Ja dat wil ik zelf ook, ik maak een bommetje van ong 200mg en dan zie ik wel, wss wat sleutelen. Slapen gaat em bijna nooit worde, ook al neem ik niet zoveelInno wrote:Ja dat moet ruim voldoende zijn. Ga er zelf proberen onder te zitten in ieder geval. Laatste beetje om uur of half 2... Wil rond 10 uur weer gewoon kunnen slapenJamz wrote:Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oh daar heb ik een trucje voor vaakJamz wrote: Ja dat wil ik zelf ook, ik maak een bommetje van ong 200mg en dan zie ik wel, wss wat sleutelen. Slapen gaat em bijna nooit worde, ook al neem ik niet zoveelWel voordeel dat ik alles goed kan onthouden en me best helder voel
Zodra ik thuis kom drink ik een eiwitshake (voor herstel) en gooi en 2 scheppen druivensuiker (dextrose) door. Dan krijg ik eerst een energiepiekje, maar zodra de dextrose is uitgewerkt kak je gigantisch in. 2 slaappillen net na de shake en 2 uurtjes later ofzo ben ik weg
LOL, eiwitshake ga ik ook nog aan beginnen als ik eenmaal wat verder ben met m'n procedureInno wrote:Oh daar heb ik een trucje voor vaak Vorige keer werkte het goed.
Zodra ik thuis kom drink ik een eiwitshake (voor herstel) en gooi en 2 scheppen druivensuiker (dextrose) door. Dan krijg ik eerst een energiepiekje, maar zodra de dextrose is uitgewerkt kak je gigantisch in. 2 slaappillen net na de shake en 2 uurtjes later ofzo ben ik weg
Ik ga meestal gewoon wat tv kijken of beetje chillen zeg maar, maar ik heb altijd als ik terugkom van zo'n feest gigantisch veel in m'n gedachtes zitten, waardoor ik echt diep ga nadenken over bepaalde dingen waardoor ik al niet rustig kan worden
Ik vind plafonddienst hebben geeneens zo erg. Ik doe geeneens meer een poging om te slapen, zit maar wat achter de laptop en Nick Jr. te kijken. Schijnt slaapverkkend te zijn die programma's, maar volgens mij vind ik ze leuk, want ik kom niet in slaap 
We gingen voor die tijd toch een gram wegsnuiven samenInno wrote:Ja dat moet ruim voldoende zijn. Ga er zelf proberen onder te zitten in ieder geval. Laatste beetje om uur of half 2... Wil rond 10 uur weer gewoon kunnen slapenJamz wrote:Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?
BestOlijfboompje wrote: We gingen voor die tijd toch een gram wegsnuiven samen
Toevoeging:
Het zal alleen 200mg voor mij zijn en 800 voor jou
Het zal alleen 200mg voor mij zijn en 800 voor jou
Maak er maar 2 van doe ik meeInno wrote:BestOlijfboompje wrote: We gingen voor die tijd toch een gram wegsnuiven samen
Make that 3roberttt wrote:Maak er maar 2 van doe ik meeInno wrote:BestOlijfboompje wrote: We gingen voor die tijd toch een gram wegsnuiven samen
Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij

Ik vatte het op alsof jij ook MDMA had gebruikt, misunderstanding dus.Olijfboompje wrote:Ja, dat zeg ik...Nando wrote:Ja, maar jij had toch alleen pep? Ik en Chukkels MDMA.Olijfboompje wrote: Nee, lag aan de drugs.
Ik weet alles nog perfect en ben heerlijk losgegaan zoals altijd.
Komt omdat jullie MDMA op hadden.
Oftewel ligt aan de drug die jullie ophadden.
Ga je trouwens weer vanuit A'dam? Of maak je me gelukkig met het feit dat je ook uit Groningen vertrekt vrijdag?Inno wrote:Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij![]()
Wat zijn we weer lief voor elkaarInno wrote:Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij![]()
A'dam weerChukkels wrote:Ga je trouwens weer vanuit A'dam? Of maak je me gelukkig met het feit dat je ook uit Groningen vertrekt vrijdag?Inno wrote:Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij![]()
En anders was 't ook pas vanaf zwolle geweest want dan was ik in H'veen opgestapt
Ah ok, ik reis met Robert vanaf Leeuwarden. Best een hel eigenlijk, wat ik voor die jongen allemaal over heb. Kan net zo goed Groningen > Zwolle > Utrecht > R'dam > Dordrecht pakkenInno wrote:A'dam weerChukkels wrote:Ga je trouwens weer vanuit A'dam? Of maak je me gelukkig met het feit dat je ook uit Groningen vertrekt vrijdag?Inno wrote:Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij![]()
En anders was 't ook pas vanaf zwolle geweest want dan was ik in H'veen opgestapt
What would you do without me?roberttt wrote:![]()
Doen weInno wrote:Daniël we gaan wel een kooi maken. Daar moet Robert dan in en dan kan ie zien hoe iedereen iets gebruikt, maar hij kan er niet bij![]()
Misschien gaat die kwijlen haha
roberttt wrote:Een goed leven zonder drugs
Nee niks![]()
-
G
dan hier maar ff de vraag:
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkik
als ik op loudness pep wil gebruiken voor de 1e keer, en ik wil daarna weer kunnen slapen, hoeveel raden jullie dan aan?
wss rond 11-12 uur komt de baas met mn spulletje, dus zal dan ook wel nemen denkik
-
T
Zeer weinig...KSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
Niet te veel nemen (max 250mg ofzo?) Max half 2 ofzo nog 't laatste beetje en dan hopen dat je 't red. Anders heb je vast nog wel genoeg power in je (en restjes) om tot 6 uur door te gaan. Kak je gigantisch in op de terugreis en kan je om 10 uur prima slapen. Zo deed ik 't vorige loudness en ik sliep zelfs al in de metro (maar ik was ook echt al kapot voor ik er heen ging, dus reken dat meeKSwoosh wrote:dan hier maar ff de vraag:
Last edited by Inno on 19 Apr 2011 22:01, edited 1 time in total.