Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 16:27 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
zit te twijfelen wat ik op Loudness ga doen, niks nemen behalve bier, weinig nemen omdat k toch benieuwd ben naar die dingen, of gewoon net als normaal (wat ook niet superveel is ofzo)

Welk nieuw goedje wil je proberen dan?

Eekhoorntjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 17:05 

Donateur

niet echt het feest ervoor :p al doe ik het ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

In de zomervakantie eerste keer paddo's doen. :P Vrienden van me hadden het er opeens over vandaag, ze zagen het wel zitten, niet verwacht eigenlijk. :D Ben er wel benieuwd naar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
mrazura schreef:
Ook heb ik bij alcohol het gevoel dat ik minder goed slaap, ik kan dan gewoon niet meer slapen. Bijvoorbeeld ga ik slapen om 4 uur en dan word ik half 9 weer wakker en kan ik echt niet meer slapen.

Ook gek want dat heb ik juist bij pillen. In bed liggen is dan altijd heerlijk en in slaap vallen ook, maar echt doorslapen zit er niet in, ik word dan steeds half-wakker en na een paar uur kan ik ook niet meer doorslapen. Met alcohol slaap ik wel overheerlijk door.

@ Olijfboom zo zie je maar weer, ik heb altijd gelijk :D Maar het kan ook gewoon zijn dat de één meer gevoelig is voor bepaalde katers dan de ander. ;)

Haha maar zoals ik al zei het heeft vaak met verantwoord gebruik te maken. Ik denk een stuk beter na over gebruik bij drugs dan over het gebruik van alcohol. Bij drugs zorg ik dat ik dus niet teveel neem en heb ik toch een soort van knop in me die zegt van kijk uit, je bent (niet gezond) bezig. Bij alcohol is hier niet tot amper sprake van helaas, en ga ik dus wel over een grens heen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ga op Loudness dus echt niet aan de MDMA hé. Als je ziet hoe ik in mezelf genoot op KO en minder hard losging dan normaal (al was het wel constant), dan vind ik het zonde van het feest. En dan laat ik het feit dat ik 3 uur domweg ben vergeten op KO nog buiten beschouwing. Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen op Loudness. Sowieso op indoor-feestjes geen X meer voor mij, tenzij het Qountdown is of Sing-a-longs-muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
dawasiknie schreef:
mrazura schreef:
Ook heb ik bij alcohol het gevoel dat ik minder goed slaap, ik kan dan gewoon niet meer slapen. Bijvoorbeeld ga ik slapen om 4 uur en dan word ik half 9 weer wakker en kan ik echt niet meer slapen.

Ook gek want dat heb ik juist bij pillen. In bed liggen is dan altijd heerlijk en in slaap vallen ook, maar echt doorslapen zit er niet in, ik word dan steeds half-wakker en na een paar uur kan ik ook niet meer doorslapen. Met alcohol slaap ik wel overheerlijk door.

@ Olijfboom zo zie je maar weer, ik heb altijd gelijk :D Maar het kan ook gewoon zijn dat de één meer gevoelig is voor bepaalde katers dan de ander. ;)

Haha maar zoals ik al zei het heeft vaak met verantwoord gebruik te maken. Ik denk een stuk beter na over gebruik bij drugs dan over het gebruik van alcohol. Bij drugs zorg ik dat ik dus niet teveel neem en heb ik toch een soort van knop in me die zegt van kijk uit, je bent (niet gezond) bezig. Bij alcohol is hier niet tot amper sprake van helaas, en ga ik dus wel over een grens heen :oh:

Wijs gezegd, zo ervaar ik het ook. Alcohol is bij mij in het verleden meer een prestigestrijd geworden, iets wat er mij met de paplepel is ingegoten, vanaf het moment dat ik begon. Op een gegeven moment was het gewoon niet leuk meer, ben blij dat ik ermee gestopt ben. En daar heeft harddrugs een heel groot aandeel in, want ik weet wel zeker dat ik anders op dezelfde tour doorging met alcoholgebruik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:34 

Bierkoning

Qountdown is echt het ultieme indoor mdma feest haha :love:
Ik denk dat ik voor Loudness wel wat meeneem en dan kijk ik wel ff of ik nog neem, wat later op de avond ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:34 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik ga op Loudness dus echt niet aan de MDMA hé. Als je ziet hoe ik in mezelf genoot op KO en minder hard losging dan normaal (al was het wel constant), dan vind ik het zonde van het feest. En dan laat ik het feit dat ik 3 uur domweg ben vergeten op KO nog buiten beschouwing. Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen op Loudness. Sowieso op indoor-feestjes geen X meer voor mij, tenzij het Qountdown is of Sing-a-longs-muziek :P

