Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 11:13 

Donateur

Nee heb totaal geen kater of wat dan ook maar aangezien ik geen grote drinker ben zie ik het de komende tijd toch niet gebeuren ;) Op Loudness rustig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Naar aanleiding van gisterenavond, waar extreem veel alcohol is genuttigd, waaronder mijn rare avond vol met alcohol, waar ik vanaf nu af ga blijven, omdat ik heb besloten dat de kater van alcohol alles overtreft.

De volgende poll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:03 

Donateur

nou ik heb gister ook teveel gehad, hele dag al koppijn en misselijk... Kut drank xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
nou ik heb gister ook teveel gehad, hele dag al koppijn en misselijk... Kut drank xd

Had hetzelfde hier.
Ik vroeg mij af ieders mening hierover was.

Ik heb namelijk veel liever te maken met een kater van XTC of amfetamines als van die alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:11 

Mijn antwoord: Ik gebruik geen harddrugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:12 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Had hetzelfde hier.

Ik heb namelijk veel liever te maken met een kater van XTC of amfetamines als van die alcohol.

hmm weet niet, ik heb de laatste tijd een extreme kater en andere dingen als ik XTC neem, slaap bijv al een week slecht. Droom hevig waardoor ik niet diep slaap, komt allemaal door mijn MDMA gebruik.

Dus heb liever drank dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:13 

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Had hetzelfde hier.

hmm weet niet, ik heb de laatste tijd een extreme kater en andere dingen als ik XTC neem, slaap bijv al een week slecht. Droom hevig waardoor ik niet diep slaap, komt allemaal door mijn MDMA gebruik.

Dus heb liever drank dan

Dan zou ik eerder een jointje gaan roken voordat ik ging slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:14 

Donateur

Heeft toch geen zin? Ik slaap wel maar doordat ik zo hevig droom blijf ik moe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:25 

Hardtraxxer

Heb gister ook wel wat redelijk gedronken, was een lange tijd geleden. Heb ook echt hevig gedroomd vanacht, ben ook echt lamlendig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:28 

roberttt schreef:

Sorry mijn fout las het verkeerd dacht dat er stond waardoor ik niet in slaap kom :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:34 

Donateur

wesskeej schreef:
roberttt schreef:

Sorry mijn fout las het verkeerd dacht dat er stond waardoor ik niet in slaap kom :$

ahh oke :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Dat staat er ook?

roberttt schreef:

Dus heb liever drank dan

Het is denk inderdaad sowieso persoonsgebonden.
Zo slaap ik bijvoorbeeld prima na het gebruik van MDMA.
Jamz schreef:
Heb gister ook wel wat redelijk gedronken, was een lange tijd geleden. Heb ook echt hevig gedroomd vanacht, ben ook echt lamlendig >.<

Ik heb niet gedroomd, maar mijn middagdutje heeft mij echt goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Alcohol... Heb er niks mee. Drink al niet meer echt, sinds ik de wonderlijke werking van MDMA heb meegemaakt. Je moet keuzes maken in je leven en sinds ik bekend ben met het fenomeen XTC heb ik bewust de keus gemaakt om de positieve kanten van alcohol (vooral gezelligheid) af te wegen tegen positieve kanten van XTC (vooral gevoel) met als overduidelijke winnaar XTC. Ook zijn de negatieve kanten van alcohol (agressiviteit, pijn, kater) vele malen erger dan die van XTC (dip of niet), waardoor de keus nog makkelijker is.

(maak deze post zometeen ff af, ben nu beetje moe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:09 

Donateur

Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:13 

Chukkels schreef:
Alcohol... Heb er niks mee. Drink al niet meer echt, sinds ik de wonderlijke werking van MDMA heb meegemaakt. Je moet keuzes maken in je leven en sinds ik bekend ben met het fenomeen XTC heb ik bewust de keus gemaakt om de positieve kanten van alcohol (vooral gezelligheid) af te wegen tegen positieve kanten van XTC (vooral gevoel) met als overduidelijke winnaar XTC. Ook zijn de negatieve kanten van alcohol (agressiviteit, pijn, kater) vele malen erger dan die van XTC (dip of niet), waardoor de keus nog makkelijker is.

(maak deze post zometeen ff af, ben nu beetje moe)

Dus jij wilt zeggen dat je op verjaardagen etc. ook nooit drinks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.

Ik heb bij pillen nog nooit een extreme kater gehad.
Meestal is het voor mij op de zondag beetje voor mij uit staren, maar meer niet.
Dag erna weer compleet normaal in de teugels!

Bij alcohol vond ik het echter zo vies gisterenavond.
Echt te erg gewoon!
Meerdere malen moeten overgeven, extreme hoofdpijn gehad en hierdoor kon ik ook niks doen.
Zelfde als bij pillen eigenlijk, maar wel gruwelijk veel meer last ervan gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:23 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Jaa dat vermoeidheid is niet wat.. Maar het misselijk zijn soms van overmatig alcoholgebruik is erger! ;) Bij vermoeidheid ga je lekker op bed liggen filmpje kijken en genieten, bij misselijkheid kan je niet meer dan balen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:33 

vind beide wel meevallen :P dus geen mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:39 

Hardtraxxer

Ik was benieuwd of hier iemand wel eens drugs (denk pep dan?) heeft gebruikt om te leren voor tentamens bijvoorbeeld, en wat zijn ervaring hiermee was;).

Er zit namelijk een enorm zwaar blok aan te komen, en merk met mijn afgelopen tentamen week dat ik een concentratievermogen van een natte krant heb.

ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:43 

Donateur

*kuch*chukkels*kuch* k hb nks gzgd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:02 

Bierkoning

Ja, dat besef ik me op dagen als deze :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

ik moe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
Ik was benieuwd of hier iemand wel eens drugs (denk pep dan?) heeft gebruikt om te leren voor tentamens bijvoorbeeld, en wat zijn ervaring hiermee was;).

Er zit namelijk een enorm zwaar blok aan te komen, en merk met mijn afgelopen tentamen week dat ik een concentratievermogen van een natte krant heb.

ben benieuwd..

Ritalin en dergelijke kan je proberen.
Pep laat je wel meer focussen, maar het kan ook zijn dat je concentratie naar andere zaken verschuift als het leren.
Ik suggereer dat je jezelf gewoon traint in het leren ipv dat je naar drugs gaat kijken om te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:05 

Olijfboompje schreef:
Lars55 schreef:

ben benieuwd..

Pep laat je wel meer focussen, maar het kan ook zijn dat je concentratie naar andere zaken verschuift als het leren.
Ik suggereer dat je jezelf gewoon traint in het leren ipv dat je naar drugs gaat kijken om te leren.

De allereerste wijste uitspraak van olijfboompje ooit in dit topic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:
Lars55 schreef:

ben benieuwd..

De allereerste wijste uitspraak van olijfboompje ooit in dit topic :worship:

Wijste :lol:

Meest wijze :P
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic