Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nee heb totaal geen kater of wat dan ook maar aangezien ik geen grote drinker ben zie ik het de komende tijd toch niet gebeuren ;) Op Loudness rustig aan.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Naar aanleiding van gisterenavond, waar extreem veel alcohol is genuttigd, waaronder mijn rare avond vol met alcohol, waar ik vanaf nu af ga blijven, omdat ik heb besloten dat de kater van alcohol alles overtreft.

De volgende poll!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
nou ik heb gister ook teveel gehad, hele dag al koppijn en misselijk... Kut drank xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:nou ik heb gister ook teveel gehad, hele dag al koppijn en misselijk... Kut drank xd
Had hetzelfde hier.
Ik vroeg mij af ieders mening hierover was.

Ik heb namelijk veel liever te maken met een kater van XTC of amfetamines als van die alcohol.
T
Mijn antwoord: Ik gebruik geen harddrugs
Donateur
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:
roberttt wrote:nou ik heb gister ook teveel gehad, hele dag al koppijn en misselijk... Kut drank xd
Had hetzelfde hier.

Ik heb namelijk veel liever te maken met een kater van XTC of amfetamines als van die alcohol.
hmm weet niet, ik heb de laatste tijd een extreme kater en andere dingen als ik XTC neem, slaap bijv al een week slecht. Droom hevig waardoor ik niet diep slaap, komt allemaal door mijn MDMA gebruik.

Dus heb liever drank dan
T
roberttt wrote:
Olijfboompje wrote:
Had hetzelfde hier.

hmm weet niet, ik heb de laatste tijd een extreme kater en andere dingen als ik XTC neem, slaap bijv al een week slecht. Droom hevig waardoor ik niet diep slaap, komt allemaal door mijn MDMA gebruik.

Dus heb liever drank dan
Dan zou ik eerder een jointje gaan roken voordat ik ging slapen
Donateur
last seen Sep 2014
Heeft toch geen zin? Ik slaap wel maar doordat ik zo hevig droom blijf ik moe.
Hardtraxxer
119 posts member since 2011
last seen May 2011
Heb gister ook wel wat redelijk gedronken, was een lange tijd geleden. Heb ook echt hevig gedroomd vanacht, ben ook echt lamlendig >.<
T
roberttt wrote:Heeft toch geen zin? Ik slaap wel maar doordat ik zo hevig droom blijf ik moe.
Sorry mijn fout las het verkeerd dacht dat er stond waardoor ik niet in slaap kom :$
Donateur
last seen Sep 2014
wesskeej wrote:
roberttt wrote:Heeft toch geen zin? Ik slaap wel maar doordat ik zo hevig droom blijf ik moe.
Sorry mijn fout las het verkeerd dacht dat er stond waardoor ik niet in slaap kom :$
ahh oke :o
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
wesskeej wrote:
Dat staat er ook?
roberttt wrote:

Dus heb liever drank dan
Het is denk inderdaad sowieso persoonsgebonden.
Zo slaap ik bijvoorbeeld prima na het gebruik van MDMA.
Jamz wrote:Heb gister ook wel wat redelijk gedronken, was een lange tijd geleden. Heb ook echt hevig gedroomd vanacht, ben ook echt lamlendig >.<
Ik heb niet gedroomd, maar mijn middagdutje heeft mij echt goed gedaan.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Alcohol... Heb er niks mee. Drink al niet meer echt, sinds ik de wonderlijke werking van MDMA heb meegemaakt. Je moet keuzes maken in je leven en sinds ik bekend ben met het fenomeen XTC heb ik bewust de keus gemaakt om de positieve kanten van alcohol (vooral gezelligheid) af te wegen tegen positieve kanten van XTC (vooral gevoel) met als overduidelijke winnaar XTC. Ook zijn de negatieve kanten van alcohol (agressiviteit, pijn, kater) vele malen erger dan die van XTC (dip of niet), waardoor de keus nog makkelijker is.

(maak deze post zometeen ff af, ben nu beetje moe)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.
T
Chukkels wrote:Alcohol... Heb er niks mee. Drink al niet meer echt, sinds ik de wonderlijke werking van MDMA heb meegemaakt. Je moet keuzes maken in je leven en sinds ik bekend ben met het fenomeen XTC heb ik bewust de keus gemaakt om de positieve kanten van alcohol (vooral gezelligheid) af te wegen tegen positieve kanten van XTC (vooral gevoel) met als overduidelijke winnaar XTC. Ook zijn de negatieve kanten van alcohol (agressiviteit, pijn, kater) vele malen erger dan die van XTC (dip of niet), waardoor de keus nog makkelijker is.

(maak deze post zometeen ff af, ben nu beetje moe)
Dus jij wilt zeggen dat je op verjaardagen etc. ook nooit drinks?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.
Ik heb bij pillen nog nooit een extreme kater gehad.
Meestal is het voor mij op de zondag beetje voor mij uit staren, maar meer niet.
Dag erna weer compleet normaal in de teugels!

Bij alcohol vond ik het echter zo vies gisterenavond.
Echt te erg gewoon!
Meerdere malen moeten overgeven, extreme hoofdpijn gehad en hierdoor kon ik ook niks doen.
Zelfde als bij pillen eigenlijk, maar wel gruwelijk veel meer last ervan gehad.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
dawasiknie wrote:Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.
Jaa dat vermoeidheid is niet wat.. Maar het misselijk zijn soms van overmatig alcoholgebruik is erger! ;) Bij vermoeidheid ga je lekker op bed liggen filmpje kijken en genieten, bij misselijkheid kan je niet meer dan balen...
G
vind beide wel meevallen :P dus geen mening :P
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Ik was benieuwd of hier iemand wel eens drugs (denk pep dan?) heeft gebruikt om te leren voor tentamens bijvoorbeeld, en wat zijn ervaring hiermee was;).

Er zit namelijk een enorm zwaar blok aan te komen, en merk met mijn afgelopen tentamen week dat ik een concentratievermogen van een natte krant heb.

ben benieuwd..
Donateur
last seen Sep 2014
*kuch*chukkels*kuch* k hb nks gzgd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Ja, dat besef ik me op dagen als deze :')
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
ik moe
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Lars55 wrote:Ik was benieuwd of hier iemand wel eens drugs (denk pep dan?) heeft gebruikt om te leren voor tentamens bijvoorbeeld, en wat zijn ervaring hiermee was;).

Er zit namelijk een enorm zwaar blok aan te komen, en merk met mijn afgelopen tentamen week dat ik een concentratievermogen van een natte krant heb.

ben benieuwd..
Ritalin en dergelijke kan je proberen.
Pep laat je wel meer focussen, maar het kan ook zijn dat je concentratie naar andere zaken verschuift als het leren.
Ik suggereer dat je jezelf gewoon traint in het leren ipv dat je naar drugs gaat kijken om te leren.
T
Olijfboompje wrote:
Lars55 wrote:Ik was benieuwd of hier iemand wel eens drugs (denk pep dan?) heeft gebruikt om te leren voor tentamens bijvoorbeeld, en wat zijn ervaring hiermee was;).

ben benieuwd..
Pep laat je wel meer focussen, maar het kan ook zijn dat je concentratie naar andere zaken verschuift als het leren.
Ik suggereer dat je jezelf gewoon traint in het leren ipv dat je naar drugs gaat kijken om te leren.
De allereerste wijste uitspraak van olijfboompje ooit in dit topic :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
wesskeej wrote:
Olijfboompje wrote:

ben benieuwd..
De allereerste wijste uitspraak van olijfboompje ooit in dit topic :worship:
Wijste :lol:

Meest wijze :P