:lol: dit onthoud ik, wij zeggen al sinds q-base dat we nuchter gaan. Noem 3 feesten zonder mdma waar IK bij was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Wat gaan jullie nou allemaal opeens negatief doen over X+Loudness. Straks krijg ik geen zin meer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik ga op Loudness dus echt niet aan de MDMA hé. Als je ziet hoe ik in mezelf genoot op KO en minder hard losging dan normaal (al was het wel constant), dan vind ik het zonde van het feest. En dan laat ik het feit dat ik 3 uur domweg ben vergeten op KO nog buiten beschouwing. Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen op Loudness.

Had dus precies hetzelfde op KO, was echt niet bezig met de muziek, kon niet los gaan en ben ook een aardig deel vergeten. Misschien lag het wel aan KO? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Ik ga op Loudness dus echt niet aan de MDMA hé. Als je ziet hoe ik in mezelf genoot op KO en minder hard losging dan normaal (al was het wel constant), dan vind ik het zonde van het feest. En dan laat ik het feit dat ik 3 uur domweg ben vergeten op KO nog buiten beschouwing. Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen op Loudness.

Had dus precies hetzelfde op KO, was echt niet bezig met de muziek, kon niet los gaan en ben ook een aardig deel vergeten. Misschien lag het wel aan KO? :P

Nee, lag aan de drugs.
Ik weet alles nog perfect en ben heerlijk losgegaan zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

:lol: dit onthoud ik, wij zeggen al sinds q-base dat we nuchter gaan. Noem 3 feesten zonder mdma waar IK bij was :lol:

Xxlerator RAW, Thrillogy ennuh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Soms krijg je ook een hekel aan die kutdealertz. Zeggen ze, ja lukt wel voor het weekend. Nu 3 stuks(!) die GEEN Mephedrone meer kunnen fixen voor het weekend, terwijl het wel beloofd was. Faal :<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Chukkels schreef:

Nee, lag aan de drugs.

Ja, maar jij had toch alleen pep? Ik en Chukkels MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:58 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Xxlerator RAW, Thrillogy ennuh...

enn? 3 feestem waar ik niet er aan zat is makkelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn de enige 2 feesten die ik me op dit moment kan bedenken waar wij geen MDMA hebben genomen waar we beiden bij waren :P En dat zijn wel een stuk of 20 feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:03 

Donateur

thrillogy had ik canadezen en olifantjes :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
thrillogy had ik canadezen en olifantjes :whistle:

Ik niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat zijn de enige 2 feesten die ik me op dit moment kan bedenken waar wij geen MDMA hebben genomen waar we beiden bij waren :P En dat zijn wel een stuk of 20 feesten xd

Reset toch?

Ik heb ineens totaal geen zin meer om nuchter te zijn op Loudness, vandaag overspoeld met goed nieuws en voel me echt top itt tot een maandje geleden. Maar even kijken, ga dan iig niet veel pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nee, lag aan de drugs.

Ja, maar jij had toch alleen pep? Ik en Chukkels MDMA.

Ja, dat zeg ik...
Komt omdat jullie MDMA op hadden.
Oftewel ligt aan de drug die jullie ophadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Laatste paar dagen voel ik me beter dan ik me in jaren heb gevoeld. (Dat zelfde is ook een reden waarom ik nooit top ging op MDMA, was van mezelf gewoon niet vrolijk/gelukkig)...

De neiging om dus aan de X te gaan zaterdag is groot, ben benieuwd of ik dan ook eens zo zal gaan als de meesten om me heen... Maar ik ga 't niet doen. Heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig geen xtc neem en al helemaal niet op feesten, omdat je minder van zowel het feest als de X zelf meemaakt...

Beetje pep wordt t, en ook daar heb ik zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:07 

Hardtraxxer

Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Ik ga zaterdag ook wat aan de pep, halve gram moet ik het makkelijk mee zien te redden toch?

Ja dat moet ruim voldoende zijn. Ga er zelf proberen onder te zitten in ieder geval. Laatste beetje om uur of half 2... Wil rond 10 uur weer gewoon kunnen slapen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:11 

Donateur

hmm zie wel waar ik aan ga ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
hmm zie wel waar ik aan ga ^^

Doe jij voor de grap nou eens verstandig en bepaal het vantevoren :P
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic