't laatste beetje en dan hopen dat je 't red. Anders heb je vast nog wel genoeg power in je (en restjes) om tot 6 uur door te gaan. Kak je gigantisch in op de terugreis en kan je om 10 uur prima slapen. Zo deed ik 't vorige loudness en ik sliep zelfs al in de metro (maar ik was ook echt al kapot voor ik er heen ging, dus reken dat mee :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Ik denk rond de 200 / 300 mg? Weet alleen niet of je daar mee de hele nacht kunt doen.
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic